Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

molle

Niets verdomme >:( Men projector laat het afweten.
Steekt nog maar net een nieuwe lamp in. Hoop dat het de lamp is. Garantie dan.

Net nu alles klaar was met een lang weekend voor de deur :( Ga mij een stuk in men kraag drinken :P
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Kjelt

Citaat van: molle op april 30, 2006, 00:40:17

Net nu alles klaar was met een lang weekend voor de deur :( Ga mij een stuk in men kraag drinken :P

Shit zeg, toch geen MT700 of Benq7700 ?

molle

Citaat van: Kjelt op april 30, 2006, 00:56:37
Shit zeg, toch geen MT700 of Benq7700 ?

Nee, een MT-5 DLP. Ik had net gebeld met de plaatselijke lampenverdeler(ken hem vrij goed) om een reserve pj te mogen gaan halen. Is hij toch wel niet op weekend zeker :P
Nu moet ik wachten tot dinsdag >:( K*tweekend voor de boeg :-\
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

eduard

Heb gisteravond naar the butterfly effect gekeken, had hem nog niet gezien. Erg gave film

molle

Citaat van: molle op april 30, 2006, 00:40:17

Had gisteren dan maar alles afgekoppeld om hem weg te doen om te laten maken. Maar die hard als ik ben toch deze morgen nog maar eens geprobeerd... en plots was er weer licht ;D
Kan weer films kijken. Dus de lamp is het niet. Toch wel weird hoor. 1 of andere bug zeker :-\

Rikske

Gisteren gezien

Lord of War, leuke film
Into the Blue, verhaal wat mager maar zeer mooie beelden
The 40 year ok virgin  ::)

Ettepet

Gisteren Astérix & Obélix: Mission Cléopâtre weer eens opgezet:

Een ook voor volwassenen grappige kinderfilm, met veel heerlijk strakke en heftige basmomenten (DTS-track)! 8)

molle

Vandaag gekeken:

Moloko in concert
Tiesto in concert

Beide geen mooie opnames vond ik maar wel amussant :D

Moony

Knockaround Guys zojuist maar weer eens gekeken.

jowi

Robots in 1080i. Leuk verhaal, mooi gemaakt, maar ik had nogal last van schokkerige pans enzo. Verder voor animatie vond ik het als HD niet echt super.

Wimpie007

net Desperado en Once upon a time in mexico achter elkaar gekeken.  (El mariachi had ik blijkbaar niet gekregen van de vriend van wie ik ze leende).  Best wel vermakelijk, en het is nog een beetje een schappelijk uur (aangezien ik 'maar' 2 films gezien heb).
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

R

Deleted member

Net Saw II gezien! Ik vond 'm weer erg vermakelijk, uiteraard niet meer zo origineel als de eerste maar zeker geen slap aftreksel. Komt er nog een deel 3 ook eigenlijk of is het echt "game over"?

TheSpeedSkater

Citaat van: Antoine op mei  1, 2006, 22:59:02
Net Saw II gezien! Ik vond 'm weer erg vermakelijk, uiteraard niet meer zo origineel als de eerste maar zeker geen slap aftreksel. Komt er nog een deel 3 ook eigenlijk of is het echt "game over"?

Ja, ik vond hem ook wel smakelijk  :)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

molle

Rikske

Gisteren avond gezien, Paycheck en Runaway Jury

AndreF

Gisteravond waren wij kindloos.

Samen met de vrouw uit eten en naar de Bios geweest.

Failure to launch

Was wel een grappige film en belangrijker mijn vrouw vindt dit soort films ook leuk.
SAMSUNG LE40M86BDMARANTZ SR 5002 /
KEF Q7 / KEF Q10C / KEF Q-Compact / KODI OPENELEC  / Harmony One+

Dracoplasm

Begonnen aan The Sopranos (season 1).
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Rielplayer

Net de DVD Anouk is Alive ff gekeken.

Leuke dvd, maar daar zit toch een laag filmgrain overheen. Daar kan ik dus flink van balen >:(
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

TheSpeedSkater

Citaat van: Rielplayer op mei  2, 2006, 22:44:13
Net de DVD Anouk is Alive ff gekeken.

Leuke dvd, maar daar zit toch een laag filmgrain overheen. Daar kan ik dus flink van balen >:(
Ik heb hem zelf nog niet, maar heb hier wel goede verhalen over gehoord..

Rielplayer

Citaat van: TheSpeedSkater op mei  2, 2006, 22:55:15
Ik heb hem zelf nog niet, maar heb hier wel goede verhalen over gehoord..

Valt verder ook heel weinig op af te dingen. op de grain na is het eigenlijk gewoon een geweldige liveshow die je te zien en horen krijgt. Met best een paar hele goede surround effecten er gratis bij.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

TheSpeedSkater

Citaat van: Rielplayer op mei  2, 2006, 23:00:56
Valt verder ook heel weinig op af te dingen. op de grain na is het eigenlijk gewoon een geweldige liveshow die je te zien en horen krijgt. Met best een paar hele goede surround effecten er gratis bij.

Precies, vooral over het geluid heb ik erg goede verhalen gehoord. Ik zal hem van de week ook eens kopen..

Martin_M

Beunky was op visite en hij koos 11:14 uit.

Wij hebben 'm nu 4 keer gezien en ik blijf het een knap stukje werk vinden.
Niet van het caliber 'Memento' maar toch leuk puzzelen in de 4e dimensie.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Dracoplasm

Sopranos s1
I-Robot
Sin City (blijft prachtig, nu bezig)
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

FrankB

CSI NY er doorheen aan het gooien. Eerste acht afleveringen inmiddels gezien, helaas toch wel minder dan CSI LV maar NY is  :-* :-*
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12