Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

FrankB

Alatriste. Prachtig gemaakt, maar duurt te lang. Jammer dus...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Wowly

The Terminal, feelgood met tom hanks....héél erg mooi

Wowly

Rielplayer

The worlds fastest indian. Enorm goede film.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Marsh

Citaat van: remon123 op februari  3, 2007, 20:25:06
laat ff weten hoe die was want dat lijkt me een topper

Dit is echt een van de mooiste en beste films die ik afgelopen weken heb gezien!
Zeer "ondergewaarderde" film, echt een aanrader!
Zeeer goed acteer werk, erg goed camera en edit-werk (scene overgangen enzovoorts).
En een ijzersterk en moeilijk verhaal.

Super aanrader!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Sjors

Vanavond 'Crank' met een clubje in de HT gekeken, heel bizarre film, maar toch ook humor.

Groet, Sjors

Deleted member

Vanavond 'Covert 1: The Hades Factor' gezien, ondanks een magere 5.5 op IMDB vond ik de film zeer zeker erg de moeite waard. Duurt 2 uur en 40 minuten...lekker lang dus. Als je een '24' fan bent zeker even kijken, er zijn opvallend veel overeenkomsten!  :)

graafke

Citaat van: Antoine op februari  4, 2007, 01:48:01
Vanavond 'Covert 1: The Hades Factor' gezien, ondanks een magere 5.5 op IMDB vond ik de film zeer zeker erg de moeite waard. Duurt 2 uur en 40 minuten...lekker lang dus. Als je een '24' fan bent zeker even kijken, er zijn opvallend veel overeenkomsten!  :)

Die moet ik zien dan  ;D

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Berserker

Gisteravond de film: Deja Vu gezien in de Minerva bioscoop in Maastricht. Erg onrealistisch in het begin (en tegen het eind eigenlijk ook) maar toch van genoten. 
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

kid

Gisteravond Wrong Turn gekeken, daar zaten wat leuke schrikmomenten in.  >:D

yessica

Bring it on : all or nothing gezien :)
Vaste klant bij CinéMike !!!

Marsh

Citaat van: Berserker op februari  4, 2007, 14:41:28
Gisteravond de film: Deja Vu gezien in de Minerva bioscoop in Maastricht. Erg onrealistisch in het begin (en tegen het eind eigenlijk ook) maar toch van genoten. 

Hoezo?
Wie zegt dat ze dit over een paar jaar niet kunnen? ;)
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

kobuzz

Net Nacho Libre gekeken, maar was er duidelijk niet voor in de stemming.....heb m maar uitgezet....net afl prison break gedaan en nu staat Equilibrium weer eens op de agenda voor straks...
Audio: Yamaha RX-V771, Sony SA-VE705, KEF Q1, KEF Q-9C, SVS 25-31 PC+
Video: Yamaha PDM-4220, BG1208s/2, Projecta electrol 1,90m 16:9, PS3, HDFuryII+Box1020

You you and you...Panic. The rest of you, come with me

Marsh

Net The Prestige gekeken.
Behoorlijk verwarrende film, maar wel érrug goed.

SeriousCinema

kobuzz

...en we gaan nog eventjes door met Scary movie 4.....

geniaal ;D
Video: Yamaha PDM-4220, BG1208s/2, Projecta electrol 1,90m 16:9, PS3, HDFuryII+Box1020

Berserker

Citaat van: kobuzz op februari  4, 2007, 22:45:15
...en we gaan nog eventjes door met Scary movie 4.....

geniaal ;D

Die vond ik een stuk minder goed dan deel 1 t/m 3. Maar toch ook wel grappig. Zeker die scene met Tom Cruise bij Oprah op de bank was zeer  8)
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

yessica

we wilden 16 blocks bekijken gisteren avond. Maar er is iets tussengekomen.
Wat krassen op de dvd...

Het was een volledig nieuwe dvd, nog nooit bekeken... En toch vol krassen.

Dan hebben we maar naar I'll sleep when I'am dead gekeken. Maar die vonden
we niet zo heel goed.

Volgende zondag beter :)
Vaste klant bij CinéMike !!!

kobuzz

Citaat van: Berserker op februari  5, 2007, 16:42:33
Die vond ik een stuk minder goed dan deel 1 t/m 3. Maar toch ook wel grappig. Zeker die scene met Tom Cruise bij Oprah op de bank was zeer  8)

Ja de nieuwigheid is er wel vanaf onderhand, maar toch, dit soort films blijft me trekken (Hot shots, Naked gun etc etc). Kijken welke films je herkend  :)

Ik vond de opening al geweldig...:"wrong foot!"  O0

beunky

Gisteren Audition gezien... wat een bizarre climax :o
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

EdoE

Le Mans dus...

Zeer benieuwd. Ik kijk hem omdat het een autofilm is, maar volgens mij kon ik het wel eens een zeer matige rolprent vinden...

Edit: inderdaad niet veel om het lijf. Wel wat uiterst mannelijke automomenten.

Hootie

Beunky
CiteerGisteren Audition gezien... wat een bizarre climax

Help me even. Heb hem jaren geleden in de bioscoop gezien. Toen het folteren en pijnigen begon liep uiteindelijk meer dan de helft van de mensen weg. Vond het zelf ook bizar maar werd er melig van. Nou  kan ik me het einde niet meer herinneren. Wat was de climax?

Hootie.
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

beunky

Citaat van: Hootie op februari  6, 2007, 19:37:42
Beunky
Help me even. Heb hem jaren geleden in de bioscoop gezien. Toen het folteren en pijnigen begon liep uiteindelijk meer dan de helft van de mensen weg. Vond het zelf ook bizar maar werd er melig van. Nou  kan ik me het einde niet meer herinneren. Wat was de climax?

Hootie.

Mjah vanaf het begin van die folterscene die uiteindelijk ontaard in die brei van flashbacks/dromen/realiteit tot het moment dat zijn zoon binnenkomt eigenlijk.
Of je dat per sé een climax wilt noemen kun je over discussiëren ;D
Maar ik vond het cinematografisch wel aardig gedaan :D
Ik ben trouwens heel wat gewend maar die folteringen vond ik niet zo prettig om te zien eigenlijk... waarschijnlijk omdat je iets van compassie of zo krijgt met de hoofdpersoon :)
En natuurlijk omdat het vrij expliciet gefilmd is...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

VlisChris

Citaat van: Dru op januari 25, 2007, 17:42:27
Hoe kan dat dan? Gaat het om een originele dvd?

Ja. Maar mijn Rotel herkent hem niet gek genoeg. Mijn oude Pioneer wel.
Ach. Moet kunnen :)
Vanavond begonnen met Friends te kijken. Maar kan me niet concentreren. Morgen belangrijk sollicitatiegesprek, dus probeer me even te focussen op dat gesprek ::) 8)
En voor de mensen die het willen weten: ik ga solliciteren voor waterklerk :)