Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

NeonKnight

Daarnet met mijn vriendin gekeken: Hitch en Meet the Fcokers.

Hitch is - in het genre - een leuke film.
Meet the fockers niet.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

christian19

Citaat van: astrobart op juli  2, 2005, 00:53:54
hoei waar hebbie die vandaan dan?
of bedoel je de oude versie, die heb ik ook laats even gekeken.
Leuke geluidseffecten ;D

Ik bedoelde de oude versie :)

Dani1982

gisteravond gekeken: Hitch, erg leuke film !!
Will smith laat hier zien dat hij niet alleen maar goed is in actiefilms.

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Sjors

Gisteravond: "Meet the fockers"  humor kon er wel om lachen
Vanavond:   The Rock

blue-eyes

Gisteravond Sky Captain and the World of Tomorrow, the world will tremble gekeken.

De 5e film sinds 4 maand ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

René4u

gisteravond American Psycho gekeken
De cursus rietdekken is afgelast...Riet is ziek.

Raymen

Vanvond de eerste afleveringen van 24 seizoen 4... :P :P

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Scarp

Zonet Sin City gekeken. Best wel gave film.

Raymen

CiteerZonet Sin City gekeken. Best wel gave film.

van de week ook gekeken,aparte film.

Zeer moi gedaan allemaal,moest even wennen aan de manier van filmen,maar wel gaaf.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Starred

Citaat van: raymen op juli  2, 2005, 21:53:05
van de week ook gekeken,aparte film.

Zeer moi gedaan allemaal,moest even wennen aan de manier van filmen,maar wel gaaf.

Mvrg,
Raymen

Is ie al uit op dvd?   ::)

Scarp

Citaat van: Starred op juli  2, 2005, 22:24:28
Is ie al uit op dvd?   ::)
(officieel) nog niet :) In de bioscoop kan je 'm wel zien.

Starred

Citaat van: Scarp op juli  3, 2005, 07:26:07
(officieel) nog niet :) In de bioscoop kan je 'm wel zien.
Ik had al zo'n flauw vermoeden  ;D

astrobart

ik ga vanavond de klassieker once upon a time in the west bekijken.
Altijd op brakke tv gezien in mijn jeugd, nu op de barco en breed.

Marc R

Vanmiddag The Forgotten gekeken. Vage film. Eerste uur was nog wel te doen, maar daarna ging het bergafwaarts. Vaag gedoe met onsterfelijke mensen die opeens de hemel inschieten  ???, paste niet echt in de film vergeleken het eerste uur, of ik heb het een en ander niet begrepen :)  :-X .

Jimmy Conway

Once upon a time in the west is zo ontzettend gaaf, puur genieten van deze film.
Als mijn HT klaar is is dit zeker één van de eerste films die ik ga kijken.

Fantastische SCE uitgave ook van deze DVD.

Groeten,
Jimmy C.

astrobart

ja die heb ik dus de sce voor 10 eurie bij de lokale platenboer ;D

Jimmy Conway

Meteen gepreorderd voor het volle pond,
moest 'm toen gewoon hebben.

Daardoor kon jij hem nu voordelig kopen  ;D

Groeten,
Jimmy C.

astrobart

wat ben ik toch een mazzelaar he ;)

NeonKnight

Daarnet Ong Bak gekeken.

Ik ben best een liefhebber van de Aziatische cinema, maar ik vond deze toch duidelijk minder...
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

wil

Lost in Translation

Eén van de toppers die ik het afgelopen jaar gezien heb.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

robbie12345

Citaat van: Marc R op juli  3, 2005, 17:20:33
Vanmiddag The Forgotten gekeken. Vage film. Eerste uur was nog wel te doen, maar daarna ging het bergafwaarts. Vaag gedoe met onsterfelijke mensen die opeens de hemel inschieten  ???, paste niet echt in de film vergeleken het eerste uur, of ik heb het een en ander niet begrepen :)  :-X .

??? onsterfelijke mensen, volgens mij waren het toch geen onsterfelijke mensen die de hemel ingeschoten werden.

Het begin van de film zet je gewoon expres op het verkeerde been. Ik vond het prima kunnen allemaal en heb mij bij deze no-brainer niet verveeld. Ik heb zeker slechtere films gezien....
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Marc R

Citaat van: robbie12345 op juli  4, 2005, 11:41:07
??? onsterfelijke mensen, volgens mij waren het toch geen onsterfelijke mensen die de hemel ingeschoten werden.

Het begin van de film zet je gewoon expres op het verkeerde been. Ik vond het prima kunnen allemaal en heb mij bij deze no-brainer niet verveeld. Ik heb zeker slechtere films gezien....

Misschien heb ik dan toch niet alles begrepen :), had ook niet echt heel erg goed op zitten letten. Maar had dit gewoon totaal niet in deze film verwacht. Het eerste uur was namelijk best serieus en had totaal niet van dit soort effecten, dus had echt zoiets van "wat gebeurt er nu opeens" :).

Deleted member

Vanavond de Digital Video Essentials DVD (pal) gekeken!  ;)

Sjors

..helemaal niets.. beamer naar de maan  :'( :'(