Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Arno P

Rielplayer

United 93 net gezien, indrukwekkend en dan is dit maar een film, kun je nagaan hoe dat daar moet zijn geweest......
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

NeoPhix

Citaat van: tiptop op juli  4, 2007, 19:19:10
Blood diamond eergisteren gezien. Goeie film. Indrukwekkend ook als je beseft dat het daar echt zo aan toe gaat.

Gisteravond is het er niet meer van gekomen, maar vanmiddag heb ik 'm gezien. Zeer goede film... ben onder de indruk...

Marsh

Citaat van: Rielplayer op juli  4, 2007, 19:35:06
United 93 net gezien, indrukwekkend en dan is dit maar een film, kun je nagaan hoe dat daar moet zijn geweest......

Heb die in de bioscoop gezien in Ede, grappig dat in het begin iedereen " lacht ", het welbekende " bioscoop-geklets " en na de film iedereen echt even een minuut bleef zitten en je iedereen echt zag nadenken.

Zelfde btw voor World Trade Centre.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Den Tas

Citaat van: Arno P op juli  4, 2007, 19:27:05
Meet the Fockers  ;)

Geweldige film ;D, ik had vorige week 'Meet the Parents' gezien, die vind ik ook super 8)
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Raphie

Citaat van: Davy op juli  5, 2007, 11:34:23
Geweldige film ;D, ik had vorige week 'Meet the Parents' gezien, die vind ik ook super 8)
@Davy: Live = Life in je avatar ;D
JBL PRX Power!

EdoE

Citaat van: Raphie op juli  5, 2007, 11:38:22

Of hij moet de spatie eruit halen.

Den Tas

Citaat van: Raphie op juli  5, 2007, 11:38:22

Volgens het woordenboek zouden beide goed zijn! :-\

Update: aangepast :-[ ;D
----------------------------------------------------------------------------------------------------

NeoPhix

Citaat van: Davy op juli  5, 2007, 17:37:11
Volgens het woordenboek zouden beide goed zijn! :-\

live = leven, werkwoord ("hij leeft")
life = leven, zelfstandig naamwoord ("Zijn leven")

Dus beide goed qua spelling, alleen andere betekenis  ;)

Vanavond wordt het denk ik maar eens Apocalypto in HD...
Vanmiddag Hellboy gezien, wel vermakelijk...

R

Werkwoorden kun je natuurlijk niet zomaar verwisselen met zelfstandige naamwoorden.

Denk eens aan: Live life to the max ;)

Citaat van: NeoPhix op juli  5, 2007, 17:56:32
live = leven, werkwoord ("hij leeft")
life = leven, zelfstandig naamwoord ("Zijn leven")

Dus beide goed qua spelling, alleen andere betekenis  ;)

Vanavond wordt het denk ik maar eens Apocalypto in HD...
Vanmiddag Hellboy gezien, wel vermakelijk...

molle

Net Ghost Rider gekeken. Gelukkig speelde Eve mee :-* ;D

Straks Smokin' Aces en dan The Frighteners(DTS) >:D

Dat zijn dan de 3 films op mijn filmdag deze week.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

NeoPhix

Citaat van: R op juli  5, 2007, 18:01:58
Werkwoorden kun je natuurlijk niet zomaar verwisselen met zelfstandige naamwoorden.

Denk eens aan: Live life to the max ;)

Dat bedoelde ik ook, in de zin van Davy is het inderdaad niet correct... Maar het woord "live" is uiteraard gewoon terug te vinden in het woordenboek (de Engelse variant dan wel...)

Den Tas

Citaat van: NeoPhix op juli  5, 2007, 18:48:46
Dat bedoelde ik ook, in de zin van Davy is het inderdaad niet correct... Maar het woord "live" is uiteraard gewoon terug te vinden in het woordenboek (de Engelse variant dan wel...)

Was al aangepast. :-[ ;D
Mijn engels is niet zo perfect... :P

Marsh

Citaat van: molle op juli  5, 2007, 18:37:52
Net Ghost Rider gekeken. Gelukkig speelde Eve mee :-* ;D

Straks Smokin' Aces en dan The Frighteners(DTS) >:D

Dat zijn dan de 3 films op mijn filmdag deze week.

Hmmmfff.... i want my ht back... ik krijg echt afkickverschijnselen, al 2 maanden geen ht...blegh!
Schiet nu wel op met de ruimte, maar het is nog lang niet af...

Smokin' Aces moet echt goed zijn, wat is jou mening ?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

El Penumbra

Gisteren de laatste twee afleveringen van The Office S1

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: wat een briljante serie!
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

R

Wat voor serie is het (iets met kantoor natuurlijk ;)), moet er ook nog eens aan ruiken.

Citaat van: El Penumbra op juli  6, 2007, 09:40:17
Gisteren de laatste twee afleveringen van The Office S1

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: wat een briljante serie!

Rikske

Gisteren begonnen met 24 S5, wat een begin  :D

molle

Citaat van: Marsh op juli  5, 2007, 21:18:48

Hmmmfff.... i want my ht back... ik krijg echt afkickverschijnselen, al 2 maanden geen ht...blegh!
Schiet nu wel op met de ruimte, maar het is nog lang niet af...

Smokin' Aces moet echt goed zijn, wat is jou mening ?

Smokin' Aces is echt wel keigoed. Snelle film a la Snatch. Hoofd bijhouden is de boodschap en een geschift einde ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reza

Allerlei korte stukjes er wordt vanavond weer een demo gegeven ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Wimpie007

Gisteravond The good shepherd in HD :)
In tegenstelling tot wat er over gezegd werd bij de reviews hier op het forum, vond ik het wel best een goeie film.  Vooral sterk dat ik na 2,5u nog niet kon voorspellen hoe de film zou eindigen, dat gebeurt me niet vaak... :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Raphie

Citaat van: Wimpie007 op juli  6, 2007, 12:34:13
Vooral sterk dat ik na 2,5u nog niet kon voorspellen hoe de film zou eindigen, dat gebeurt me niet vaak... :)

Dat kwam omdat er totaal geen storyline inzat en het verhaal zo open/vaag was dat het plot nog steeds alle kanten uitkon. Pure verveling......
JBL PRX Power!

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

NeoPhix

Citaat van: Perfectionist op juli  7, 2007, 18:37:39
Apocalypto

Zeer goede film, heb me geen moment verveeld... en ook het mooiste HD materiaal wat ik tot nu toe heb gezien, zo ontzettend scherp en kleurrijk... voor dit soort kwaliteit zou je een Blu-Ray speler / HD-DVD speler kopen..
Have fun!

ole_ole

Gisteren voor de 2de keer Hotel Rwanda gezien, een zeer indrukwekkende film