Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Starred

Citaat van: jowi op oktober 30, 2005, 10:19:56
Gisteravond Hollow Man in 1080i. Ik heb me eigenlijk alleen maar lopen storen aan het feit dat pans in deze film superschokkerig gingen. Niet om aan te zien. Kreeg het ook niet goed.

Loopt prima op de Snazio  ;D 8)

Sjors

Citaat van: NeonKnight op oktober 30, 2005, 22:52:06
Vanavond Bad santa gezien en - weer - Sin city.
Allebei prima films.

Bad santa is echt bijna fysiek pijnlijk (qua plaatsvervangende schaamte) van tijd tot tijd...  ;D

Bad-Santa  is echt geweldig!  ;D ;D ;D

Zelf trouwens Hallow man gekeken, vond het een gepaste film  ;)

Groet, Sjors

robbie12345

Citaat van: bmateijsen op november  1, 2005, 08:12:18
Gisteravond Batman Begins gekeken... Hele mooie donkere variant... in de serie is dit toch wel mijn favoriete batman...

Niet donker genoeg naar mijn mening, Nolan had het nog grimmiger moeten houden... De scene met de batmobiel was lachwekkend... De emotie van (ben er naam even kwijt) Katie Holmes kwam gemaakt over. Logisch haar karakter in de film blijft verstook van enig begrijp van menselijke emotie en wraak... Driften die iedereen voelt ook al ben je een openbaar aanklager..

Het pakte me niet deed me niks en voor mij had heel gotham city geschift mogen worden.
M.A.W een 4 wat mij betreft
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

bart_nl

Citaat van: robbie12345 op november  1, 2005, 15:28:49
een 4 wat mij betreft
vrijdag in mijn HT gekeken en ik ben het met alles in je mini review oneens ;) Wat jij als minpunten noemt vind ik juist goed kloppen met de stripverhalen. De vermakelijkste batman tot nu toe. Smaken verschillen en een 9 wat mij betreft.

robbie12345

Citaat van: bart_nl op november  2, 2005, 00:02:15
vrijdag in mijn HT gekeken en ik ben het met alles in je mini review oneens ;) Wat jij als minpunten noemt vind ik juist goed kloppen met de stripverhalen. De vermakelijkste batman tot nu toe. Smaken verschillen en een 9 wat mij betreft.

Het kan best hoor dat het met het stripverhaal goed klopt, maar voor mij betekent dat nog niet dat het dan ook een succes op het witte scherm is. Ik vind X-men en spiderman ook goed kloppen met de stripverhalen, maar die doen mij ook niets..

stripverhalen daarentegen die of compleet in een surrealistische setting spelen (the crow 1, sin city) werken voor mij weer wel.. Ook een film als unbreakable, die niet alleen over comics gaat maar ook heel erg veel elementen daarvan verwerkt vond ik ook weer super...

Even terug naar batman, en dan vooral de scene met de batmobile, ik vraag me echt af wat dat toevoegt, afgezien van de slechte actie. Hij rijdt een parkeergarage om de politie af te schudden rijdt hij van het dak af, om vervolgens na 1 sec weer door politie op de hiele te worden gezeten.... WAAROM!!?!??!

Vervolgens wordt er naar stealth mode geswitch waaop een heel corps aan politie agenten de batmobile voorbij rijden, oke niets mis mee. Vervolgens blijkt dit toch niet spectaculair genoeg te zijn, waarop Batman zijn lichten (groot licht en mist licht ;)) aanzet en hetzelfde corps weer lekker inhaalt.....

Echt de meest nutteloze scene ooit wat mij betreft.
Enige plus puntje Gary Oldman
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

reza

Vervolgens wordt er naar stealth mode geswitch waaop een heel corps aan politie agenten de batmobile voorbij rijden, oke niets mis mee. Vervolgens blijkt dit toch niet spectaculair genoeg te zijn, waarop Batman zijn lichten (groot licht en mist licht ;)) aanzet en hetzelfde corps weer lekker inhaalt.....

[/quote] Ik wil even kwijt dat ik het wel een goeie film vond! Maar die scene die jij zegt dat gaat indd nergens over, toen dat gebeurde zat ik ook echt Huippie aan te kijken van wat is dit dan.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

bart_nl

Citaat van: robbie12345 op november  2, 2005, 08:53:13
Even terug naar batman, en dan vooral de scene met de batmobile, ik vraag me echt af wat dat toevoegt, afgezien van de slechte actie. Hij rijdt een parkeergarage om de politie af te schudden rijdt hij van het dak af, om vervolgens na 1 sec weer door politie op de hiele te worden gezeten.... WAAROM!!?!??!

voor mij is "nutteloos" een rekbaar begrip en sowieso voor films erg moeilijk. Zeker bij dit type films (ik vind spiderman en vooral x-men en unbreakable ook goede films) is het nut vaak het maken van een totaal beeld. In dit geval gaat dat voor mij ook op.

