Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Robbo en 3 gasten bekijken dit topic.

Foo

Where eagles dare, klassieke oorlog film met  Richard Burton en Clint Eastwood.  O0
Foo

Jean Sibelius

Vanavond staan de Incredibles op het programma.

Daarna nog een stuk van David Gilmour in Concert (kunnen we op 19 maart horen of ie net zo goed live speelt als hier thuis) ;D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

molle

Net Brother Grimm achter de kiezen. Vond hem niet echt goed maar de surround was lekker ;D
Vooral in het bos >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

jowi

Frequency, 1080i. Origineel verhaal, leuk om te zien!

robbiedobbie

Citaat van: GPO op februari 21, 2006, 09:10:57
van het weekend en gisteren gezien:

- Band Of Brothers deel 1 & 2 (wel aardig, niet echt bijzonder)
- King Arthur (leuk, mooie veldslagen)
- Constatine (toffe film, leuke special visual/sound effects)
- Ring 2 (gave film, lekker creepy, moet je wel van houden denk ik :))

GPO

zo zie je maar dat smaken kunnen verschillen. Band of Brothers niet echt bijzonder vinden, maar King Arthur en Constantine ' leuk' en 'tof' vinden.

ik vond het juist omgekeerd. BoB vond ik juist ongelooflijk mooi, vooral aflevering 7 en 8 Battle of the bulge als ze in het bos zitten te bevriezen, brrrr. De koude rolt zó de kamer in. King Arthur en Constantine kunnen zich met Band of Brother écht niet meten.

maar ja, ieder z'n mening
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

Roland

Eindelijk weer eens wat gekeken en wel First Descent ... fan-tas-tisch  8)  Enige nadeel ... ik wil weer boarden!  :'(

jowi

Sin City 1080i. Eeeh ja... wat zal ik er van zeggen...  ??? en :-X en >:D en :D en :P en ::) en vooral :o maar zeker 8) en eigenlijk best wel heel erg O0

reza

Citaat van: jowi op februari 24, 2006, 23:34:31
Sin City 1080i. Eeeh ja... wat zal ik er van zeggen...  ??? en :-X en >:D en :D en :P en ::) en vooral :o maar zeker 8) en eigenlijk best wel heel erg O0
Ik heb liever niet dat je zoveel Smiley,s gebruikt.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kerstmanno

Moony

jowi

Citaat van: reza op februari 25, 2006, 00:36:46
Ik heb liever niet dat je zoveel Smiley,s gebruikt.
Niet gaan lopen janken Reza, dit was wel degelijk functioneel en ter aanvulling en verduidelijking van wat ik van de film vond. Er zitten veel aspecten aan Sin City, misschien moet je hem eens gaan kijken in plaats van dit soort rare na-trap activiteiten. Overigens zit er in je commentaar ook al weer een fout met een hoofdletter en een komma notabene... ::) Het meervoud van 'smiley' is 'smilies'.

AndreF

Ahhh zojuist Mr & Ms Smith gekeken.  :D

heerlijke sound efects, zelfs de muziek effecten zijn op 5.1 opgenomen. Morgen even vragen of de buren iets gehoord hebben. De bassen kwamen goed door laten we maar zeggen.

Een heerlijke niets zeggende film met een flutverhaal. De actie en Angelina maken het goed.
SAMSUNG LE40M86BDMARANTZ SR 5002 /
KEF Q7 / KEF Q10C / KEF Q-Compact / KODI OPENELEC  / Harmony One+

Sk

Doom 2005  :)

Leuke effecten op sommige stukken.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Moony

Citaat van: Moony op februari 25, 2006, 20:44:13
Vanavond Discovery of Heaven.

En zojuist geeindigd.
Viel me niet tegen, had er wat negatieve verhalen over gehoord, maar het is zeker geen topper a la (alaaf! ;D) Gladiator.

TVR

Vanavond weer eens een paar afleveringen van seizoen 2 van "The Wire" bekeken. Een van de allerbeste politieseries, zo niet de beste.

robbiedobbie

Citaat van: TVR op februari 26, 2006, 00:27:46
Vanavond weer eens een paar afleveringen van seizoen 2 van "The Wire" bekeken. Een van de allerbeste politieseries, zo niet de beste.

Nog beter dan The Shield?
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

Steven Coymans

Citaat van: Sk op februari 25, 2006, 22:58:16

Heb ik gisteren avond gekeken.
Na Alone in the Dark gezien te hebben, was mijn verwaching van deze game verfilming beneden 0.
Maar het viel best mee, alleen miste ik wat schrik effecten.
Heb me meer verschrokken bij het spelen van Doom 1, dan bij het kijken van de film :-)
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

Raphie

Citaat van: Sk op februari 25, 2006, 22:58:16

Dat vond ik echt een schijt fim.... ;D

Gisteren "Alone in the dark" gezien Christian Slaters worst movie ever!!
JBL PRX Power!

TVR

Citaat van: robbiedobbie op februari 26, 2006, 02:11:27
Nog beter dan The Shield?

Heb ik niet gezien.Dus kan ik niet over oordelen.

Rikske

Gisteren The Island gezien, nice clone  :-*

R

Gisteravond: The dreamers. Zeker een aparte verschijning, maar wel leuk.

Jan Frederik

... door het raam naar buiten!

Gordijnen zijn al wel besteld, dus we kunnen straks verduisteren, wel zo prettig als volgende week de projector (Epson TW-600) en hopelijk ook het scherm arriveren ...

papaleo

Gisteren,

Meet the Fokkers (1080i) wat een heerlijke comedy....beeld kwaliteit..mmm..best veel filmgrain.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

jowi

Citaat van: papaleo op februari 26, 2006, 17:05:36
Meet the Fokkers (1080i) wat een heerlijke comedy....beeld kwaliteit..mmm..best veel filmgrain.
Met andere woorden superkwaliteit dus. Anders zou je de grain niet zien. ;)

astrobart

ja ja, het is zo ver ik ga de film der films bekijken voor de eerste keer (schaam mij diep in de hoek :-[ :-[ en kruip over de grond)
uh wel in hd dat lijkt mij duidelijk.

The matrix  :P
Had hem nog nooit gezien bleek laatst :D