Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

reza

Citaat van: Ruben op mei 22, 2006, 23:04:27

Nu gaat erin: Lucky number slevin.
Dit vond ik dus een But-film. Ik ben benieuwd wat jij er van vind!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

R

Citaat van: reza op mei 23, 2006, 00:06:40
Dit vond ik dus een But-film. Ik ben benieuwd wat jij er van vind!!

Zo zie je maar, smaken verschillen(maar dat wisten we al). Vond deze prima te doen. Het begin was het sterkst, daarna werd het wel wat minder. Een wat filmisch begin, maar het verhaal zal lekker in elkaar.

astrobart

ik heb een avondje windows install zitten kijken ;D weer een mooie schone PC en RUIMTE op de HD ;D

joostpolletje

Citaat van: Ruben op mei 23, 2006, 00:49:24
Zo zie je maar, smaken verschillen(maar dat wisten we al). Vond deze prima te doen. Het begin was het sterkst, daarna werd het wel wat minder. Een wat filmisch begin, maar het verhaal zal lekker in elkaar.

Ik vond het wel een vette film..

Ergens kon je het verhaal wel raden, Maar wel goed gespeeld

goeie cast ook!
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

angel1978

Citeerik heb een avondje windows install zitten kijken

Die heb ik ook gezien. Vond het eind vrij voorspelbaar  :-\
Middenstuk was wel sterk  ;D

LittleNinja

Citaat van: molle op mei 22, 2006, 18:30:11
Straks Flightplan op het menu.

Hoe vond jij hem? Ik heb heerlijk geslapen tijdens de film....   ;) ;D

Ik laat me niet van de wijs brengen... The DaVinci Code ga ik onbevooroordeeld bekijken... Ben heel erg benieuwd! ( Mijn verwachtingen zijn wellicht te hoog.. )

VlisChris

Vanavond misschien een paar aflevering van Taken kijken.
Ben benieuwd naar de serie. Heb gisteravond (eigenlijk nacht: heb het eerste stuk pas om 0115 aangezet) het eerste half uur gekeken. En dat zat al een lekker sfeertje in.

molle

Citaat van: LittleNinja op mei 23, 2006, 13:17:38
Hoe vond jij hem? Ik heb heerlijk geslapen tijdens de film....   ;) ;D

Ik laat me niet van de wijs brengen... The DaVinci Code ga ik onbevooroordeeld bekijken... Ben heel erg benieuwd! ( Mijn verwachtingen zijn wellicht te hoog.. )

Vond hem eerlijk gezegd niet zo slecht. Heb net niet geslapen >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

molle

Deze nacht zal het Domino en Serenity worden.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reza

Citaat van: molle op mei 24, 2006, 20:31:16
Deze nacht zal het Domino en Serenity worden.
Domino vond ik niet zo, maar Serenity was verassend goed :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Roland

Afgelopen dagen:
* Joey seizoen 1: episode 1-24
* Joey seizoen 2: episode 1-16
* American Pie
* American Pie 2
* American Wedding

Deleted member

Net History of Violence zitten kijken met leuke actie maar een vrij dun verhaal naar mijn mening...  :-\

Rikske

LittleNinja

Gisteren wilde ik een kans geven aan Fighting Fish, aangezien die toch op TV was...

Maar mijn vrouwtje zat al Passion for Fashion te kijken, dus was ik aangewezen op een 15" monootje in de slaapkamer...

Je begrijpt wie er de broek aan heeft thuis...  :-\ :-\ :-\

Ik was het snel zat op die 15"...

Iemand die film ooit afgekeken?

molle

Domino, wat een warrige sch**t film zeg :P

Serenity niet aan toe gekomen wegens in het slaap vallen van de bovenstaande film ::)

Jean Sibelius

Citaat van: LittleNinja op mei 25, 2006, 08:22:03
Iemand die film ooit afgekeken?
Heb óók een stuk(je) zitten kijken, maar ben al snel door gaan zappen 8)
Het enige leuke aan die film is Chantal.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

2many

Revolver deze nacht gezien zeker een aanrader.

2many
Panasonic VIERA th42pv600E,Themescene H79, Beamax M-Serie
Marantz SR8500, Marantz DV7600 ,Dell XPS m1710,  Octava 3x2 HDMI cross switch
2 x Revox A1 Column, 1x Revox A1 Center, 4x Revox A1 shelf, 1x Revox sound S bass active,
Humax HD-CI2000

kobuzz

Gisteren Batman Begins en Vet Hard gehuurd...Avondje nog niet om dus Blade II maar eens uit de kast getrokken.

Vanavond eerst kijken wat Jowi draait  ;D

• Batman begins: niet zo sterk als de eerste, maar desalniettemin zeer vermakelijk. Coole gadgets, Christian Bale ijzersterke acteur, soort Tom Cruise, maar dan echt cool  ;)
  • Vet hard: Manmanman, nog even en NL producties worden geweldig! Goede kwaliteit SFX, bij vlagen voor de verandering ook nog eens niet onaardig geacteerd maar bovenal zeer grappig.
  • Blade II: Sja....cool, mooi, sterk....gewoon geweldig

Audio: Yamaha RX-V771, Sony SA-VE705, KEF Q1, KEF Q-9C, SVS 25-31 PC+
Video: Yamaha PDM-4220, BG1208s/2, Projecta electrol 1,90m 16:9, PS3, HDFuryII+Box1020

You you and you...Panic. The rest of you, come with me

Jimmy Conway

Gisteren The Shawshank Redemption gezien. 8)

Vanmiddag eerst een stukje Howl's Moving Castle gezien O0 wat een gaaf geluid en soundtrack zeg.

Maar eerst gaat Strange Days er vanavond in.

LittleNinja

Citaat van: Jimmy Conway op mei 26, 2006, 20:40:53
Gisteren The Shawshank Redemption gezien. 8)

Blijft een super coole film!!!

Vanavond wordt het Lord of War...

angel1978

Lord of War vond ik geen ruk aan ( of ik begreep 'm niet, ben ik nog steeds niet uit ).

Net Banlieue 13 gekeken.

Niets bijzonders. leuke effectjes, heb 'm afgekeken, maar nogal een niemandalletje.

LittleNinja

Lord af War was wel ok... geen actie, wel een film met aardig sarcasme.

Ik hoopte gisteren op een andere film.

TheSpeedSkater

Gister begonnen aan seizoen 4 van The Shield.. 4 afleveringen gezien...nog 14 te gaan  ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

kobuzz

Citaat van: angel1978 op mei 26, 2006, 23:29:28
Lord of War vond ik geen ruk aan ( of ik begreep 'm niet, ben ik nog steeds niet uit ).

Hield er een hele nare nasmaak aan over  :(

Gister bij Jowi weer een aantal stukken van films die ik zeker weer eens moet gaan kijken: Fear and loathing in Las Vegas, Monsters Inc. etc etc.  :)
Audio: Yamaha RX-V771, Sony SA-VE705, KEF Q1, KEF Q-9C, SVS 25-31 PC+
Video: Yamaha PDM-4220, BG1208s/2, Projecta electrol 1,90m 16:9, PS3, HDFuryII+Box1020

You you and you...Panic. The rest of you, come with me