Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Spacebass

Nou vandaag maar eens xXx the next level..ben benieuwd  :)

Jimmy Conway

Spacebass

Jimmy Conway

Spacebass

Roland

Net Taxi 2004 gekeken, de remake.
Behoorlijk slecht, af en toe wat leuke momenten ... en chicks  :-* ;D

Arno P

Net Old Boy gekeken....wat een film...boeiend van begin tot einde  ;)

Spacebass

Mmm xXx TNL was erg matig, maar lang niet zo erg als de gratis film die ik vandaag gehad heb:

Amazones And Gladiator  :o  :o  :o Wat een slechte film  :o  :o ik wist niet dat ze films slechter dan Starship Troopers 2 uitbrachten, dit is mijn nieuwe top 1 slechste film in mijn collectie  :o  :o

Ik ben er nog steeds beduust van..toegegeven af en toe zag het er best spannend uit met speed X 8  >:D  ;D  ;D

Oh ja ik heb nog gezocht waarom de film een rating heeft van 16 en het symbooltje droeg, maar ik heb waarschijnlijk wat scenes overgeslagen door het  8 speed te bekijken  ::) 

blue-eyes

Dat symbooltje was vast de reden waarom je de film uberhaupt nog in je speler liet zitten naar 1 minuut kijken ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Spacebass

Citaat van: Blue-Eyes op augustus 23, 2005, 23:48:07
Dat symbooltje was vast de reden waarom je de film uberhaupt nog in je speler liet zitten naar 1 minuut kijken ;D
Nou ik moet zeggen dat je deels gelijk hebt! Op een gegeven moment wilde ik toch wel wat "spannends" zien als tegenprestatie voor het verbruikte fosfor, want toegegeven....er waren wel wat leuke "amazones"  ;D 

Deleted member

Net Star Trek First Contact gezien...  :P

eduard

net WOW gekeken viel een beetje tegen.

Maartje

CiteerNet Star Trek First Contact gezien... 

Die vond ik echt goed ! O0

Als ik mijn handen kan krijgen op die (dubbele)afleveringen uit de serie met de Borg ( sounds swedish ).

hebbe hebbe hebbe  :D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

VlisChris

Vanavond Hotel Rwanda gekeken.
Ik wist dat de film vrij pittig zou zijn zonder op gore over te stappen, maar het zo'n emotionele mindfuck zou zijn op sommige momenten, nee, dat had ik echt niet verwacht.
Op veel momenten in de film echt de koude rillingen over mijn rug, brok in mijn keel, en een misselijk gevoel. Niet doordat je ziet hoe de Hutu's de Tutsi's staan af te slachten met een kapmes (dat laten ze niet eens echt goed zien) maar de menselijke drama's die zich moeten hebben afgespeeld....
9/10 krijgt die van me. Staat qua heftigheid gelijkwaardig met Schindler's List wat mij betreft.

BOUBOU

Citaat van: NeonKnight op augustus 21, 2005, 11:15:43
Gisteravond gekeken:

xXx 2 - best een aardige actiefilm. Ice cube was ook wel te pruimen. Beetje een combinatie van gone in 60 seconds en xXx.

Open water - wat een ongelofelijke baggerfilm is dat zeg! Opgenomen met de videocamera van de buurman, niet gehinderd door enig verhaal, acteer- of regietalent... 77 minuten en had in 2 minuten ook verteld kunnen worden...

Ik vondt open water juist goed.
Een stuk geloofwaardiger dan Jaw's iig  :P, afgezien van de piranja's in zout water  ;)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

NeonKnight

Citaat van: BOUBOU op augustus 25, 2005, 12:46:25
Ik vondt open water juist goed.
Een stuk geloofwaardiger dan Jaw's iig  :P, afgezien van de piranja's in zout water  ;)

MvGr. BOUBOU

Tja,

Over smaak valt niet te twisten,hè?  ;D

Het duurt een uur voordat er uberhaupt iets gebeurt. Zéér slecht geacteerd.
Geen enkele opbouw in het verhaal. De hoofdrolspelers zijn niet sympathiek, dus ik (en mijn vriendin) leef niet met ze mee.
Het verhaal - voorzover aanwezig - is onduidelijk.
Regie is slecht.  >:D
Beeld is slecht.  >:D
Geluid is slecht.  >:D

Etc. Etc.  ;D

Koen.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Arno P

Citaat van: NeonKnight op augustus 25, 2005, 12:54:23
Tja,

Over smaak valt niet te twisten,hè?  ;D

Het duurt een uur voordat er uberhaupt iets gebeurt. Zéér slecht geacteerd.
Geen enkele opbouw in het verhaal. De hoofdrolspelers zijn niet sympathiek, dus ik (en mijn vriendin) leef niet met ze mee.
Het verhaal - voorzover aanwezig - is onduidelijk.
Regie is slecht.  >:D
Beeld is slecht.  >:D
Geluid is slecht.  >:D

Etc. Etc.  ;D

Koen.

Al met al vond je het dus een aardige film.. ;D

NeonKnight

Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Marc R

Gisteravond The French Connection gekeken. Ondanks dat de film al wat ouder is, en ik in vergelijking een stuk jonger, vond ik hem toch best goed te doen. Qua spektakel is ie nu lang en breed ingehaald, maar desondanks heb ik me prima vermaakt met deze (tochwel klassieke) film :).

Spacebass

Team America: World Police  ;D  ;D  O0

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Dani1982

Arno P

lemony snicket....erg goed...knap van Carrey dat hij niet in een van zijn andere typetje valt

Marc R

Der Untergang gekeken. Erg indrukwekkend.

Spacebass

The Wash!!!  O0  ;D

Met cameo Eminem als een gestoorde ontslagen werknemer met een AK-47  ;D  ;D