Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

S60t

Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

Berserker

Gisteren: Saw 3 gekeken. Zeer bruut  >:D
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

LittleNinja

Deleted member

Gisterenavond Hard Candy gekeken na er veel over te hebben gehoord en ook hier over te hebben gelezen. Nou het is waar wat mij betreft, deze film laat je niet onaangeroerd. Films als deze die je zo naar de keel grijpen/zoveel emotie losmaken vind ik briljant! Voor mij was het af en toe een letterlijk misselijkmakende film! :o Wel bizar ook hoe je emotioneel tussen beide hoofdpersonages heen en weer wordt geslingerd door twijfel, medelijden, afkeer en zelfs agressie. Het einde maakte ondanks de climax voor mij gelukkig emotioneel weer een hoop goed, anders ga je toch anders slapen daarna!  ;D

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

HTR

2 nieuwe films die ik gekocht heb ,beide imo mooie films, day after tomorrow, en inside man laatste is een standaard film (bankoverval) maar met een leuke verrassende wending en loop. (daarom vind ik em leuk)

Chimera

als mijn laptop op kot telt hebt ik gisteren "Cast Away" gezien en vandaag wordt het wat "Simpsons Season 4"

eduard

Afgelopen dagen begonnen aan het vijfde seizoen van 24, ben nu precies halverwege, jammer dat ik morgen weer moet werken.

Chimera

Citaat van: eduard op januari 29, 2007, 21:00:46
Afgelopen dagen begonnen aan het vijfde seizoen van 24, ben nu precies halverwege, jammer dat ik morgen weer moet werken.

Heb ik vorige week ook eens bekeken, man man goed ;D
Vandaag wordt het 24 seizoen 4 verder kijken (had ik nog niet)

R

Vanavond gezellig weer prison break O0

Perfectionist

Hopelijk vanavond tijd voor deel 3 en 4 van Band of Brothers..
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Deleted member

jowi

Shit ik niet.... heb mijn rekening bij UPC niet op tijd betaald, heb al sinds woensdag geen internet meer >:( inmiddels alles betaald, 1 week verder, nog steeds geen internet... aaaarrrgghhh... kan dus niets downloaden... en thuis niet internetten...

R

Dat is verrot :(

Citaat van: jowi op januari 30, 2007, 14:51:46
Shit ik niet.... heb mijn rekening bij UPC niet op tijd betaald, heb al sinds woensdag geen internet meer >:( inmiddels alles betaald, 1 week verder, nog steeds geen internet... aaaarrrgghhh... kan dus niets downloaden... en thuis niet internetten...

reza

Ik miste je al een beetje ;)

Net in mn HT gekeken Catch a fire. Een echte aanrader!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

beunky

Zojuist Equilibrium gekeken, erg de moeite waard :D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

HTR

Bant

Net voor het eerst een film gekeken op m'n barco 1500 hdtv, wat een feest! Pirates of the carabien 2, vermakelijke film met een wel heeeeel erg open einde.

Deleted member

Automatische incasso! Kan je het ook niet vergeten!  :)

jowi

Citaat van: Antoine op januari 31, 2007, 01:06:42
Automatische incasso! Kan je het ook niet vergeten!  :)
Haha ja... upc is de enige die ik niet automatisch doe... upc wil nog wel eens domweg blijven afschrijven ook als je opzegt etc. En sturen dan ook gewoon linea recta een deurwaarder naar je toe... verhalen genoeg over. Ook al sta je in je recht. Nee voor mij blijft upc handmatig ;) ook al vergeet ik het dan zelf eens een keer. Liever zo dan andersom :)

Maar goed... nog steeds geen internet thuis...  :-\

BernHardN

maar dan kan je toch wel film kijken......... ::)

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Fatalfelix

net de film/documantaire over Bloody Sunday gekeken en ik moet zeggen dat de beelden best wel shokkerend waren. Vooral op de momenten dat de Engelse IRA die zonder bewapening werd afgeragt door het leger
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

jowi

Citaat van: BernHardN op januari 31, 2007, 13:28:30
maar dan kan je toch wel film kijken......... ::)
Nou op een gegeven moment heb je alles wel gezien wat je nog had staan ;)
Maar goed.... ik ben weer online sinds 5 minuten >:D

R

Ha ha. en dan als eerste.....

Citaat van: jowi op februari  1, 2007, 09:29:43
Nou op een gegeven moment heb je alles wel gezien wat je nog had staan ;)
Maar goed.... ik ben weer online sinds 5 minuten >:D