Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Rody

Citaat van: Rikske op september 25, 2005, 20:08:37
Gisteren Lock, stock and Two Smoking Barrels gezien, leuke film  ;D  O0
Zijn er nog leuke films in dat genre?  zoals Mean machine
Thx
Voor vanavond Hotel Rwanda
Rikske

Lock, stock.. is geweldig.

Je kunt ook naar 'Shooters' kijken. Persoonlijk vond ik die wat minder, maar wel hetzelfde soort film een beetje.

Arno P

Cube Zero.....wat een bagger (zero dus)  :(

reza

Thx
Voor vanavond Hotel Rwanda
Rikske
Snatch!! is ook een leuke. in zo,n zelfde soort.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Jimmy Conway

Boondock Saints

Starred

Citaat van: Arno P op september 25, 2005, 18:51:53
Onvervangbaar cool  >:D O0

Toevallig Hellboy onlangs voor de 2e keer gekeken. De eerste keer vond ik hem echter een stuk leuker

)p(

Citaat van: Harry HT op september 25, 2005, 18:26:09
Hoi, 8) Jammer ik moest in SD kijken, deze dvd versie was ook al aardig opgepoetst. Maar ja, HD  :-*

Vanavond kijk ik naar To kill a mockingbird in SD

Is deze film ook al in HD gesignaleerd?

Gegroet,

Harry

hehe, ik dacht dat jij ook de hd versie bedoelde  ;)

Nee, zover ik weet niet. Maar de laatste tijd worden steeds vaker klassiekers gepost in a.b.hdtv, wie weet komt ie een keer langs  :)

peter

Sjors

Face off komt net uit de speler  8)

Groet, Sjors

Atrax

Citaat van: Harry HT op september 25, 2005, 18:26:09

Vanavond kijk ik naar To kill a mockingbird in SD

Is deze film ook al in HD gesignaleerd?

Gegroet,

Harry

Ik heb die film al erg lang op DVD liggen, maar hem pas vorige week gekeken. Vond het echt een goede film, goed in elkaar gezet. De dialogen boeien ook continue.

gr.
luuk
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

robbie12345

Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Jimmy Conway

Ok, deze is inderdaad niet van hetzelfde niveau.  :)

niersteen

5e avond nu deel 5 van "taken" gezien , geweldige serie.

bmateijsen

Gisteren Taxi 3 gezien.... vooral erg mooi beeldvullend materiaal in de persoon van Gisele 8)

Deleted member

Straks als het donker is Batman Begins maar eens kijken! Tijd voor actie!  :D

Atrax

Citaat van: robbie12345 op september 26, 2005, 13:18:56
Hij zei leuk :) maar das persoonlijk natuurlijk

Ik vond Boondock Saints een geweldige film :)

Vanavond staat voor mij op het programma: The Big Hit. Vandaag aangeschaft voor 5,99 in Duitsland...geen geld!
En het is al erg lang geleden dat ik die voor het laatst gezien heb.

gr.
luuk
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

Roland

Arno P

Deleted member

Citaat van: Antoine op september 27, 2005, 19:06:42
Straks als het donker is Batman Begins maar eens kijken! Tijd voor actie!  :D

En gezien, weer eens een kaskraker die ik leuk vond om te kijken en beter dan de andere Batmans!

molle

Vandaag een Jonny Depp dag gehouden ;D

Fear and Loathing in Las Vegas ^-^
Sleepy Hollow >:D
Blow ^-^

Wat moet je anders op een regenachtige dag :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

robbie12345

Citaat van: Antoine op september 27, 2005, 23:18:07
En gezien, weer eens een kaskraker die ik leuk vond om te kijken en beter dan de andere Batmans!

Vonden jullie dit nu echt amussant? Ik zal ff my two cents geven.

Batman, Spiderman, The hulk, X-Men eigenlijk vrijwel alle comic verfilmingen op the crow (deel1) na werken voor mij pertinent niet.

Ik zal even batman als voorbeeld nemen. De voorafgaande delen van batman vond ik zowiezo bagger, maar daar is iedereen het met mij bijna wel over eens. Toen kwam batman begins, mijn hoop ging stijgen toen ik zag dat christopher nolan hem ging regiseren. Voor mij eindelijk een batman zoals batman zou moeten zijn. Donker, heel donker en grimmig.
In dat opzicht was de film ook redelijk geslaagd. Maar jongens jongens, de scene bijv met die auto achtervolging (batmobile) wat een nutteloze, slechte scene. Die hele achtervolging irriteerde me. Hij rijdt een garage op om er vervolgens net zo hard vanaf te knallen en weer achtervolgd te worden door politie....
Vervolgens rijd hij in stealth mode om zo de politie af te schudden om ze vervolgens weer kei hard in te halen...
Ik had het niet meer...

