Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Den Tas

Nu begint 'The Ringer', ben benieuwt ernaar...! :-\
Morgen is Borat nog eens aan de beurt, is nu de derde keer al en vind hem nog steeds goed... ;D
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Driven2Shine

Ik ben maar begonnen aan lost S03, als ik op mijn dochter moet wachten duurt het nog 2 maanden ( ja ze wou met me meekijken :) )

Marsh

Citaat van: bmateijsen op juli  2, 2007, 22:36:28
SAW 3 is best smullen 8), vooral het begin vond ik lekker sterk.

Gadverdamme, nee die film hoef ik écht nooit meer in mijn leven te zien.
Die scene waar die zijn voeten en handen om hoort "kraken" draaien heeft het voor mij écht gedaan, ik ging echt bijna over mijn nek  :-X
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Den Tas

Citaat van: Marsh op juli  3, 2007, 07:59:39

Die scene waar die zijn voeten en handen om hoort "kraken" draaien heeft het voor mij écht gedaan, ik ging echt bijna over mijn nek  :-X

Dat was juist de vetste scene :o 8)
----------------------------------------------------------------------------------------------------

TheSpeedSkater

Ja, SAW III was een erg vermakelijke film! ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

bmateijsen

TheSpeedSkater

Ja, dat stukje was inderdaad erg gaaf! Ook leuk met die boormachine even een gaatje maken in zijn hoofd. hahaha
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

)p(

Citaat van: -madison- op juli  2, 2007, 22:27:40
Vanmiddag "Crash" gezien, was opzich wel een leuke film maar meer ook zeker niet..
Crash van Haggis vind ik ook maar matig...zelfs slap vergeleken met iets vergelijkbaars als Altman's Short Cuts...
Tip, er is ook een andere film met de naam Crash, van Cronenberg en die is briljant! 8)

peter

LittleNinja

Citaat van: Marsh op juli  3, 2007, 07:59:39

Hmm.... Dat kraken heb ik zelf ook weleens gedaan....  :-[

Raphie

Citaat van: LittleNinja op juli  3, 2007, 13:25:15
Hmm.... Dat kraken heb ik zelf ook weleens gedaan....  :-[

Maar niet zo ver denk ik  ;D
JBL PRX Power!

LittleNinja

Citaat van: Raphie op juli  3, 2007, 13:26:20
Maar niet zo ver denk ik  ;D

Ik heb de film nog niet gezien... Kan ik geen antwoord op geven. Maar eerlijk gezegd denk ik ook van niet..  ::)

Raphie

Citaat van: LittleNinja op juli  3, 2007, 13:28:15
Ik heb de film nog niet gezien... Kan ik geen antwoord op geven. Maar eerlijk gezegd denk ik ook van niet..  ::)

Weet wel zeker van niet  ;D ;D ;D, en nee, we hebben het hier niet over de Bruce Lee achtige kata, kraak je gewrichtjes cursus......  ;D ;D
JBL PRX Power!

PjotrrrNL

Citaat van: LittleNinja op juli  3, 2007, 13:28:15

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

NeoPhix

Gisteravond Madagascar gekeken, erg vermakelijke animatie... zoals wel vaker bij animatiefilms hadden de grappigste figuurtjes een bijrol: de pinguïns.

Vanavond... ik weet nog niet... Apocalypto, Blood Diamond, Deja Vu of Pursuit of Happyness... iemand die voor mij de knoop wil doorhakken?

ole_ole

Blood Diamond was wel de mooiste van allen

Raphie

Net Black Snake Moan gezien met Justin Timberlake als huilebalk en Samuel L. Jackson als Blues brother.....
vage film over de vriendin van Justin die tevens nypho is omdat ze vroeger slachtoffer was van incest. Samuel help haar om haar nyphonamie te overwinnen.......
JBL PRX Power!

Driven2Shine

Citaat van: NeoPhix op juli  3, 2007, 14:32:13
Vanavond... ik weet nog niet... Apocalypto, Blood Diamond, Deja Vu of Pursuit of Happyness... iemand die voor mij de knoop wil doorhakken?
Ik vond ze allemaal goed.
Mijn volgorde van kijken zou zijn:
1 Blood Diamond
2 Apocalypto
3 Deja Vu
4 Pursuit of Happyness

Maar dat is natuurlijk mijn voorkeur en er kunnen geen rechten aan ontleend worden :)

NeoPhix

Das dan 2 voor Blood Diamond... dan gaat die het maar worden  :)
Vond DiCaprio ook al erg goed in The Departed, echt een goede acteur geworden die jongen...

Marsh

Ik moet Blood Diamond nog steeds zien.
Deja Vu en vooral Pursuit of Happyness vindt ik zó goed.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

reza

Ik ga nu Ghostrider in HD bekijken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Raphie

Als het goed is, is die bij mij ook klaar  ;D
JBL PRX Power!

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Gizz

begonnen met master and commander.

30min later afgezet.

Daarna hell boy geprobeerd. Na 15min ook weer afgezet.

Hmmm denk dat ik vandaag niet in een film bui ben.  :-\

tiptop

Citaat van: Marsh op juli  3, 2007, 15:59:31
Ik moet Blood Diamond nog steeds zien.
Deja Vu en vooral Pursuit of Happyness vindt ik zó goed.

Blood diamond eergisteren gezien. Goeie film. Indrukwekkend ook als je beseft dat het daar echt zo aan toe gaat.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

ole_ole

Vanavond ga ik Pathfinder kijken, ben erg benieuwd naar deze film