Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

robbie12345

Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Jimmy Conway

Als het een beetje meezit kijk ik Blow, met Sjonnie Dep.

molle

Citaat van: Jimmy Conway op oktober 12, 2005, 14:58:12
Als het een beetje meezit kijk ik Blow, met Sjonnie Dep.

Coole film O0 Ah nieuwe avatar >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

robbie12345

Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Dracoplasm

Ga straks beginnen (voor de zoveelste keer) aan LOTR EE, of ik koop straks eerst Ninja Scroll de serie.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

BWzes03

Straks de laatste disc van Scrubs season 2 erin schuiven..
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

Roeland

Gisteravond VET HARD gekeken.

ZWAAAR Teleurgesteld .....
Ik wist niet dat die nederlanders zooooo slecht zijn in een film rippen....
Voor mensen die dr helemaal larisch van zijn: Ga eens deze kijken:
Gamle maend i nye biler/Old men in new cars
"Lasse Spang Olsen
De Kopenhaagse crimineel Harald (Kim Bodnia) is een aparte vogel. Hij is nog maar net uit de nor of zijn oude Joegoslavische kameraden staan hem al op te wachten om een oude rekening te vereffenen. En bij terugkeer in zijn bedrijf blijkt iedereen hem vergeten te zijn. Dat laat de bullebak allemaal koud. Maar wanneer zijn peetvader, een roemruchte gangster, hem op zijn sterfbed vraagt voor de laatste keer zijn zoon te zien zet Harald alles op alles om die opdracht uit te voeren. Hij besluit met zijn trawanten de zoon uit de gevangenis te bevrijden om de twee afscheid te kunnen laten nemen. Maar zoonlief blijkt een psychopathische vrouwenmoordenaar en de onderneming ontaardt in een onvoorstelbare chaos. Deze prequel van Lasse Spang Olsens zwarte komedie In China they eat dogs (1999) is bepaald geen aanrader voor tere zielen; de Deense regisseur spaart niets en niemand met de knetterharde grappen over incest, necrofilie, moord en zwaar lichamelijk geweld. Toch bezit dit amalgaam van gortdroge Scandinavische komedie en actiefilm in stripboekstijl een bepaalde charme. Olsen, die ook furore maakte als stuntcoördinator, houdt het tempo ongekend hoog en wisselt het spervuur van verbale en fysieke humor soepel af met spectaculaire actiescènes, zoals die waarin Harald met een enorm Hercules-vliegtuig allerlei capriolen boven Kopenhagen uitvoert. Maar alle waanzin en grofheden ten spijt weet de film toch medeleven met Harald en zijn oliedomme kornuiten te kweken. Dat mag gerust een knappe prestatie heten voor het soort film waarin een fel oranje trui, het perfecte recept voor suikerbrood en een levertransplantatie door in Equador woonachtige Duitse chirurgen tot de running gags behoren.
Mike Lebbing"

Deze is wel de moeite waard

greetz Roeland

Jimmy Conway

Eergisteren dus Blow gezien en meteen daarna naar mijn lokale dealer gereden >:D

Gisteren Seven gezien en vanavond wordt het Underworld of L.A. Confidential.

robbie12345

Citaat van: Jimmy Conway op oktober 15, 2005, 11:00:54
Eergisteren dus Blow gezien en meteen daarna naar mijn lokale dealer gereden >:D

Ja Blow is echt gaaf he!! Depp is echt een top acteur eigenlijk.

Underworld of LA confidential?? lijkt me niet zo'n moeilijke keuze L.A. Confidential is echt helemaal top super film en Underworld is echt een dikke onvoldoende in mijn boekje...

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

molle

Citaat van: Jimmy Conway op oktober 15, 2005, 11:00:54

Heu lokale dealer, moeten we daaronder verstaan coffeeshop of lokale filmboer ;D

Jimmy Conway

Deleted member

Ik ga nu Hotel Ruanda kijken, ben benieuwd!

Jimmy Conway

Vanavond toch iets anders geworden:

The Life Aquatic with Steve Zissou

Leuke film.

Harry HT

Citaat van: Antoine op oktober 15, 2005, 23:13:14
Ik ga nu Hotel Ruanda kijken, ben benieuwd!
Heftig vind ik deze film, vooral omdat het op een waargebeurd verhaal is gebaseerd.

Vanavond kijk ik naar Kadosh.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

def0012

vanavond wordt het ..........Jurassic park 1,2,3.

Arno P

jowi

Gisteravond Dawn of the Dead (1080i). Blijft leuk. Paar glitches en hickups in het begin, verder ok. Daarna Pearl Harbor (720p), waarvan ik de eerste saaie 2 uur (zo leek het tenminste) geskipt heb ;D totdat de daadwerkelijke aanval begint.... wow... da's toch wel weer even het soort scenes waar je HD spulletjes en je grote projectiescherm je weer even laten zien hoe gaaf het allemaal is!

def0012

achter elkaar?  Shocked....ja ik ga mijn best doen zien wel hoe ver ik kom :D

reza

Gisteravond de Footbal Factory gekeken :P Lekker rellen in Engeland.
was wel leuk om te zien.

Romano

die heb ik ook pas gezien wel een vette film.

bart_nl

gisteren "seven samurai" gekeken omdat die film technisch niet perfect is maar wel 3 uur genieten!

Zo gauw ik mijn vervangende beamer van Panasonic heb ga ik "lawrence of arabia" superbit kijken. Sinds m'n beamer defect is heb ik me sowieso al suf gekocht aan DVDs die ik allemaal nog moet kijken  ;D

Erik van Voorst (in memoriam)

Vanavond gaat the phanthom of the opera erin....ben benieuwd...
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

reza

Net Antwone Fisher gekeken :P was een goeie film :'(