Of de reactie van rachel dawes toen Bruce Wayne de moordenaar van zijn ouders wilde ombrengen... Zij die bij de de famlie Wayne kind aan huis was moet deze reactie kunnen begrijpen. Ook al was dit een ander beeld dan de ouders van bruce voor zich hadden van een samenleving. Soms wint gevoel het van ratio.

Op gegevens moment kon het me ook niet meer interesseren ik kon geen gevoel krijgen voor welk karakter dan ook. Voor mijn part hakken ze batmans hoofd eraf. Steken ze rachel dawes haar ogen eruit. En wordt heel gotham city gek. Zo'n film moet meer gevoel kweken voor de persoon bruce wayne en minder leunen op aktie wil hij slagen. Hetzelfde geld voor Spiderman, The hulk en X-Men.

Kijk ik nu bijvoorbeeld naar the crow. (een comic karakter in een comic wereld) (bij voorgaande films is het toch meer een comic karakter in een redelijk op ons lijkende wereld)
Deze film kweekt wel die band, hij is grimmig goed geschoten de muziek is top. Hij rekt niet te lang, de timing is perfect.

Als laatste wil ik unbreakable ook nog noemen in de genre. Unbreakable zie ik als een real-life comic. Een superheld die geen comic karakter is een "echte wereld". Dit werkt voor mij ook weer wel. Tevens zat er in deze film ook nog meer.
Vooral de kleurmotieven vond ik subliem Groen/Geel  vs Blauw/Paars. Superhelden vaak felle lichte kleuren om het goede te symboliseren. Bad Guys donkere onheilspellende kleuren. Opzich was mij na 15 min daardoor al redelijk duidelijk hoe de verhoudingen lagen. Iedereen die deze film gezien heeft en niet is opgevallen hoe vaak deze kleurstelling/tegenstelling voorkomt, moet de film echt nog eens kijken en hier op letten..
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

BWzes03

Robbie12345, howel ik het van de Batman / Hulk / X-men verhalen wel eens ben, zijn er naast "the Crow" toch zeker nog twee comic verfilmingen die je hier te kort doet.

Constantine en Sin City.  Deze twee films hebben het donkere karakter van de comics plus een goede verhaal lijn.
Met Sin City is het zelfs een direkte vertaling van de comic stijl, dat naar mij idee zeer goed is neergezet.
De All-star cast werkt trouwens ook..... Heb je Sin City nog niet gezien? Gelijk doen, als je een fan bent van comics, is dit een superfilm.
Mijn 2 eurocentjes...
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

Jimmy Conway

Ik vind de X-men films als X-men comic lezer juist wel weer geslaagd.
Smaken verschillen blijkbaar  :).

De Hulk en Spiderman vind ik dan weer niks, mede door de in mijn ogen onjuiste acteurs
bij de comic-tegenhanger te plaatsen.

Sjors

Gisteravond Amsterdamed gekeken.

Groet, Sjors

molle

Citaat van: Sjors op september 28, 2005, 13:42:33
Gisteravond Amsterdamed gekeken.

Groet, Sjors

Blijft nog wel een goede film he :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Deleted member

@Robbie12345: Ach Batman is en blijft een greep naar het grote geld als kaskraker en moet dus lekker toegankelijk blijven. Met die instelling ga ik overigens ook zo'n film kijken op een moment dat ik daar open voor sta en zin in heb, ik moet zeker geen kritische/knorrige bui hebben. Niks kritisch kijken gewoon puur voor het entertainment.

Ik ben trouwens blij dat ik dit gelukkig nog kan, kan je dit niet dan is het voor mij vergelijkbaar met het niet meer kunnen genieten van muziek wanneer deze slecht is opgenomen. Thuis in de comic wereld ben ik ook niet, dat scheelt ook erg veel.

Overigens begrijp ik het wel, de Star Trek films bijvoorbeeld waren qua verhaal en doordachtheid altijd een stuk minder dan de meeste TV afleveringen maar daarmee wel aantrekkelijker voor een breed bioscoop publiek.

Ik vond The Punisher trouwens goed en lekker 'niet politiek correct'. Is ook een comicverfilming toch?

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"