Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

JürgenW

Koreaanse film Yesterday: pretentieuze shit; die ook nog 106 minuten duurt, i.p.v. 92, zoals op de hoes staat.

robbie12345

niets meer :D maar wel mijn 500ste post ;)

en officiel senior member :)
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Dani1982

net weer een klein uurtje eagles hell freezes over gekeken.
tja, euhmmmmm fantastisch!!

reza

Citaat van: Reinier Gunther op juli 31, 2005, 23:03:14
net weer een klein uurtje eagles hell freezes over gekeken.
tja, euhmmmmm fantastisch!!
Ik heb hem ook maar ik kan hem niet echt waarderen, zoals de meeste hier! misschien ook omdat het niet mijn muziek is.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Dani1982

waar gaat jou voorkeur naar uit dan?

reza

Robbie williams- Live at knebworth
Robbie williams- Live at albert hall
Queen- Greatest hits,1,2
Kane
Red hot chilli peppers- Live at slane castle
Daar krijg ik Kippevel van ;D
PS. ga zo Vethard kijken en What lies beneath :P

Dani1982

Citaat van: reza op augustus  1, 2005, 11:32:09
Kane
Red hot chilli peppers- Live at slane castle
Daar krijg ik Kippevel van ;D
Is idd super

Citaat van: reza op augustus  1, 2005, 11:32:09
PS. ga zo Vethard kijken
heb ik ook gezien dit weekend, Goede actie voor Nlse productie en ook best humoristisch, om sommige dingen lag ik redelijk in een deuk.

blackball147

net 'secret window' gezien met wederom Depp, naar een verhaal van mijn favoriete schrijver stephen king.

moet zeggen dat ik het verhaal een beetje teleurstellend vind, hoewel het acteertalent van Depp veel goed  maakt. het blijft een klassebak, hij brengt alles met zo een flair dat het vanzelfsprekend lijkt, alsof hij werkelijk zo is.

copyfile

Gisteren in de bios naar "War of the worlds" geweest. Vondt het weer eens een redelijke film. Opbouw was wel oke de actie etc. in de film ook maar het einde een beetje matig vond het (en vriend van me had exact het zelfde idee) net of het laatste stuk er even snel is aangeplakt omdat het geld op was. Verder wel de moeite waard geweest. Alleen een beetje vage bios want het beeld was 4:3  ??? en ze projecteerden ook een stukje boven en onder het scherm  ;D
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

robbie12345

Citaat van: copyfile op augustus  1, 2005, 23:02:00
Vondt het weer eens een redelijke film. Opbouw was wel oke de actie etc. in de film ook maar het einde een beetje matig vond het (en vriend van me had exact het zelfde idee) net of het laatste stuk er even snel is aangeplakt omdat het geld op was.

Spoiler
[/color][/size]
Dit hoor ik wel meer. Ik neem aan dat je doelt op het feit waarop de aliens "aan hun eind komen"...
Het hele verhaal draait om de familie, familie band in die sitautie. De moeilijke beslissing die tom cruise moeten maken om zijn zoontje te laten gaan en zijn dochter te redden. Dat dit wordt veroorzaakt door aliens is bijzaak... De film gaat ook niet over het vechten c.q. verslaan van buitenaardse levensvormen. Meer om het redden van je gezin in een levensbedreigende situatie. Vandaar dat ik mij niet stoorde aan het einde... Ik denk ook dat spielberg toch op zijn hoede was, om niet het verwijt te krijgen een tweede independence day te maken.(welke wel helemaal draait om het redden van de aarde en het verslaan van buitenaardse intelligentie)
[/color]

just my 2 cents :)
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Marc R

Gisteravond weer eens Saving Private Ryan gekeken. Beide buren zijn op vakantie, dus zocht een film met veel spektakel en explosies :). Blijft een schitterende film.

oud_account_1

Citaat van: Raphie op juli 30, 2005, 14:04:50
....Helemaal niks, ga lekker CD's luisteren :D

Hey, dat moet je in stereo posten ;)

(en ik dit dan ook)
A Perfect Circle: Mer de Noms
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

wh-vanderpost

Over een half uurtje Eternal Sunshine of the Spotless Mind er maar even ingooien. . . ben wel benieuwd geworden na het zien van de super score op IMDB.
Denon AVC-X3800H | Rotel RMB-1555 | NVidia Shield Pro | PS3
KEF R11 Meta | R6 Meta | R3 Meta | SVS PB1-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Belden | DIY UTP | AudioQuest

beunky

Ik ga hier helemaal uit mijn dak met:

Supergaaf concert, volume mooi opgeschroefd naar standje hard ;D
Pa weg, ma zit buiten in de tuin, broertje vind het wel gaaf ;D
Hét grote voordeel van een vrijstaand huis ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

molle

Ben al 2 weken naar de boxen van de Sopranos aan het kijken. Genieten ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

patrick_vdb

Citaat van: molle op augustus  3, 2005, 15:34:08
Ben al 2 weken naar de boxen van de Sopranos aan het kijken. Genieten ;D

Wacht maar totdat je de serie zelf gaat kijken, nog meer genieten ;D

mvgr

Patrick

Maartje

;D ;D ;D wat flauw zeg

je was me net voor  ;D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

molle

Grapjassen ::) Ga ze gaan smeren :P Tot straks ;) :D :D ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

CoreSmack

Gisteren "Shaun of the Dead" gekeken, toch nog onverwacht leuk
Lexicon | Audiovector | Velodyne | Nordost | Oppo | Pioneer | Sony | Kingpin | Monster

molle

Straks in HT ''The Wall'' om 23.30 uur :P     Flight of the Phoenix ;D

reza

Net Flight of the Phoenix gekeken, een lekkere weg kijker ;D

blackball147

nog eens 'tears of the sun' gezien, het blijft een machtige film. de scène van de etnische zuivering in het dorp blijft gruwelijk nazinderen en laat je zien hoe je als mens lager dan het laagste soort kunt zakken..............

NeonKnight

Daarnet "Boksuneun naui geot" gekeken...  ;D

...oftewel "Sympathy for Mr. Vengeance" van Chan-Wook Park.

Was best wel weer aardig van meneer Park, hoewel Old Boy beter is.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

copyfile

Net Mr. and Mrs Smith gekeken. Vond het geen geweldige film maar kijkt toch wel redelijk weg door al die schietscene's. Leuk voor een keer maar zeker niet vaker  ;D
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

reza

Citaat van: copyfile op augustus  4, 2005, 02:17:03
Net Mr. and Mrs Smith gekeken. Vond het geen geweldige film maar kijkt toch wel redelijk weg door al die schietscene's. Leuk voor een keer maar zeker niet vaker  ;D
Nee dat vind ik ook.