Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Perfectionist

Citaat van: Harry HT op oktober 19, 2006, 19:38:54
Vind de muziek uit de film beter dan de film zelf  :) (laat het saaie, verveelde leven van de op actie wachtende mariniers zien)

Ik heb van een marinier in opleiding begrepen dat mariniers deze film helemaal  8) vinden.

Gegroet,

Harry

Echt een hele slechte film idd. Spannende actie en een verhaallijn ontbreekt totaal in deze film en het lijkt erop alsof het leven van een marinier alleen maar bestaat uit platvloers vloeken en de macho onder elkaar uithangen.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

TheSpeedSkater

Een rustdag gehad en die heb ik ook letterlijk genomen, 4 films  ;D

- Terminator 3
- Tears of the Sun
- Der Untergang. Indrukwekkend...
- Da Vinci Code, matige film. Het boek vond ik 10 keer beter.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Kjelt

Citaat van: TheSpeedSkater op oktober 21, 2006, 23:17:27
- Der Untergang. Indrukwekkend...

En daarna dat stukje "De Ondergang
" van de Jiskefet dvd "Das Deutsche Band" kijken  ;D  ;D  ;D

"praat maar gewoon nederlands hoor"
"ik snap ook niet dat ze mij voor die rol hebben gevraagd"

Raphie

Lost series 2 in 720p deel 13 - 15 vanavond ;) best wel verslavend.
JBL PRX Power!

Wimpie007

ik gister trainspotting - the definitive edition :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Deleted member

Vanavond tijd voor actie: Mission Impossible III!  ;D

Rielplayer

House of the flying daggers.

Met stip binnengekomen in mijn lijstje van beste films. Waanzinnige soundtrack O0

ps. mijn vriendin heeft dit weekend 22 afleveringen Prison Break gekeken 8)
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

TheSpeedSkater

Citaat van: Rielplayer op oktober 22, 2006, 21:04:49
ps. mijn vriendin heeft dit weekend 22 afleveringen Prison Break gekeken 8)
Das niet misselijk!  :D

squeek

derjuist almost famous (nog) eens gekeken. men vriendin had em nog niet gezien en ik moest toch ff de uncut version een keer zien met haar. schitterende film blijft. feel good on the road movie

grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

R

robbie12345

The others gezien.... jajaja matig.
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

HTR

Citaat van: Ruben op oktober 22, 2006, 23:05:53
The interpreter.

erg mooie film! die wil ik nog een keer zien. iemand idee wat ie op dit moment kost?

Jeroentjuh

HTR

ook leuke film! ik heb die in de bios gezien, net op t spannende punt valt t geluid weg  ::) heeeerlijk:P

Dracoplasm

Ik ben weer bezig me de Ghibli tekenfilms.

Vorige week "My neighbour Totoro" en gisteren "The cat returns." Van de week nog maar een aantal kijken, Laputa; Castle in the sky wordt de volgende denk ik. Zal er binnenkort ook nog een drietal aanschaffen, dan heb ik ze allemaal.

Oh, gister ook nog een keer Tankgirl gekeken.  ;D
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

JCL

Citaat van: Ruben op oktober 22, 2006, 23:05:53
The interpreter.

Super mooie film! beetje aktie met heel veel inhoud. Goed geacteerd ook door Penn en Kidman.

JCL

Film die ik trouwens laatst heb gekeken die ook erg veel indruk heeft gemaakt in The Constant Gardner. Echt een film die je met een leeg gevoel achterlaat en waar je nog wel een tijdje over nadenkt.

R

Vond het inderdaad een goede film zeg!! en op goed geluk overgenomen van een forumgenoot.

Nu ben ik bezig met: The machinist in 720P

Citaat van: JCL op oktober 23, 2006, 21:53:37
Super mooie film! beetje aktie met heel veel inhoud. Goed geacteerd ook door Penn en Kidman.

HTR

straks batman begins, nu RW live at knebworth

R

Dat is toch niet vanavond :P

Hier rolt nu PB S02E08 binnen. Die gaan we zo meteen kijken O0 O0

Citaat van: hometheatrerulezz op oktober 24, 2006, 10:48:04
straks batman begins, nu RW live at knebworth

HTR

nee daqt klopt dat is niet vanavond:P wat is pbso2e08?

TheSpeedSkater

Prison Break Seizoen 2 aflevering 8  ;)

HTR

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."