Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Roland

Citaat van: robbie12345 op juli 28, 2005, 11:56:42
Deel 2 is idd echt super lachen. De T-rex is echt ongeloofelijk grappig. Vooral als hij over zijn gaming-experience praat. En dat hij te korte pootjes heeft om bepaalde moves te maken. Ik heb echt dubbel gelegen
Dat is inderdaad zo briljant. Wallace Shawn heeft die T-rex dan ook wel fantastisch 'ingesproken'.  O0

It's the Chicken Man!!!  ;D

robbie12345

Je hebt me inspiratie gegeven, ik ben meteen naar de videotheek gereden om hem nog eens te huren. Dus vanaf Toy story 2 :D
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Marc R

Citaat van: Rody op juli 28, 2005, 01:49:52
The Village... kutfilm :(
Voorspelbaar, weinig spanning en langdradig.
Een vriend en ik waren het erg met elkaar eens.
Het enige wat aan deze film boeide was het feit dat je wilde weten wat 'those who we do not speak of' zijn.
Maar dat was al vrij snel duidelijk  ;) :P
Van die stomme verhaallijntjes eromheen werden eigenlijk alleen maar gebruikt om de film wat langer te maken dan 45 minuten...

>:D

Helemaal mee eens :).

Heb zelf overigens nog wat afleveringen gekeken van Band of Brothers en de film Hide and Seek. Aardige thriller, helaas wel met een aantal standaard clichees, maar zeker niet onaardig.

Spacebass

Sjezzz en dan maar klagen dat Alexander een flop is  ::)

Volgens mij had de film beter Alexandra genoemd kunnen worden  ::)  ;D

Raphie

Citaat van: Spacebass op juli 29, 2005, 15:10:52
Sjezzz en dan maar klagen dat Alexander een flop is  ::)

Volgens mij had de film beter Alexandra genoemd kunnen worden  ::)  ;D

Was inderdaad nog veel vervelender dan Troy, net de Machinist gezien, viel erbij in slaap wat een spychologisch geneuzel zeg.
JBL PRX Power!

oud_account_1

Net House of Flying Daggers gezien, wat een briljante film. Ik vind 'm vele malen beter dan flying crouching hidden tiger dragon 8) 8)

En daarna Alexander, wat een bagger, na een uur heb ik 'm maar uitgezet. :barf:

Zometeen is The Librarian aan de beurt, dan zit ik eindelijk aan mijn 200 uur (Frank, staat de koffie klaar?) :)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Spacebass

Citaat van: Raphie op juli 29, 2005, 23:15:38
Was inderdaad nog veel vervelender dan Troy

Citaat van: squadra op juli 29, 2005, 23:25:55
En daarna Alexander, wat een bagger, na een uur heb ik 'm maar uitgezet. :barf:

Ik ben duidelijk niet de enige ;D

Dani1982

net gekeken:
Vet Hard ( goede actie voor NLse productie)
Blade Trinity ,  ;D ook lekkere actie

copyfile

Gister avond The Final Cutt gekeken. Vond het wel een leuke film al zaten er niet echt spanende dingen in ofzo maar toch zeker de moeite waard. ik zou hem een 7- geven  ;D
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

NeonKnight

Citaat van: copyfile op juli 30, 2005, 11:44:32
Gister avond The Final Cutt gekeken. Vond het wel een leuke film al zaten er niet echt spanende dingen in ofzo maar toch zeker de moeite waard. ik zou hem een 7- geven  ;D

Mmmmm... Ik vond het meer een -7  >:D
Wat een samenraapsel van (betere) andere films, zeg. Maar ja, over smaak valt niet te twisten  ;)
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Raphie

....Helemaal niks, ga lekker CD's luisteren :D
JBL PRX Power!

Raphie

JBL PRX Power!

Dani1982

vanav:

Stargate Atlantis 2x03
Stargate 9x03

En..... The Librarian!! ben benieuwd...

BOUBOU

Citaat van: Raphie op juli 30, 2005, 14:04:50

Citaat van: Raphie op juli 30, 2005, 14:05:17

Zo kun je iig 4 van de 5 speakers benutten  ;)
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

blackball147

sinds onze terugkomst van de reis naar sardinie, toch maar even ons filmgehalte terug opgekrikt met het volgende:

metropolis

- war of the worlds:  tegenvaller
- fantastic four : net zoals ik hem had verwacht
- charlie and the chocolat factory : een typische fantasierijke burton, wederom met een maffe depp

blackball's theater  ;)

- blade trinity : gewoon genieten, idem niveau als de eerste 2
- the forgotten : voor mij een echte goeie verrassing, aanvankelijk een beetje sceptisch, maar toch een paar keer enorm geschrokken, vooral door geluidseffecten.
- paparazzi : goeie film, met een iet of wat 'alles komt toch wel iets te toevallig op zijn pootjes terecht' einde.
- the haunted mansion : leuke vertier voor de familie

Sjors

Zojuist "24" season I 12:00 13:00 AM

Starred

The Terminal.

Viel toch behoorlijk tegen. Duidelijk één van de slechtere Spielberg films

FrankB

Gisteravond 'Hostage' gezien. Wel aardig.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Point7

TAXI (USA remake): zeer slecht ! Wat een tegenvaller zeg. Hoofdrolspeler is extreem flauw. Men een andere komische acteur had het beter geweest.

Vet Hard: Viel mee. Vooral de actie scenes zagen er wel goed uit.

Hostage: Die vond ik wel goed.

Alexander: Was beter dan ik dacht na de vele negatieve commentaren die ik al gezien heb. 
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Sjors

Citaat van: Point7 op juli 31, 2005, 10:06:05

Alexander: Was beter dan ik dacht na de vele negatieve commentaren die ik al gezien heb. 

Dat is met de muziek van Vangellis niet?

Groet, Sjors

Dani1982

Citaat van: Reinier Gunther op juli 30, 2005, 17:23:03
vanav:

Stargate Atlantis 2x03
Stargate 9x03

En..... The Librarian!! ben benieuwd...

the librarian vond ik echt super slecht, erg slecht acteerwerk, slechte special effects, het blue screen was te opvallend aanwezig en de muziek bij de film was ook nog eens niet om aan te horen, kortom 90 minuten verveeld.

BOUBOU

Citaat van: Reinier Gunther op juli 31, 2005, 12:02:08
the librarian vond ik echt super slecht, erg slecht acteerwerk, slechte special effects, het blue screen was te opvallend aanwezig en de muziek bij de film was ook nog eens niet om aan te horen, kortom 90 minuten verveeld.

Dat was presies mijn reactie na het zien van deze film.
Een echte low butget film als je het mij vraagt   :-\

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

blackball147

net alexander gezien, viel uiteindelijk nog redelijk mee ondanks de vele kritieken.

de scène olifant vrs paard is een hele mooie scène.

Rody

Gisteren Carlito's Way gezien, met Al Pacino en Sean Penn.
Weer een A.P. toppertje  :)

reza

Net Sultans of Swing zitten kijken met het vrouwtje, en lekker mee zitten swingen op de muziek van Dire Straits.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"