Kan het niet laten toch nog even op je kritiek van nutteloosheid in te gaan.
Batman rijdt de parkeergarage op omdat dat een afkorting is naar de snelweg richting zijn huis. Erg nuttig dus ;)  De lampen zet batman pas weer aan nadat de politieman hem ontdekt heeft.
Daarnaast heeft hij ook haast omdat hij zo snel mogelijk het tegengif moet hebben en haalt daarom weer in. Ook weer erg nuttig als je haast hebt ;)

Eigenlijk zou je batman begins om deze redenen dus niet slecht mogen vinden. Naar mijn idee houd je gewoon niet van het genre en kijk je daarom op een vooringenomen manier naar deze films. Niks mis mee omdat zoals ik al aangaf smaken natuurlijk verschillen  ;D

molle

Gisteren Danny the Dog gekeken. Was niet zo goed als ik dacht :-\

Vanavond: Batman Begins
                  Sin City
                  Bad Santa
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

bmateijsen

Citaat van: molle op november  2, 2005, 14:41:03
Gisteren Danny the Dog gekeken. Was niet zo goed als ik dacht :-\

Vanavond: Batman Begins
                  Sin City
                  Bad Santa

Moet jij niet druk bezig zijn met je HT, ipv er gebruik van maken ;)

molle

Pfff, die onozele van de elektriek kan weer pas vrijdag :P
Zal me eens goed moeten kwaad maken precies >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

myself

Citaat van: molle op november  2, 2005, 14:45:00
Pfff, die onozele van de elektriek kan weer pas vrijdag :P
Zal me eens goed moeten kwaad maken precies >:D
je zou natuurlijk ook zelfs een wat kunnen doen ipv alleen maar mensen inhuren  ;) :P ;D ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip

molle

Citaat van: myself op november  2, 2005, 15:17:54
je zou natuurlijk ook zelfs een wat kunnen doen ipv alleen maar mensen inhuren  ;) :P ;D ;D

Van elektriciteit blijf ik met men handen af. Slechte ervaring mee :P

myself

Citaat van: molle op november  2, 2005, 15:23:09
Van elektriciteit blijf ik met men handen af. Slechte ervaring mee :P
je kunt hooguit wat vonkjes op je vingers krijgen  :P ;D ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip

molle

Ja,  mag je eens komen voordoen dan >:D

Heb met beide armen eens 4 weken ingebonden gelegen van een ''vonkje'' ::)
Kan ik nu missen als de pest.
Wil het wel proberen hoor maar dan zal jij misschien broodjes moeten komen smeren ;D

myself

Citaat van: molle op november  2, 2005, 15:39:59
Ja,  mag je eens komen voordoen dan >:D

Heb met beide armen eens 4 weken ingebonden gelegen van een ''vonkje'' ::)
Kan ik nu missen als de pest.
OEF das wel heftig  :-\
Citeer
Wil het wel proberen hoor maar dan zal jij misschien broodjes moeten komen smeren ;D
is goed, alleen als ik die lekkere belgische broodjes smeer, dan eet ik er ondertussen bijna net zoveel op  ;) ;D ;D ik kan er gewoon niet vanaf blijven  ;D

Deleted member

Ik ga nu Million Dollar Baby kijken.

sauron

Citaat van: Antoine op november  2, 2005, 19:54:46
Ik ga nu Million Dollar Baby kijken.

geen feel good movie wel een goede movie...
you never know how strong you are, until being strong is your only choice

kheikens

Net voor het eerst met mn nieuwe speakers weer een film gekeken....A Beautiful Mind! Was echt genieten!!!
Stereo
Marantz PM-14| Marantz CD-17|
Paradigm Monitor 7 v.4
HT  Harman Kardon AVR 1550 |Harman Kardon DVD 21 | Tannoy FX 5.1 Satelliet systeem center, rears & sub

Deleted member

Citaat van: sauron op november  2, 2005, 22:47:45
geen feel good movie wel een goede movie...

Nou inderdaad...  :'( Maar zeker een goede film idd! En Clint is erg oud geworden trouwens!  :o

molle

Bad Santa vond ik lachen 8)
Voor die kerstman konden ze geen betere vinden als Billy Bob :D
Had misschien ook wel een rolletje kunnen zijn voor Gary Oldman >:D

Sjors

Citaat van: molle op november  3, 2005, 01:35:17
Bad Santa vond ik lachen 8)
Voor die kerstman konden ze geen betere vinden als Billy Bob :D
Had misschien ook wel een rolletje kunnen zijn voor Gary Oldman >:D

Bad-Santa = Geweldig inderdaad! heb me kapot gelachen, ook meerdere keren gekeken  ;D ;D O0

Groet, Sjors

Dracoplasm

Spider man 2, schitterend beeld en geluid, ook al mis ik de dts track...

Ga nu geloof ik lekker simpel voor blade 2 ;-)
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

reza

Morgen middag met Huib War of the Worlds kijken ;D
Lekker de buren pesten (schijnt een goed geluid in te zitten) O0
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

R

FrankB

Vrijdagavond "War of the worlds" gezien, wat een tegenvaller. Vond het echt helemaal niks. Hoge irritatiefactor door Tom Cruise en Dakota Fanning. Ik was blij dat de film afgelopen was ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12