Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

kobuzz

Cars net gekeken...

en iets nieuws meegemaakt: onder de indruk van een animatiefilm  :o Of het nou komt door mn huidige state-of-mind of het feit dat de Barco er halverwege mee ophield, ik weet het niet, maar afgezien van het onvermijdelijke happy-hollywood-end vind ik de tragiek van zo'n stadje en haar inwoners prachtig neergezet.

Nu nog in HD bemachtigen  ;)
Audio: Yamaha RX-V771, Sony SA-VE705, KEF Q1, KEF Q-9C, SVS 25-31 PC+
Video: Yamaha PDM-4220, BG1208s/2, Projecta electrol 1,90m 16:9, PS3, HDFuryII+Box1020

You you and you...Panic. The rest of you, come with me

VlisChris

Ik zit op dit momente Poseidon te kijken.
Gister mijn set weer eens opnieuw afgeregeld (had een tijd geleden mijn kamer leeggehaald en een klein beetje opnieuw ingedeeld, en sindsdien niet opnieuw afgestemd).
Dit klinkt toch wel een stukje beter ;)

Rielplayer

Net Robots gekeken, vond hem eigenlijk wel leuk :)
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Roland

Everything Is Illuminated gekeken, beetje gemengde gevoelens.... wel voornamelijk positief overigens  8)

NeonKnight

Laatst "Thank you for smoking gezien": leuke film m.i.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

christian19

Pitchblack en chronicles of riddick.

LittleNinja

Citaat van: christian19 op december 22, 2006, 23:53:18
Pitchblack en chronicles of riddick.

Die laatste afgelopen week nog gekeken.. komt er nou nog een derde?

NeonKnight

Daarnet "Bram Stoker's Dracula" in 720p afgekeken en "Feast"

Dracula is leuk om eens te kijken na Nosferatu (1922).
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

TheSpeedSkater

Prisonbreak seizoen 2 tot deel 13 gezien... Volgens mij is dit het laatste deel wat uit is, toch?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

TheSpeedSkater

Owja, en gister Cars gezien. Haha, echt fantastisch hoe ze die "gezichts" uitdrukkingen kunnen maken op die autotjes.. Erg leuke film.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Meldor

Citaat van: TheSpeedSkater op december 23, 2006, 20:30:16
Owja, en gister Cars gezien. Haha, echt fantastisch hoe ze die "gezichts" uitdrukkingen kunnen maken op die autotjes.. Erg leuke film.

Ik heb Cars ook gisteren gezien, heel vermakelijk. Prachtig hoe Arnold als Hummer in beeld verscheen. Nu ben ik Kingdom of Heaven aan het kijken. Wat een dijk van een film is dat!.
AMP // Sony F770ES

reza

Net gekeken : Jackass 2 ik heb in mn broek gepiest van het lachen, die gasten zijn helemaal gek!!!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Bij Cars vind ik het geluid van de motoren ook goed!! Leuke film hoor!

Gisteren bij een vriend "Spawn" gekeken. Niet echt mijn film of acteurs.. en ik was veel te moe..  :-X

Jeroentjuh

DVD 2 & 3 van seizoen 2 Prisonbreak.

Loric

Eigenlijk vanochtend en in de bios, - wat te gek was -,

"Amadeus, Director's Cut"

Loric

Rielplayer

Citaat van: Meldor op december 23, 2006, 22:48:11
Ik heb Cars ook gisteren gezien, heel vermakelijk. Prachtig hoe Arnold als Hummer in beeld verscheen. Nu ben ik Kingdom of Heaven aan het kijken. Wat een dijk van een film is dat!.

Gisteren gekeken, na een wat slome start vond ik het uiteindelijk weer een schitterende film
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

HTR

vanavond niks, me ouders hebbe me ook overtuigt om naar de nachtmis te gaan vanavond, wat betekent dat ik naar de mis met die om 12 uur vanavond begint.

oud_account_1

Net Miami Vice gezien, best grappig :)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Tube-freak

Vanavond is het Nederlandse film avond hier thuis.  Net Amazones gekeken een erg leuke film, maar misschien komt dat omdat ik er niet veel van verwacht had.  Die Georgina Verbaan is echt geniaal.... 

Heb ook nog de dominee liggen en vet hard.  (Had zo een DVD box gekocht met 3 nederlandse films).
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

VlisChris

Ik zit nu Superman Returns te kijken, maar wat een baggerfilm is dat zeg :-\
Absoluut niets geen verhaal. Echt niets.

edit

Ik vind het zelfs zo'n absolute baggerfilm dat ik hem net uitgezet heb. Wat een vertoon van alleen maar "kijk hoe ultiem geweldig ik ben" vertoning :-\

Tube-freak

Ja als je de superfilm man had gekeken dat had je dat kunnen verwachten natuurlijk....

Ik had VET HARD gekeken.  Die is echt cool voor een nederlandse film dan....
Wel weer jammer dat die Jonny de mol nou weer overal met ze giegel op de buis moet tegenwoordig maja, voor de rest wel harde en komische film.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Sjors

Vanavond m'n neefje en nichtje op bezoek, 'Jingle all the way' en 'Bad Santa'  :)

Groet, Sjors

kobuzz

Citaat van: Tube-freak op december 25, 2006, 09:08:33Ik had VET HARD gekeken.  Die is echt cool voor een nederlandse film dan....
Wel weer jammer dat die Jonny de mol nou weer overal met ze giegel op de buis moet tegenwoordig maja, voor de rest wel harde en komische film.
Ik vind m eigenlijk wel echt cool period  :D Dit is nou een voorbeeld van hoe het moet (en gelukkig ook steeds meer gebeurd) in NL producties. Iets groter bugdet, iets meer kijken naar wat je publiek wil zien ipv wat jij vind dat ze moeten zien en JACK WOUTERSE CASTEN!!!!! Wat is die vent geweldig O0
Audio: Yamaha RX-V771, Sony SA-VE705, KEF Q1, KEF Q-9C, SVS 25-31 PC+
Video: Yamaha PDM-4220, BG1208s/2, Projecta electrol 1,90m 16:9, PS3, HDFuryII+Box1020

You you and you...Panic. The rest of you, come with me

Fatalfelix

ik zal wel niet de enige zijn, maa rik ga vanavond lotr II kijken  O0
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

VlisChris

Ik denk dat ik de DVD opzeet van LOTR FOTR EE :P
Lekker mijn nieuwe receiver uitproberen 8)