Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Citaat van: molle op november  8, 2005, 12:06:33
Heu, was wel een preview he ::) ;D

Oww nee, dan heb ik er niets op tegen  >:D ;D ;)

Hanky Panky

Ook  niet in de winkel gekocht: war of the worlds. Heb al een klein stukje gekeken en de soundtrack is veéééhet ! Erg veel 5.1 geweld. Dat belooft wat !
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

Dracoplasm

Blade 2, met stoere dts 6.1 track  8)
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Hanky Panky

Citaat van: Dracoplasm op november  8, 2005, 16:47:47
Blade 2, met stoere dts 6.1 track  8)

Ik heb maar 5 speakers.... (en een sub)  :'(
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

R

Net erin, Star wars deel III.. De soundtrack is nu al indrukwekkend. Iemand al die nieuwe THX intro erop gezien. science of sensation oid? Erg mooi.

FrankB

Vanavond maar eens "Life of Brian" kijken. Je moet wat ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Harry HT

Hoi,
Citaat van: Ruben op november  8, 2005, 18:47:43
Net erin, Star wars deel III.. De soundtrack is nu al indrukwekkend. Iemand al die nieuwe THX intro erop gezien. science of sensation oid? Erg mooi.
Hmmmmm... over de geluidstrack op de dvd heb nog zoveel positiefs gehoord.

Maar in stereo is het misschien wel beter te pruimen.

Ik kijk vanavond naar de sd DVD van Promised land. (=HD opgenomen)

Gegroet,

Harry

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

VlisChris

Is het geluid van SWIII echt zo slecht?
Kan ik me toch eigenlijk niet voorstellen bij die seie films?

Atrax

Citaat van: molle op november  7, 2005, 23:01:45
Vanavond word het Sin City :D

Die heb ik vandaag gekeken, blijft genieten  :D
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

R

Citaat van: Harry HT op november  8, 2005, 19:41:02
Maar in stereo is het misschien wel beter te pruimen.

Ik heb de r2 versie uit de UK via play gekocht. Het zal idd in 2.1 wel beter te pruimen zijn.

molle

Gisteren Sin City gekeken :D Vond hem zeker niet slecht en zeer mooie soundtrack.
Nu gaan we naar Star Wars III kijken en als er nog tijd over is naar Kung Fu Hustle ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

NeonKnight

Hier ook SWIII.
Blijft een leuke introductiescene...  :)
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

copyfile

Hier vandaag "Green Street Hooligans" Zoals je al zou verwachten veel hooligan gevechten maar verder toch wel iets indringender dan verwacht. Leuk voor één keer  ;D
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

NeonKnight

Citaat van: copyfile op november  8, 2005, 23:51:56
Hier vandaag "Green Street Hooligans" Zoals je al zou verwachten veel hooligan gevechten maar verder toch wel iets indringender dan verwacht. Leuk voor één keer  ;D

Vond ik toch wel een leuke film van Frodo. Als je even over het volledig ongeloofwaardige begin heenstapt, dan is 'ie best goed.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

copyfile

Ja dat is dus ook precies wat ik eigenlijk bedoel  ;D In het begin een beeje ongeloofwaardig maar daarna toch wel redelijk indringend door de dood van dat jongetje en uiteindelijk die broer

copyfile

Had niks te doen en het was koud buiten dus net maar eens een film gezien weer. Deze keer "The Marksman" met Wesly Snipes. Vond het zeker wel een aangename film !

reza

vrijdag revenge of the sith kijken op mijn nieuwe pana :P ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Arno P

Citaat van: reza op november  9, 2005, 21:57:42
vrijdag revenge of the sith kijken op mijn nieuwe pana :P ;D
issie al uit?  ::)

R

in de uk wel. Heb hem al een paar dagen in huis. Echter release is 15e oid dacht ik.

molle

Gisteren Star Wars dus bekeken en vond hem niet zo slecht. Je moet natuurrlijk wel van die trend houden he ;D
Soundtrack klinkt weer fenomenaal ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

bmateijsen

Laatste delen van Sopranos seizoen 5 gekeken.... machtig 8)

molle

Net wakker geworden met Kingdom of Heaven ^-^ Kan de strijd weer aan vandaag >:D

Jimmy Conway

Citaat van: bmateijsen op november 10, 2005, 08:14:00
Laatste delen van Sopranos seizoen 5 gekeken.... machtig 8)

Ik zit weer met smart op seizoen 6 en 7 te wachten.

bmateijsen

robbie12345

Citaat van: bmateijsen op november 10, 2005, 10:36:51
Me too 8)

me too alhoewel ik hier seizoen 5 nog heb liggen en nog moet kijken  >:D
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm