Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Wimpie007

Vanavond Lord of War, net gehuurd, deze week de special edition halen... (paasweekend en de winkels zijn natuurlijk niet open :()
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Jimmy Conway

Citaat van: molle op april 16, 2006, 17:26:36
Weer niets :'(

Vandaag naar Basic Instinct 2 geweest in de Metropolis.

Er zijn alternatieven Sven.... ;D

FrankB

Citaat van: Edtbonep op april 16, 2006, 14:56:16
Vanavond is ie aan de beurt.... :P

Cool  8)

Citaat van: Christiaan Sauer op april 16, 2006, 15:03:06
Gisteravond Chronicles of Narnia gekeken. Blijft best een aardige film.
Alleen jammer dat de animaties onder de maat zijn :-\

Animaties? Ik vond de hele film onder de maat moet ik eerlijk zeggen. Ben blij dat ik er geen euro aan heb uitgegeven.

Vanavond gaat Syriana de dvd-speler in. Ben benieuwd.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Spacebass

Arno P

Heeerrrrrreeee's Johnyyyyyyy..... >:D

The Shining remastered...

Het blijft een ongeloofelijk goede film

;)

papaleo

Bijna 3 weken geen film gezien,dus snel maar 'n paar HDV 1080i opnames bekijken van onze eigen vakantie van 29 Mrt t/m 16 Apr '06....7 dagen verblijf op Aruba, gecombineerd met een cruise door de Caribbean......  >:D  ;D
Dan een paar maanden uittrekken om de 13 uur aan geschoten materiaal te gaan monteren tot zo'n 2 uur film.... en já ik ook nog kunnen genieten van de vakantie terwijl ik niet aan het filmen was.... ;D
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Stadium III

We zullen straks maar eens :

gaan kijken  ;D

Stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Dracoplasm

Ik hoop dat morgen een pakketje binnenkomt, dat wordt dus de gehle dag Simpsons s6 kijken.
Verder gekeken; gisteren, MIB2. (op dvd, werd ziek van de reclame's)
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Spacebass

Citaat van: Dracoplasm op april 17, 2006, 08:47:17
Ik hoop dat morgen een pakketje binnenkomt, dat wordt dus de gehle dag Simpsons s6 kijken.
Verder gekeken; gisteren, MIB2.
Lache zeg jij ook!  ;D

Citeer(op dvd, werd ziek van de reclame's)
Totaal geen last van gehad  :-X  ;D

Bionica

Zonet Ronin gekeken, wat een boeiende thriller  :o

Goed verhaal, goede cast, echt een genot om naar te kijken, zeker een topper in mijn collectie
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Dru

Citaat van: Bionica op april 17, 2006, 13:36:55
Zonet Ronin gekeken, wat een boeiende thriller  :o

Goed verhaal, goede cast, echt een genot om naar te kijken, zeker een topper in mijn collectie

Maar wat zit er in dat koffertje  ::)

reza

Net de 13th Warrior gekeken :P Blijft een bere beulende film hoor.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

molle

Citaat van: Jimmy Conway op april 16, 2006, 19:59:28
Vandaag naar Basic Instinct 2 geweest in de Metropolis.

Er zijn alternatieven Sven.... ;D

;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

eduard

Net de the Snake king gezien wat een bagger film zelf in fast forward is het niks. Heb vandaag ook de The Mexican gezien, een redelijke film met Brad pit en Julia Roberts.

Wimpie007

Citaat van: wimpie007 op april 16, 2006, 18:32:20
Vanavond Lord of War, net gehuurd, deze week de special edition halen... (paasweekend en de winkels zijn natuurlijk niet open :()
Uiteindelijk Lord of War, Sin city en The Island gekeken
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

BOUBOU

Citaat van: wimpie007 op april 18, 2006, 01:22:23
Uiteindelijk Lord of War, Sin city en The Island gekeken

Welke vondt je de beste?
Voor mij zelf geld op 1. Sin City
                            2. The Island
                            3. Lord of War

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

FrankB

Ik vond Lord of war beter dan The island ... maar mij werd niks gevraagd  :-X ;D

Dracoplasm

Citaat van: BOUBOU op april 19, 2006, 10:11:55
Welke vondt je de beste?
Voor mij zelf geld op 1. Sin City
                            2. The Island
                            3. Lord of War

MvGr. BOUBOU

Met BOUBOU eens :-D
Alhoewel ik The Island en Lord of War niet geweldig vond...
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

BOUBOU

Citaat van: Dracoplasm op april 19, 2006, 10:40:40
Alhoewel ik The Island en Lord of War niet geweldig vond...

Hier kan ik het ook mee eens zijn  ;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

FrankB

Citaat van: BOUBOU op april 19, 2006, 12:51:03
Hier kan ik het ook mee eens zijn  ;D

Ik vond Lord of war niet geweldig, The island ronduit slecht :)

bmateijsen

Heb afgelopen zaterdag Calendar Girls gekeken... Ondanks dat ik het verhaal in eerste instantie erg 'full monty' vond, viel deze film mij voor 100% mee en scoor ik hem makkelijk een 8 (op schaal van 1 tot 10)

angel1978

Vond The Island nog wel gaan.
Lord of War ben ik halverwege afgehaakt ( en dat doe ik niet zo snel ). Misschien dat ik 'm niet begreep, maar vond het niks !
Daarna was Man-Thing aan beurt.... Die's echt beroerd, tot het humoristische af ( en dat hou ik daarom dus wel vol  ;D ). Wel een bak met herrie ( DTS, volle bak open  8) )

Wordt wel weer eens tijd voor een goede film ! Iemand suggesties ???

FrankB

Citaat van: angel1978 op april 19, 2006, 13:43:55
Wordt wel weer eens tijd voor een goede film ! Iemand suggesties ???

"Syriana", "Good night, and good luck" & "Crash"

Martijn76

Crash sluit ik me bij aan, gisteravond gekeken :)