Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

FrankB

Citaat van: BOUBOU op mei 26, 2005, 19:33:08
Vanavond

Man on fire...

MvGr. BOUBOU

Je hebt je avatar vast aangepast aan de film ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

BOUBOU

Citaat van: FrenkB op mei 26, 2005, 20:08:26
Je hebt je avatar vast aangepast aan de film ;D

Dat moet ik nog bezien  ;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Sander Nooy

Gisteravond xXx 2 gekeken ... voor de actie ... TOP filmpie.
Lekker zitten en kijken. Uiteraard verwachtte ik al niet een topverhaal. Maar pakte leuk uit.

Niet zo leuk als xXx 1 ... maar Ice Cube en Xzibit maakte voor mij al weer veel goed ;)
Samsung PS50B850 - Emotiva EMC-1 - 3x Marantz MA500 - 3x Marantz MA700 - Fronts: Vifa Vivace '94 - Rears: Vifa Filligran - Center: Vifa Surround-2

Kerstmanno

Gisteren 'The Interpreter' gezien. Niet echt wat ik verwachtte. Had zin in een beetje actie en niet in eindeloos gezeur over Afrika. En god, wat heb ik me lopen ergeren aan dat WALGELIJKE accent van Nicole Kidman! En ik moest even een teiltje pakken toen ze op die bamboefluit ging spelen.
Brrrrrrrr... deze film nooit weer.

VlisChris

Vanavond eens kijken of Pearl Harbour gaat lukken. De DC.
Hoop van wel, maar er zal (zoals gebruikelijk) wel weer wat tussen komen ;)

Kerstmanno

Citaat van: Menno-ert op mei 27, 2005, 11:29:32
Gisteren 'The Interpreter' gezien. Niet echt wat ik verwachtte. Had zin in een beetje actie en niet in eindeloos gezeur over Afrika. En god, wat heb ik me lopen ergeren aan dat WALGELIJKE accent van Nicole Kidman! En ik moest even een teiltje pakken toen ze op die bamboefluit ging spelen.
Brrrrrrrr... deze film nooit weer.

En op IMDB lees je dan weer:

Citeer
by - bundy_adams 1 day ago (Thu May 26 2005 00:37:19 )  Ignore this User | Report Abuse 

--------------------------------------------------------------------------------
I was in tears during the scene where Sylvia plays her flute and thinks of her homeland, mourning the loss of my own beloved Zimbabwe. I wish I had the same faith in the UN that Pollack does.

Verschil moet er zijn ;)

R

FrankB

Een collega van mij vond het een erg goede film, en jij vindt 'm waardeloos. Toch maar zelf kijken :D

misteranderson

Sinds ik 'The assasination of Richard Nixon' voor mijn kiezen
kreeg in de Sneak, kan ik Sean Penn gewoon niet zien zonder
een naar onderbuik gevoel. En Nicole Kidman op een panfluit ???

Ik geloof dat ik 'the interpreter' dan maar ff oversla...  ;D  ;D
Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

jowi

Haha ja rrrrrrr.... Nicole Kidman op een panfluit, daar kan ik me dan wel weer iets bij voorstellen... maar dat is denk ik meer mijn zieke geest...

FrankB

Citaat van: jowi op mei 27, 2005, 14:18:21
Haha ja rrrrrrr.... Nicole Kidman op een panfluit, daar kan ik me dan wel weer iets bij voorstellen... maar dat is denk ik meer mijn zieke geest...

Op jouw panfluit bedoel je, maar dan zou dit topic een erg ongewenste kant op gaan ;D

jowi

Wat me eraan doet denken dat ik Eyes Wide Shut in 1080i hier heb liggen maar nog niet gezien heb... dat is wel wat voor een zwoele vrijdagavond, ik & juffrouw Kidman... Goed plan!

misteranderson

Citaat van: jowi op mei 27, 2005, 14:31:58
Wat me eraan doet denken dat ik Eyes Wide Shut in 1080i hier heb liggen maar nog niet gezien heb... dat is wel wat voor een zwoele vrijdagavond, ik & juffrouw Kidman... Goed plan!

Daar moet ik nou weer niet aan denken...  Om een 1.5 meter Kidman voor je te zien.... En ZEKER niet in 1080i...

Ik zou meer bang zijn dat ik haar zou breken...
- Albert Einstein

VlisChris

Het is gewoon gelukt om die film te kijken ;D 8)
Niet verwacht. En ik heb hem nog in mijn eentje gekeken ook :P
Morgen weer vrienden over de vloer.  1 Dag in de week zelf film kijken is wel genoeg ;D

bmateijsen

Vandaag Team America World Police gekeken: America Fuck Yeah! Ik heb erg genoten!

Vrijdagavond De Dominee... erg goede film, ik vind het alleen jammer dat ze niet op de details hebben gelet... (lees een sticker van Suit Supply op de raam laten zitten, dat hadden ze echt nog niet in de jaren van Klaas... Daarnaast rijdt de moordenaar van Klaas weg in een seat toledo??) enfin, zo zaten er nog een paar in... waaronder een porsche 911 van rond 2000. Voor de rest een erg goede film van Nederlandse makelijk!

Starred

Liever Verliefd.

Wel een grappige film, beeldkwaliteit echter mager

Walter_PPK

vanavond The butterfly effect gekeken. Damn ... superfilm. Op het puntje van m'n stoel de hele film door. Ik moet zeggen dat ik echt aan het meeleven was :-X geweldig 8) Wat past er nog meer in het rijtje Donnie Darko, The butterfly effect,.......
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

robbie12345

1 van de 18 films die ik vandaag bij de videotheek heb gekocht!!

Super relaxed, voor alle films geldt : huren == houden

Ze zijn failliet en verkopen nu dus alles voor verhuur prijs. Heel jammer maar ik laat het me geen 2x zeggen

:D:D

nu nog ff kijken welke ik ga kijken
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

astrobart

ik kijk vanavond de klassieker citizen kane, een klasieke zwart wit film (leuk op een barco)
Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Marc R

Gisteravond weer eens Us Marshals gekeken. Aardige actiethriller waarbij je niet te veel na hoeft te denken. Al vond ik z'n voorganger, The Fugitive, wel een stuk beter.

Starred

Levity.

Kleine, maar sterke film met top acteurs (Billy Bob Thornton, Morgan Freeman, Holly Hunter, Kirsten Dunst)

misteranderson

Heb net maar weer eens 'Gone in 60 seconds' gekeken ...

Echt briljant...in één woord....

Ow en btw, iemand kan mij heel happy maken...

Bij de intro van die film, word een nummer gedraait met een lekkere beat...

Als de camera langs die foto's enzo gaat...

Weet iemand welk nummer dat is ???

Gracias  ;D
- Albert Einstein

The Foundation

Citaat van: misteranderson op juni  4, 2005, 00:22:53
Heb net maar weer eens 'Gone in 60 seconds' gekeken ...

Echt briljant...in één woord....

Ow en btw, iemand kan mij heel happy maken...

Gracias  ;D

nummer 12 ??

Sjors

Citaat van: misteranderson op juni  4, 2005, 00:22:53

Gracias  ;D

Ik zal straks even voor je kijken

Groet, Sjors