Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

blackball147

sinds deze nacht is 24 seizoen 4 erdoor gejaagd  :P

wederom spannend en onderhoudend, maar je voelt wel aan dat de formule uitgewerkt is. vele zaken komen op 1 of andere manier al eens terug vanuit de vorige 24's ( de continue tegenwerking tov Bauer, undercover dat mislukt, bepaalde familiale zijsprongen die eigenlijk tot het verhaal zelf niet direct iets meer toevoegen,...)

vond het ook wel een beetje jammer dat alles in de laatste aflevering wat snel werd afgehaspeld ( drie grote crisissen op een uur opgelost lijkt me toch wel wat veel van het goeie )

ben toch blij dat ik het allemaal heb uitgekeken want uiteindelijk is het entertainment van een heel hoog niveau.

voor de komende dagen staan de sopranos seizoen 3-5 op het menu  ;D

FrankB

Ik ga zo "Sahara" kijken, ben benieuwd  :)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

papaleo

Citaat van: jowi op februari 26, 2006, 17:31:04
Met andere woorden superkwaliteit dus. Anders zou je de grain niet zien. ;)

De kwaliteit was ok,maar soms (voor mij persoonlijk) was de grain 'n storende factor dús iets te veel van het goede...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

blackball147

ben nu aan het kijken naar 'the pacifier' aangezien we een 12-jarig neefje op bezoek hebben die de geneugten van HT eens aan den lijve wil ondervinden.

tja, je moet wat, niet waar  :D

Kerstmanno

blackball147

Citaat van: blackball147 op februari 26, 2006, 21:29:37
ben nu aan het kijken naar 'the pacifier' aangezien we een 12-jarig neefje op bezoek hebben die de geneugten van HT eens aan den lijve wil ondervinden.

tja, je moet wat, niet waar  :D

oef, ik ben er doorgeraakt  ;D

moet toegeven dat het wel een beetje raar is om vin diesel te zien lachen  ;) ik zou als ik hem was, toch blijven hangen bij ruimteschepen of snelle wagens  ;D

moet toch bekennen dat er af en toe een glimlach af kon, en dat de film toch goed vooruit ging.

Moony

Voor vanavond The Wedding Crashers gehuurd, schijnt erg leuk te zijn.

blackball147

reeds een tijdje in mijn bezit, en nu eindelijk eens bekeken op de eigen HT: 'war of the worlds 2005'.

al eens gezien in de bioscoop, vond ik het toen al niet echt een topper qua verhaal, in de eigen HT is het er niet op verbeterd, maar de effecten zijn wel  8) leuk om je systeem eens te testen.

Moony

Citaat van: Moony op februari 27, 2006, 18:41:14
Voor vanavond The Wedding Crashers gehuurd, schijnt erg leuk te zijn.

Was idd leuk....behalve het laatste half uur.

Kerstmanno

Citaat van: Moony op februari 27, 2006, 22:39:26
Was idd leuk....behalve het laatste half uur.

En het eerste kwartier...

Overigens vond ik het wel heerlijk toen Vince Vaughn op het einde die ontzettende corpsbal een flinke klap op zn neus gaf  8)

robbiedobbie

Citaat van: Menno-(b)ert op februari 27, 2006, 22:44:13
En het eerste kwartier...

Overigens vond ik het wel heerlijk toen Vince Vaughn op het einde die ontzettende corpsbal een flinke klap op zn neus gaf  8)

heb 'm vanavond ook gekeken samen met Crash (wel een veel betere film)
ik vond het ook wel een grappige film
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

Rikske

Gisteren Madagascar gekeken, die Pinguins waren geniaal  ;D
En de dag ervoor Reign Of Fire

molle

Vandaag nog maar eens Apocalypse Now Redux gezien. Was op TV.
Blijft toch een verschrikkelijke goede geschifte film ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Rikske

Daarstraks op het menu After the Sunset

TheSeparator

Vanavond gezien Loose Change, 2nd Edition. Door Dylan Avery en Korey Rowe.

Daar gingen mijn ogen wel van open.

http://www.loosechange911.com

Woorden van de cover:

Conspiracy Theory ?
It's not a theory if you can prove it.

Aanbevolen!

Groeten,
TheSeparator
Who cares about separation, continuous climbs, direct routes, profile adherence, Barco TFT panels 2048x2048, roller-coasters, CPDLC, Flight Level 490, 5.0 NM, Boeing 787 and A388 ??

robbie12345

Red Eye.

Tot het gedeelte na de landing van het vliegtuig erg amusant, daarna gaat het bergafwaards en eindigd de film op een 5je
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

blackball147

gisteren 'XXX²:the next level' gezien, weer anderhalf uur van mijn leven verspeeld.............

reza

Gisteren de Machinist ziten kijken ??? ???

Wat een drama film was dat man!! Ik vond er geen bal aan!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Steven Coymans

Citaat van: blackball147 op maart  2, 2006, 08:58:22
gisteren 'XXX²:the next level' gezien, weer anderhalf uur van mijn leven verspeeld.............

Vind je? Is nochtans de eerste keer dat ik een wagen op zijn velgen over treinrails zag rijden.
Buiten in Suske en Wiske, maar dat is dan weer een strip  >:D
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

Spacebass

sjezz wat is dat Sin City in HD toch zo veel mooier om te zien  O0 Vooral die zwart/wit scènes van de gebouwen op de achtergrond hebben enorm veel diepte en "erbij zijn" gevoel  8) Ook het geluid is trouwens niet verkeerd. Ik wist niet dat ik dat ooit zou zeggen, maar momenteel mis ik die door mij geliefde dts tracks een stuk minder. Ik heb gewoon geen tijd om mij op het geluid te focussen!  Ik zit waarschijnlijk nog steeds in de "oe" en "ah" fase  ;)

Citaat van: Riddle op maart  2, 2006, 10:41:02
Vind je? Is nochtans de eerste keer dat ik een wagen op zijn velgen over treinrails zag rijden.
Buiten in Suske en Wiske, maar dat is dan weer een strip  >:D
Hmmm ik heb het kunstje al wel eerder gezien en niet in een strip :D

Maartje

CiteerVind je? Is nochtans de eerste keer dat ik een wagen op zijn velgen over treinrails zag rijden.
Buiten in Suske en Wiske, maar dat is dan weer een strip 

Heee en Back to the future 3 nooit gezien  ?

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Dru

Citaat van: reza op maart  2, 2006, 10:21:38

Zwaar dope film vond ik dat

Echt zo'n mindfucker  O0

Spacebass

Vandaag Shrek 2 en Sahara gekeken (beide HD) Sahara viel mij qua beeld iets wat tegen. Had er meer van verwacht. Ik had raar genoeg ook af en toe wat last van judder ???

papaleo

Citaat van: Spacebass op maart  3, 2006, 00:59:02
Vandaag Shrek 2 en Sahara gekeken (beide HD) Sahara viel mij qua beeld iets wat tegen. Had er meer van verwacht. Ik had raar genoeg ook af en toe wat last van judder ???

Ik heb daar soms ook last van,ben eigenlijk benieuwd of dit nu aan het aangeboden materiaal ligt of aan je weergevers/systeem/...

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

mozzer

Citaat van: reza op maart  2, 2006, 10:21:38

Haha, leuk hoe we allemaal verschillend tegen films aankijken. The Machinist vond ik namelijk een beresterke film ;D. Staat hoog op mijn lijstje van favoriete films.