Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

ian en 1 gast bekijken dit topic.

Edtbonep

Citaat van: Berserker op augustus 19, 2006, 15:18:56
En wat je veel hoort is dat die film met die onderzeeërs ook erg gaaf is om je sub(s) mee te testen: U-571 dacht ik dat hij heet. Ik heb hem zelf ook gekocht omdat iedereen dat toen zei, maar ik heb hem nog steeds niet gekeken. Ik bewaar hem totdat ik eindelijk een subwoofer heb, en dan wordt het echt heftig  O0
Das Boot is ook een aanrader, maar dan wel opletten dat je de 5.1-versie (Duitstalig) op twee DVD-s hebt....
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

TheSpeedSkater

Net Cellular gezien, geinige film..
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

christian19

Citaat van: Edtbonep op augustus 19, 2006, 15:41:37
Das Boot is ook een aanrader, maar dan wel opletten dat je de 5.1-versie (Duitstalig) op twee DVD-s hebt....

Vond ik zelfs beter dan U-571.(Maar dat kan ook aan mij liggen ;D )
Daarbij vind ik het in zijn geheel een betere film.

blue-eyes

Citaat van: christian19 op augustus 19, 2006, 17:45:34
Vond ik zelfs beter dan U-571.(Maar dat kan ook aan mij liggen ;D )
Daarbij vind ik het in zijn geheel een betere film.

De verloedering slaat toe ;D "Vond ik zelfs beter dan U-571" ........... Het vergelijk moet andersom zijn!

Das Boot is een klassieker die iedereen moet hebben!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

beunky

Gisteravond Lock, Stock And Two Smoking Barrels gezien... vond ik wel aardig maar niet meer dan dat :-\
Had er iets meer van verwacht...

Vanmiddag Requiem for a dream gezien... woooowh, érg heftig... bijzonder goeie film, erg aangrijpend...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

graafke

Vanavond:

daarna

reza

Net zitten genieten van : Collateral Heerlijk zo,n film van Michael Mann
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Raymen

Net de laatste van A.banderas.

Take The Lead.

Lekkere gezellige dansfilm,met hele goede drumbeats erin.

Zeker de moeite waard.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

eduard

Net the inside man gekeken. Is wel redelijk wel erg traag.

Perfectionist

Gisteravond Warriors gekeken. Indrukwekkende en zeer realistische film over een groep Britse militairen die naar Bosnie gestuurd worden..
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

TheSpeedSkater

R

Begonnen aan prison break seizoen 1, in 720P dan ;)

Heb nog niets van de serie gezien, ben wel benieuwd na de goede verhalen.

TheSpeedSkater

Citaat van: Ruben op augustus 20, 2006, 21:13:05
Begonnen aan prison break seizoen 1, in 720P dan ;)

Heb nog niets van de serie gezien, ben wel benieuwd na de goede verhalen.
Die heb ik hier ook nog liggen, ben ook wel benieuwd

christian19

Voor vanavond weet ik het niet, heb weer eens zin in: The lion king :)

TheSpeedSkater

Citaat van: TheSpeedSkater op augustus 20, 2006, 20:29:43
Deadwood, dvd 3!
Het is toch de muziek dvd van Anouk geworden, ook erg lekker!

Deleted member

Net Underworld: Evolution gekeken, lekkere actiefilm!

Berserker

I know, ik heb hem ook afgelopen week gezien  ;D
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

GameBelgium

En we zijn ook vertrokken  ;D

Gisteren National Treasure gekeken... niet echt super, maar wel meer dan genietbaar. Zelfs in Pro Logic II  O0

mikeske

Citaat van: GameBelgium op augustus 22, 2006, 08:17:19
En we zijn ook vertrokken  ;D

Gisteren National Treasure gekeken... niet echt super, maar wel meer dan genietbaar. Zelfs in Pro Logic II  O0

Die vond ik wel goed.

Wat beviel er niet ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Loric

GameBelgium

Het script was nogal braafjes mike, daar zal disney wel voor iets tussen zitten  >:D

Gisteren XXX2 gezien: ferm overdreven, maar wel heel veel actie van begin tot einde.

Berserker

Citaat van: Loric op augustus 23, 2006, 00:26:57
'Mimic' nog maar eens.

Loric

Dat vind ik echt een &!@#$%# Film  ;) Ik heb hem ook gehad. Maar toch blij dat hij weer weg is.

Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

Chiller

Vanavond maar eens op tijd er voor gaan zitten en dan Kingkong maar eens kijken.. Aanradertje?? (wel fijn om te weten, anders kan ik die 3 uur wel anders besteden  ;) )

R

Hij is wat lang, maar de vette actie en mooie dts soundtrack maken veel goed.

Citaat van: Chiller op augustus 23, 2006, 12:52:39
Vanavond maar eens op tijd er voor gaan zitten en dan Kingkong maar eens kijken.. Aanradertje?? (wel fijn om te weten, anders kan ik die 3 uur wel anders besteden  ;) )