Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

robbie12345

Vanavond: The Manchurian candidate en cellular en misschien nog ladder 49. Dit geheel weer in robbie homecinema stijl met veel bier en later op de avond als het kijken minder serieus is, veel weed :D
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Rikske

The Usual Suspects , blijf top zelfs na 5 maal  ;D

Sjors

Citaat van: eduard op april 11, 2005, 12:09:07
Deze film gebruikt inderdaad de muziek van Vangelis.

Top! dat wou ik even weten  :)

Groet, Sjors

VlisChris

Vandaag Der Untergang gekeken.
Waanzin, echt absolute waanzin die in die film naar voren komt. 
Hitler kreeg het goed voor elkaar om zijn mensen elke vorm van eigen mening, elke vorm van menselijkheid, elke vorm van rationeel denken vokomen te ontnemen en iedereen zijn eigen te maken.
Hitler´s Derde Rijk gaat ten onder?  Dan gaat zijn volk toch gewoon mee het graf in? Ze hebben toch een mandaat gegeven voor de oorlog?
Echt waar, absolute waanzin en tranen in mijn ogen.....  >:( :-X :'(

graafke

Zondag:

Road trip

A bronx tale

The incredibels

Marc R

Voor de tweede keer The 51st State gekeken. Een aardige film, maar niet meer dan dat.

MartinT

Citaat van: christiaan sauer op april 12, 2005, 00:14:48
Vandaag Der Untergang gekeken.
Waanzin, echt absolute waanzin die in die film naar voren komt. 
Hitler kreeg het goed voor elkaar om zijn mensen elke vorm van eigen mening, elke vorm van menselijkheid, elke vorm van rationeel denken vokomen te ontnemen en iedereen zijn eigen te maken.
Hitler´s Derde Rijk gaat ten onder?  Dan gaat zijn volk toch gewoon mee het graf in? Ze hebben toch een mandaat gegeven voor de oorlog?
Echt waar, absolute waanzin en tranen in mijn ogen.....  >:( :-X :'(

Wij (mijn vrouw en ik) hebben hem gisteravond gezien, heftige goede film! Ongelofelijk dat dit allemaal heeft plaatsgevonden, en dat iedereen er maar achteraan liep...
Super acteerprestatie van Bruno Ganz, die liet zien dat Hitler behalve een despoot, dictator en massamoordenaar ook een gevoelige kant had (wat je je normaal gesproken eigenlijk niet realiseert, maar het eigenlijk des te enger maakt...)

(Ook het geluid was bijzonder, met mijn Clark TST's: niet normaal meer!!!!)

...en dan te bedenken dat er hedentendage nog meer van dit soort "vroeger toen ze nog jong waren echt wel oprecht ideëel geweest, maar nu alleen in het eigenbelang zichzelf verheerlijkende, machtsgeile, over lijken gaande personen" over deze aardkloot rondstruinen :( (Ik noem bv. een Castro, een Mugabe (dat ze die laatste niet na de begrafenis van de paus meteen opgepakt hebben is me een raadsel...)

J.A.F._Doorhof

Even puingeruimd.
Laten we vriendelijk blijven aub.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Arno P

BOUBOU

Citaat van: J.A.F._Doorhof op april 12, 2005, 20:26:37
Even puingeruimd.
Laten we vriendelijk blijven aub.

Excuus....

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Raphie

Dog soldiers, voorspelbare maar wel onderhoudende horror :D
JBL PRX Power!

Marc R

Net Goodbye Lenin gekeken. Lag al een hele tijd in de kast, maar vanavond was het er dan uiteindelijk van gekomen. Originele en mooie film, vond het vooral interessant om te zien hoe het er vroeger in de DDR er aan toe ging met twee totaal gescheiden werelden, zeker in zo'n Westers land. (ben zelf pas 19 dus heb er vrijwel nooit wat van meegekregen :) )

Martin_M

SkyCaptain and the World of Tomorrow.

Ik had er eigenlijk niet veel van verwacht maar het viel me 100% mee. Tuurlijk is het een aktiefilm met hier en daar wat 'schiet eens op, je hebt nog maar 30 sec.' gehalte maar het sfeertje (na-oorlogse kleurtjes met een fleugje SciFi) is heel erg mooi.
De (DTS)soundtrack is erg goed. Erg open en de geluiden hangen perfect in de kamer waar je ze ook verwacht. Dat was echt genieten.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Roland

Gisteravond Rat Race gekeken. Is toch wel erg leuk, mits je de humor kan waarderen :)

christian19

Rat Race is idd. een gewelgige film, heb hem gister ook gezien.

Vanavond kijk ik Wake of death.

JürgenW

Al lang hier, pas gezien: Boogie Nights
Een vreemde film, bleef gefascineerd kijken, prima muziek, onverwacht einde (toch maar geen spoiler).

NeonKnight

Daarnet face/off weer eens bekeken. Is toch wel een hele aardige aktiefilm.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

GPO

gisteren The Incredibles gezien. Toch 1 van de betere animatie films van dit moment. en erg spektaculair (ook voor je subwoofer  ;D)...

GPO
Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

FrankB

Gisteravond uiteraard in Menno's thuisbios gezien:

PSV - Olympique Lyon[/size]

1 - 1 (PSV WNS)[/color][/size]
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Martin_M

Ik heb er zelf nog spierpijn van.....zenuwslopend zeg.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

FrankB

Citaat van: Martin_M op april 14, 2005, 09:31:34
Ik heb er zelf nog spierpijn van.....zenuwslopend zeg.

Absoluut, ongelooflijk maar wel een fantastische ontknoping  8) 8) 8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Marc R

Gisteravond Runaway Jury gekeken. Redelijke thriller, maar zeker niet bijzonder.

westergas

La Haine

Zeer goed. Ik had hem al eens lang geleden op tv gezien. Nu in 16:9 met Dolby D is ie nog beter dan toen  :)
Anata wa soko ni imasu ka

Leonard Shelby

Citaat van: Marc R op april 14, 2005, 14:11:30
Gisteravond Runaway Jury gekeken. Redelijke thriller, maar zeker niet bijzonder.

Vond hem eigenlijk wel aardig.... had er minder van verwacht.