Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

El Penumbra

Walk the line maar eens uit de seal halen.
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

LittleNinja

Gisteren werd ik door mijn analoge aanbieder op het idee gebracht om "Hunted" op te pakken.

DVD erin gegooid en gaan.... Ik vind het een toppertje!!  8)

Roland

Citaat van: Oracle op mei 28, 2006, 11:12:41
Joey zijn we bijna bij. Nog 3 afleveringen, en dan zit dat er helemaal, definitief op. Er worden geen nieuwe afleveringen meer gemaakt, en ik meen dat seizoen 2 uit 17 afleveringen bestaat. Jammer, want ik vond seizoen 2 erg leuk, en stukken beter dan 1.
Ben nu bij episode 18 en dat was nog niet het einde, hoop zelf gewoon op 24 episode's :)

reza

Even uit de oude goeie doos: Close and counters of the third kind (DTS) heerlijke film.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

joostpolletje

Pulp Fiction, Blijft een goeie film! Super! Het verhaal, De uitspraken, De cast
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

Tube-freak

Gisteren Xmen gekeken.  Xmen 2.0 vanavond.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Edtbonep

Gisteravond War Of The Worlds gekeken.
Ik heb het geluid maar iets zachter gezet, anders zijn mijn buren en ik geen vriendjes meer denk ik... >:D
Wat een soundfield heeft die film.... ;D
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

FTT

Vorige week cars gezien  8)

Dolby EX en een gigantisch strak sublaag wow wat is deze film goed afgemixt. Vooral die V8 van sommige autootjes.

Echt weer een film voor een goeie installatie

NeonKnight

Gisteravond gekeken naar Hostel en de eerste helft van lucky number Slevin.

Ik had al gelezen dat Hostel niet zo heel fantastisch was, maar zo'n abominabel slechte film had ik ook weer niet verwacht...
Op zich niet erg als in een film allerlei vooroordelen worden bevestigd, als dat met een knipoog gebeurt.
Het is m.i. ook wel handig om als je film in Nederland (Amsterdam) speelt, nederlandse akteurs te gebruiken.
Het komt er toch een "beetje" raar uit als je een amerikaan "He klootz*k laat zeggen"  :-\
Nou ja, dat is nog niet zo erg als de scene waarin alle nederlanders ineens duits (!) blijken te praten...
Gelukkig duurt deze beginscene maar een paar minuten...
Alleen helaas is de rest niet beter.

Daarnaast moet dit echt wel de "horror"film  met de meest stompzinnige karakters allertijden zijn.   :-X
Ik zal geen spoilers weggeven voor de mensen die hem echt perse willen zien, maar zo'n beetje alle akties van de kartonnen hoofdrolspelers slaan echt helemaal nergens op.

Lucky number Slevin wil m.i. iets te graag pulp fiction zijn, maar is desalniettemin best vermakelijk.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

kobuzz

Citaat van: NeonKnight op juni 13, 2006, 11:30:02
Gisteravond gekeken naar Hostel en de eerste helft van lucky number Slevin.
Nou ja, dat is nog niet zo erg als de scene waarin alle nederlanders ineens duits (!) blijken te praten...
Gelukkig duurt deze beginscene maar een paar minuten...

Haha maar ze denken ook echt bijna allemaal dat we hier zo praten. Misschien is het voor hen zoiets als het verschil tussen Chinees/Koreaans o.i.d. En idd klinkt Americaans-Nederlands voor geen meter, zeker niet als ze het een beetje fonetisch uit het script oplepelen (Madonna's "Iek bin vedrietik" schiet me weer te binnen). Maar ja, sommigen daar denken ook dat we hier nog allemaal op klompen door de bollenvelden lopen te huppelen  ;D
Audio: Yamaha RX-V771, Sony SA-VE705, KEF Q1, KEF Q-9C, SVS 25-31 PC+
Video: Yamaha PDM-4220, BG1208s/2, Projecta electrol 1,90m 16:9, PS3, HDFuryII+Box1020

You you and you...Panic. The rest of you, come with me

joostpolletje

Hostel, Kijkt op tegen The Hills Have Eyes.

Wat een film zeg, Vanmiddag gekeken... Wat een Splash-gehalte, Goeie film, Grof..

Aanradertje
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

Deleted member

Vanavond heb ik de slechtste film gezien ooit, voor zover het het me kan herinneren althans. Een grote afrader dus!  :( Ik heb het over The Mangler Reborn.

Volgende keer toch maar weer even eerst op IMDB kijken...  :-\ (http://www.imdb.com/title/tt0449066/)

Roland

Gisteren weer eens Bring It On gekeken ... blijft aardig :)

JG_Smit

Nederland ----Ivoorkust  stand wordt 3-1. ;)

JG Smit

Edtbonep

Wat dacht je, ik heb nét mijn nieuwe Panasonic plasma 42PV60E geïnstalleerd..... :P
Ik hou het op 2-0 voor Nederland.
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Edtbonep

2-1 voor Nederland, bijna goed!!!
De wedstrijd was voor het grootste gedeelte zwaar ruk, maar wat een genot met dat plasmascherm.....
Geweldige detailering en zo lekker grooooot.... :P

El Penumbra

Vanavond Amadeus maar eens in de speler stoppen.
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Del member

Lost seizoen beginnen kijken dit weekend.

Had de befaamde 'hatch' episode in HD gezien, ben vanaf 0 dan maar begonnen.

Season 1 in SD resolutie (DVD)

eduard

Net Chaos gezien, best een redelijke film.

LittleNinja

Ik ga vanavond voor The Da Vinci Code...

LittleNinja

Citaat van: LittleNinja op juni 18, 2006, 07:08:28
Ik ga vanavond voor The Da Vinci Code...

K'zal er niets over zeggen en sluit me aan bij de meeste opinies aanwezig op het forum...

Deleted member

Ik zit al twee avonden Prisonbreak seizoen 1 te kijken. Goede serie, ik heb nu aflevering 1 t/m 11 gezien. Vanavond de laatste twee!  :P

jowi

Afgelopen dagen de eerste 6 seizoenen op DVD van Red Dwarf gekeken... blijft leuk! Wel op TV trouwens niet op de Barco...

LittleNinja

Citaat van: Antoine op juni 20, 2006, 14:21:01
Ik zit al twee avonden Prisonbreak seizoen 1 te kijken. Goede serie, ik heb nu aflevering 1 t/m 11 gezien. Vanavond de laatste twee!  :P

Ik heb m gevolgd op TV. Inderdaad leuke serie!! Wachten op de rest....