Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

blackball147

Citaat van: manco401 op maart 25, 2006, 17:40:06
A Tale of Two Sisters heeft een perfecte verklaring. Gewoon de film nogmaals bekijken. :)

nou, ik heb wel hier en daar een vermoeden, maar echt zeker ben ik niet. als je wil mag je het me altijd uitleggen, desnoods over PM ( kwestie van geen spoilers weg te geven  ;)  )

net 'the eye' gezien, hele goeie film, minder subtiel dan 'a tale', maar des te sterker qua horrorgevoel. ben een paar keer enorm geschrokken, en ook het einde (mega-ontploffing) is een stevige test voor je installatie.

Edtbonep

De hoofdfilm van vanavond: DER UNTERGANG

Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

Perfectionist

Citaat van: Edtbonep op maart 25, 2006, 18:52:01
De hoofdfilm van vanavond: DER UNTERGANG

Dat wordt vast genieten (hoewel er ook nogal heftige stukken inzitten); topfilm en een historisch document !!
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Bionica

The Skeleton Key staat vanavond op het programma, gelijk een goede gelegenheid om mn
te testen :P
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

reza

Land of the Dead
Pitch Black

achter elkaar zitten kijken :P was goed te doen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

blackball147

shallow ground :  viel best mee, maar kon me niet van de indruk ontdoen dat ik naar een tvfilm aan het kijken was. had er over het geheel gezien toch iets meer van verwacht

11:14 , amusante film, haalt zeker niet het niveau van crash, vrij kort ( 1.20u ), maar zit ook leuk in elkaar.

nu nog naar 'the descent ' kijken, en mijn filmavond zit erop voor vandaag  ;D

Dru

Citaat van: blackball147 op maart 25, 2006, 22:21:30
shallow ground :  viel best mee, maar kon me niet van de indruk ontdoen dat ik naar een tvfilm aan het kijken was. had er over het geheel gezien toch iets meer van verwacht

Dat van de cast en dat het een low-budget film is had ik al vernomen. hoe vond je het verhaal en film op zich? wel spannend?

blackball147

Citaat van: Dru op maart 25, 2006, 22:27:41
Dat van de cast en dat het een low-budget film is had ik al vernomen. hoe vond je het verhaal en film op zich? wel spannend?

wel, hij houdt je zeker nieuwsgierig naar het hoe en waarom, maar de uiteindelijke clou is wat aan de zwakke kant, hoewel het idee op zich niet echt slecht gevonden is. een hoger budget en betere acteurs had het geheel wel op een hoger niveau kunnen brengen.

evenwel is hij onderhoudend genoeg om te blijven kijken.

Jean Pierre

Citaat van: Bionica op maart 25, 2006, 21:20:55
The Skeleton Key staat vanavond op het programma, gelijk een goede gelegenheid om mn
te testen :P

En is het wat bevallen? Vond het maar huiveringwekkende film met al die hoodoo/voodoo gedoe :) Wel leuke film trouwens totaal onverwacht einde

Jean Pierre

Citaat van: reza op maart 23, 2006, 22:30:39
heb vannochtend prison break 7t/m 13 zitten kijken :P Echt spannend!!
Alleen meer heb ik niet :-\ En de serie is nog niet afgelopen :o Ik denk nog 1 of 2 afl.
Dus die moet ik nog ergens op de kop tikken ;)

Ik heb t/m aflevering 15 al gezien, wat een enorm brute serie niet normaal!!!!  O0  Er zijn trouwens 20 afleveringen van :)

Net trouwens nog hotel rwanda gezien sterke film! Zometeen er nog maar eentje in doen voor het slapen gaan 1 van dezen:

The legend of zorro,
Twisted,
Kiss kiss bang bang,
of fifty cent in get  rich or die tryin' deze lijkt me wat minder overigens  :)

Grindtegel

Net gekeken naar Crash. Goed te doen, maar ik vond hem nou niet zo speciaal of zo.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

KHunt-er

Batman Begins...
Nadat ik eerst een paar blauwe duimen heb gekweekt met de PS2 :P

Film kijkt lekker makkelijk weg met behoorlijke geluidseffecten.

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

blackball147

'the descent', goeie film, spannend zonder te overdrijven, claustrofobisch ( redelijk logisch aangezien het zich afspeelt in nauwe grotten  :D )

reza

Citaat van: Jean Pierre op maart 25, 2006, 23:20:02
Ik heb t/m aflevering 15 al gezien, wat een enorm brute serie niet normaal!!!!  O0  Er zijn trouwens 20 afleveringen van :)
Hoe ben jij aan die afleveringen gekomen??
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Bionica

Citaat van: Jean Pierre op maart 25, 2006, 23:17:14
En is het wat bevallen? Vond het maar huiveringwekkende film met al die hoodoo/voodoo gedoe :) Wel leuke film trouwens totaal onverwacht einde

Ja het is zeker bevallen,

Straks alles lekker afstellen :)

Gaat goed komen
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Jean Pierre

Citaat van: reza op maart 26, 2006, 09:51:52
Hoe ben jij aan die afleveringen gekomen??

(betaalde) nieuwsgroepen! Als je ff goed zoekt kan je hem ook wel op torrents vinden!

film voor het slapen gaan is gisteren trouwens get rich or die trin' geworden, leuker dan ik had verwacht.. Maarjah dat was ook niet zo moeilijk  ;D

molle

Transporter 2. Vond hem zeker niet slecht ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

mozzer

Citaat van: Grindtegel op maart 23, 2006, 09:22:27
Gisteren Night Watch (Nochnoi Dozor) gezien, dat was genieten!
Kende deze film nog niet. Inmiddels binnengehaald en net gekeken. Erg goed, inderdaad. Thanks voor de tip.

VlisChris

Vanavond Mr & Mrs Smith gekeken.
Leukere film dan ik had verwacht :-\ ;)

Jean Sibelius

Afgelopen weekend hebben we King Arthur, The Bone Collector en Rising Sun gekeken. Wat mij betreft alledrie géén toppers, maar wel leuke films!
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Steven Coymans

Hellraiser Inferno: tja ...
Derailed: was wel erg goed, leuke film.
Night Watch: viel een beetje tegen, had er hoge verwachingen van, maar werden niet echt ingelost. De effects waren niet slecht, de actie wat minder en was ook niet echt spannend. Misschien dat ik wat dingen gemist heb doordat ik geen russisch versta ofzo.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

Sun-Tzu

The Descent en V for Vendetta (jaha, ik heb m al, komt donderdag pas in NL uit  ::) ) V for Vendetta omdat hij me wel gewon ubervet lijkt, en The Descent omdat ik gehoord heb dattie wel goed is  O0

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

VlisChris

Eerst Crash, daarna Lord of War, en ik zit er over te denken om zo nog Sin City in de speler te stoppen :-\ ::) ;D
Heb pas 0915 les ;)

jowi

De 78th Academy Awards... in 1080i. Een lange zit, dat wel, maar wel leuk om de Oscar uitreikingen op een groot scherm in HD te zien. 21GB... en niet eens superkwaliteit...