Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Grindtegel

Heb je het nu of de DC of de bios versie? Want de DC versie moet juist die problemen oplossen. Ik vond hem in ieder geval vrij duidelijk kwa verhaal.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

wil

Citaat van: LittleNinja op mei 31, 2006, 08:33:17
Al was het al om de vrouw-vrouw relaties..  :P  :D
Stel je er geen (expliciete) sex-scenes bij voor, dan moet je toch een andere film kijken  >:D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

robbie12345

Citaat van: wil op mei 31, 2006, 10:43:09
Stel je er geen (expliciete) sex-scenes bij voor, dan moet je toch een andere film kijken  >:D

wil

Ja zoals backdoorsluts 9
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Rikske

Gisteren K-19 The Widow maker gezien, impressive zeker het stuk wanneer ze de reactor gaan maken  :-\

LittleNinja

Citaat van: wil op mei 31, 2006, 10:43:09

wil

Was ik ook niet naar op zoek..  :)

Gisteren I-Robot gekeken.. Goed te doen. Makkelijke Hollywood aktie met standaard amerikaanse held.  ;D

Rikske

Voor vanavond, Chronicles of Narnia, en de laatse Harry Potter

R

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

VlisChris

Niet in mijn eigen HT maar in de bioscoop gekeken gister: Poseidon.
Mateloos waardeloos qua verhaal en waarschijnlijkheid, maar wel vermakelijk.
De enorme gigantische explosie na de andere, een roque wave die in een halve minuut kilomters aflegt, en dan aangekomen bij het schip enkele minuten nodig heeft om het schip op zijn kant te krijgen :P ??? maar al met al heel aardig kijkvoer voor een donderdagavond :)
(probeer alleen niet te letten op fouten in de film: dan heb je geen tijd meer om het "verhaal" te volgen :P)

NeonKnight

Eergisteren gezien:

Underworld Evolution en Hoodwinked.

UE was nogal onevenwichtig. Een plot wat op zich aardig had kunnen zijn, zo onduidelijk uitgewerkt... Je moet het maar kunnen.
Kate B. is altijd leuk om naar te kijken  ;D

Hoodwinked was echt onverwacht leuk. Animaties niet zo heel erg geweldig, maar het verhaal (humor) maakt deze film. Echt een aanrader!
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Starred

House of Flying Daggers.

Soms een beetje over the top, maar filmistisch prachtig

astrobart

Citaat van: LittleNinja op mei 30, 2006, 07:45:42
Mijn auto gaat harder... met minder vermogen...  ;D

Hoe was ie????

die van mij heeft mider vermogen maar gaat ook nog eens niet zo hard :-X

zeer vette boot

molle

Citaat van: Starred op juni  2, 2006, 23:07:44
House of Flying Daggers.

Soms een beetje over the top, maar filmistisch prachtig

Laat staan geluid :-*
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

LittleNinja

Gisteren in de bios naar X men 3 geweest.. aardige film, special effects wel echt bizar! Filmmuziek & geluid van behoorlijk niveau.

De bioscoop zelf was redelijk ( "Mustsee" in Delft ), te kleine zaal voor tegenwoordig, geluid niet bij de besten.

Bestaat er al een topic over bioscopen? Mijn favo blijft Antwerpen: Metropolis.

Starred

Wedding Crashers.

Geen topfilm, wel een glimlach hier en daar

Jimmy Conway

Citaat van: LittleNinja op juni  3, 2006, 08:23:06
Gisteren in de bios naar X men 3 geweest.. aardige film, special effects wel echt bizar! Filmmuziek & geluid van behoorlijk niveau.

De bioscoop zelf was redelijk ( "Mustsee" in Delft ), te kleine zaal voor tegenwoordig, geluid niet bij de besten.

Bestaat er al een topic over bioscopen? Mijn favo blijft Antwerpen: Metropolis.

Vorige week gezien in Antwerpen 8)

Moony

Walk The Line zojuist gezien.
Erg goed!

jowi

The Terminal 1080i >:D jaja hij hangt al ;D

LittleNinja

Wat hangt er??

Sorry.. Inmiddels gevonden bij een ander item.. De nieuwe Barco. Top! Veel plezier ermee Jowi!

Jimmy Conway

eduard

Net naar The Weather man gekeken, was wel een redelijke film.

Wimpie007

net scarface er op zitten (jah, ik loop een beetje achter)
ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vond...
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

reza

Citaat van: eduard op juni  4, 2006, 23:07:15
Net naar The Weather man gekeken, was wel een redelijke film.
Die staat bij mij voor morgen op het lijstje. + 16 Blocks
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

robbiedobbie

daarnet Jarhead en The Family Stone gezien, allebei matige films.
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

mikeske

Net gekeken naar the skeleton key.

Ik vind hem goed, maar had hem enger verwacht
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost