Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

R

Starred

History of violence.

Had er op voorhand veel meer van verwacht, maar viel eigenlijk zwaar tegen. Niet echt goed geacteerd, onwaarschijnlijk verhaal, kort, veel overbodige scenes, etc.

Jammer

blackball147

Citaat van: Starred op mei 20, 2006, 22:31:34
History of violence.

Had er op voorhand veel meer van verwacht, maar viel eigenlijk zwaar tegen. Niet echt goed geacteerd, onwaarschijnlijk verhaal, kort, veel overbodige scenes, etc.

Jammer

idd ook mijn gevoel, laat echt een compleet onbevredigd gevoel achter.

angel1978

Net Matrix Revolution achter de rug. Alle 3 nu gehad ( in korte tijd ), waar ik nog niet eerder de kans toe heb gehad.
Qua film / verhaal natuurlijk niet uitzonderlijk, maar toch leuke geluids / beeld-effecten . In die zin zeker de moeite waard. Miste ondanks dat het in DD5.1 ook niet verkeerd klonk toch een beetje een DTS-track, maar ok.

Steven Coymans

Laatste deel van 24, S4.
Zijn we er eindelijk door :-)
Niet dat het een straf was, maar zijn toch een heleboel afleveringen.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

joostpolletje

KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

reza

Net Hollowman 2 gekeken. Ik vond er niet zo heel veel aan.

Morgen naar de Davinci code :)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

graafke

vanavond staat ''Night Watch'' op het programma.

VlisChris

Zometeen een stukje LOTR FOTR opzetten denk ik.
Gewoon lekker genieten van het surroundgeluid 8)

reza

Na de Davinci Code, Freedomland kijken ;)

Oracle

Citaat van: reza op mei 19, 2006, 22:30:53
De laatste 2 delen van Prison Break :-\ ;D
Op naar het volgende seizoen.

Gisteren ook gekeken naar de laatste aflevering. Inderdaad wat een slecht einde. Na 21 afleveringen met veel plezier en spanning zitten kijken (was lang geleden dat ik iets zo spannend vond), en alle cliffhangers die gewoon echt super waren, krijg je dit...  ::)

Nu ja, wachten op seizoen 2 inderdaad. Werktitel is voorlopig 'The Manhunt'. Zegt wel genoeg over hoe het verder gaat dacht ik zo... ;)

Groet,
Mark

R

Da Vinci vond ik niet te pruimen. De mensen die het boek niet gelezen hadden, vonden het wel aardig, maar ik was er niet kapot van. Er werd te veel en te langdradig uitgelegd, maar de spanning was ver te zoeken.

FrankB

Citaat van: Ruben op mei 22, 2006, 10:31:18
Da Vinci vond ik niet te pruimen. De mensen die het boek niet gelezen hadden, vonden het wel aardig, maar ik was er niet kapot van. Er werd te veel en te langdradig uitgelegd, maar de spanning was ver te zoeken.

Onze nieuwe secretaresse (leuke meid ;D) vond het wel aardig, een collega van me vond 'm wel goed. Ik ga er komend weekend naartoe, ben zeer benieuwd!

Afgelopen weekend V for vendetta & Underworld: evolution gezien. Beiden eigenlijk erg slecht, maar juist daarom wel weer erg vermakelijk ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Citaat van: FrenkB op mei 22, 2006, 11:32:30
Onze nieuwe secretaresse (leuke meid ;D) vond het wel aardig,

Foto'ssss :P

jowi

Van het weekend o.a. Kingdom Of Heaven (1080i) gezien.

TheSpeedSkater

Citaat van: FrenkB op mei 22, 2006, 11:32:30
Onze nieuwe secretaresse (leuke meid ;D)

Ja, inderdaad FOTO´S!!!  ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

Citaat van: robbie12345 op mei 19, 2006, 00:50:43
Van tevoren, dit is mijn mening en ik zeg dit niet om hier een reactie uit te lokken. Toegegeven de bankscene is heel goed. Maar mij irriteert het dat iedere simpele ziel (sorry voor de woordkeuze) het altijd heeft over heat, echt vet he, die "schietscene". Deze film is zoveel meer, het acteer werk van de niro en vooral pacino. De restaurant scene, waar ze tegenover elkaar zitten en er een duidelijke vorm van respect merkbaar is.
De mimiek en stemverheffingen van pacino als hij boos wordt. De niro die op het einde met zijn vriendin in de auto zit, op weg naar het vliegveld, hij heeft het geld en zijn vriendin en alles wat hij wil. Zijn gezicht als je ziet dat hij erover denkt om waingro nog te pakken. De twijfel en frustratie waarin je, je op dat moment ook kan verplaatsen.
En gewoon het camera werk en de sfeerbeelden (typisch voor michael mann films(en series(maimi vice))).
Voor mij hulde aan Michael Mann!!

Ff een weekendje weg geweest.. maareh, één scene maakt geen film!! Uiteraard heb ik genoten van de hele film!! Het gaat om de details die een maffia film maken.. de bankscene is een leuke voor een kleine demo aan je vrienden. toch?!

reza

Freedomland vond ik niet echt veel aan, erg langdradig :-\

De Davinci Code, vond ik een erg goeie film. Alleen hij duurt zo kort, toen ik er eenmaal lekker inzat was hij alweer klaar (jammer)

Ik vond het een erg goeie film.

R

Citaat van: reza op mei 22, 2006, 17:45:21
De Davinci Code, vond ik een erg goeie film. Alleen hij duurt zo kort, toen ik er eenmaal lekker inzat was hij alweer klaar (jammer)

Ik vond het een erg goeie film.

Heb je het boek gelezen?

VlisChris

Hier het boek gelezen, en de 18e de film gezien en ik moet zeggen dat ik hem best vermakelijk vond :D
Echt wereldschokkend is die niet, maar om hem nu meteen slecht te noemen: mwaah.... Nee.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reza

Citaat van: Ruben op mei 22, 2006, 17:54:12
Heb je het boek gelezen?

Nee ik ben niet zo,n lezer :-X het boek zal ongetwijfeld beter zijn!! Maar dat is bijna met alles LOTR HP enz. Maar dit is voor mijn type mensen een makkelijke oplossing, om te weten te komen waar de Davinci code over gaat ;D.

en ik vond het een goeie film.

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

VlisChris

Foto's? ;D ;)

Vanavond LOTR FOTR disc 2 kijken. Gisteravond was het 2 uur 's nachts toen 1 afgelopen was, en had dus niet zoveel zin meer om 2 ook nog op te zetten.

R

Citaat van: reza op mei 22, 2006, 20:03:13
Nee ik ben niet zo,n lezer :-X het boek zal ongetwijfeld beter zijn!! Maar dat is bijna met alles LOTR HP enz. Maar dit is voor mijn type mensen een makkelijke oplossing, om te weten te komen waar de Davinci code over gaat ;D.

en ik vond het een goeie film.

Ok, misschien ben ik wel erg kritisch.. ;)

Nu gaat erin: Lucky number slevin.