Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Dracoplasm

 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Dracoplasm

En net Hero gekeken, blijft een geweldige film, en geweldig geluid/beeld natuurlijk  ;D
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Jeroentjuh

Ik kijk vanavond niet... >:(

Ben nog aan het werk in ons datacenter op schiphol  :'(

yessica

ga beginnen met the princess bride
Vaste klant bij CinéMike !!!

Daklem

Citaat van: Dracoplasm op oktober 13, 2006, 21:53:26
En net Hero gekeken, blijft een geweldige film, en geweldig geluid/beeld natuurlijk  ;D

Ik heb hem 3x proberen te kijken, maar ben bij alle pogingen in slaap gevallen!  ::)

Loric

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Rikske

Gisteren avond Bad Boys I & II gekeken

Jeroentjuh

Daklem

Citaat van: Ruben op oktober 12, 2006, 23:35:47
Wat is ver? Koop je toch een lange kabel.

Doe jij nu telkens de kabel van je scherm eruit halen bij je mac, en dat verwisselen door de kabel naar je tv? of zijn er ook nog splitters voor te krijgen?

R

Heb je losse setup? Doe anders effe pm. Ik gebruik een powerbook. met extern scherm over DVI uit.

Citaat van: Daklem op oktober 14, 2006, 19:32:27
Doe jij nu telkens de kabel van je scherm eruit halen bij je mac, en dat verwisselen door de kabel naar je tv? of zijn er ook nog splitters voor te krijgen?

R

Hier gaat er trouwens een kleine serie jurassic park doorheen. Lekker oldschool, maar wel O0.

Daklem

Ik heb nu Desperado Superbit opstaan, upscaled tot 1080i op mijn dvd spelertje!!

Wat een fantastisch plaatje  :o

El Penumbra

Gisteren begonnen met Prison Break.

Wat een verslavende serie!!!!
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

HTR

ik hoor veel positiefs over prison break, misshcien dat ik dr ook maar aan moet beginnen, of juist niet ;D aangezien t zo verslavend is

El Penumbra

Citaat van: hometheatrerulezz op oktober 17, 2006, 10:00:49
ik hoor veel positiefs over prison break, misshcien dat ik dr ook maar aan moet beginnen, of juist niet ;D aangezien t zo verslavend is

Gewoon doen, krijg je geen spijt van.
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

HTR

okee is goed! waar gaat t eigenlijks over? ja een prison break maar verder?:P

LittleNinja

Gister gezien en prettig verrast: MI3

Wel een beetje flauw ( slapstick tafereeltje ) wanneer hij het buisje met de "konijnenpoot" laat vallen en blijft wegrollen...  ::)

Berserker

Hmm, die vond ik dus echt kei goed  ;D Maar zo zie je maar weer, smaken verschillen

Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

yessica

Vandaag heb ik met school Schooting dogs gezien. Het was een hele mooie film.
Vaste klant bij CinéMike !!!

Jeroentjuh

GameBelgium

De DVD van 'De Parelvissers'... Vlaamse reeks (6 afleveringen) die een tijd geleden op 'één' te zien was maar die ik toen miste. Benieuwd, ik heb nogal wat goeie commentaren gehoord.

JCL

laatst Freedomland gezien. Kan maar weinig vonden over deze film hier. Moet zeggen dat ik er wel even stil van was, erg indrukwekkend en goed geacteerd.

Perfectionist

Vanavond naar ik hoop Jarhead
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Harry HT

Citaat van: perfectionist op oktober 19, 2006, 18:03:24
Vanavond naar ik hoop Jarhead
Vind de muziek uit de film beter dan de film zelf  :) (laat het saaie, verveelde leven van de op actie wachtende mariniers zien)

Ik heb van een marinier in opleiding begrepen dat mariniers deze film helemaal  8) vinden.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."