Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Marc R

Gisteravond Shaun of the Dead gekeken. Best een komische film.

FrankB

Ik ga vanavond denk ik "Flight of the phoenix" kijken, ben erg benieuwd ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

graafke

Gisteren LOTR the fellowship of the ring, vandaag two towers en morgen return of the king  ;D

Roland

Citaat van: FrenkB op maart 22, 2005, 18:20:02
Ik ga vanavond denk ik "Flight of the phoenix" kijken, ben erg benieuwd ...
Haha, aparte film is dat  ;D

Ik heb zelf net The Incredibles gekeken, prachtig vermaak  8)

Martin_M

Citaat van: GerritZ op maart 22, 2005, 13:41:56
Die ga je toch niet kijken op die geweldige ISF gecalibreerde breedbeeld TFT  ;D

Nee hoor. De 7" is daar niet voor nodig want de projector is inmiddels terug. We hebben dus weer 100" tot onze beschikking.

Immortals vind ik dus een prachtige film. Ik wist dat er veel was getekend maar niet dat dit meer is dan 90%. Alleen een paar hoofdpersonen zijn 'gewone' acteurs. Denk vooral aan 'Final Fantasy' maar in een heel ander sfeertje (beetje BladeRunner en SF strip). Decors zien er fantastisch uit.
Ik zal deze film zeker nog vaak gaan zien.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Starred

Troy.

Na alle slechte kritieken waren mijn verwachtingen niet hoog, maar wat blijkt, heb me prima vermaakt.

Hoewel hij prima gecast was, zou met name Pitt iets scherper geregiseerd hebben mogen worden, ik heb hem sterker zien acteren.

Spacebass

Welke film je je geld niet aan uit moet geven?: Dracula 3000!
Ok de titel had mij wel al op het idee kunnen brengen, mja, si-fi...vampieren tja..ik ben gezwicht...

Maar dat betekent niet dat jullie hoeven te zwichten  ;D

Dus SLA DEZE FILM OVER!!!

Deze film verdient de nominatie van slechtste film die ik misschien wel in JAREN gezien heb!

Is zelfs geen Popcorn waard zo slecht!!! en al helemaal niet de fosfor van je CRT  :'(  :'(

Echt alles is slecht, verhaal, acteurs, geluid, beeldkwaliteit!!! EEN GROOT DRAMA!!

ps
Ok Starship Troopers 2 is een goede 2e  ;)

misteranderson

Kijk, dat klinkt als een uitdaging... ;D

Wedden, dat ik een slechtere weet...  >:D

Huur maar eens : 'Beneath Loch Ness'...

Wedden dat de tranen in je ogen springen....

Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

Spacebass

Citaat van: misteranderson op maart 22, 2005, 23:41:08
Kijk, dat klinkt als een uitdaging... ;D

Wedden, dat ik een slechtere weet...  >:D

Huur maar eens : 'Beneath Loch Ness'...

Wedden dat de tranen in je ogen springen....

LOL  ;D Misschien moeten we een "Slechtse film aller tijden dag" organiseren!  ;D 

Als het een uitdaging is, prima! Als je na het bekijken deze de jouwe echt nog steeds slechter vind, dan wil ik Dracula 3000 zelfs gratis aan je kado doen met die garantie dat je hem elk jaar minstens 2 keer zal kijken! Dat overleef je niet...geloof mij  >:D  ;D

Maar ehmmmm dus ik moet die Loch toestand dus ook niet kijken?

Stress!!!!!

Zondag ook zitten kijken die Dracula 3000... Da's echt een ramp! En ondanks het feit dat ik al moest lachen toen ik voor het eerst de graaf zag toch uitgekeken....
En uiteindelijk ontploft het schip in een vuurbal zoals je dat in films van de jaren 60-70 wel eens ziet; a la ontploffende cylons uit battlestar Galactica. Volkomen NEP!
Deze is op te halen door Spacebass... >:D

Daarna ook nog Sideways gekeken. Wat een stelletje droogkloten! Regelmatig sterke dialogen en bij tijd en wijle zeer sterke humor.
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

Marc R

Net 9 lives gekeken. Redelijke actie, maar zeker niet meer dan dat :). Zou hem niet snel nog een keer opzetten.

Starred

Hellboy.

Best goed te pruimen. Mooie scherpe beeldkwaliteit

FrankB

Gisteravond "Mean machine" gezien voor de vierde keer. In Menno's HT  8). Blijft toch een heerlijke film, heb me beschaterd van het lachen en dat terwijl ik alles nog redelijk wist  ;D ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Rappie

Gisteren Lost world zitten kijken (JP2 dus) Toch wel de minste van de 3 .... Maar de svs maakt veel goed ;D
Eigenaar van Paulthé

misteranderson

In de Sneak preview ' Coach carter'  voor mijn kiezen gekregen...

Errug Amerikaans maar ik heb me toch wel vermaakt...

Een ik ben ook niet vies van een paar chearleaders....

Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

Starred

Alien vs Predator. Haalt wat mij betreft geen voldoende. Jammer

Raymen

Gisteren Frankenfish maar weer eens gekeken.

Blijft een lekkere film.

Mvrg,
Rtaymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Rikske

Rappie

Vanavond was het Pro evolution soccer 4 .... :D Best gezellig een competitie met wat vrienden houden in mijn HTtje....
Eigenaar van Paulthé

JürgenW

Eindelijk Spider-Man 2 gezien. Zo veel beter dan 1.

eduard

Vanavond na de voetbal staat een lofr extended marathon op het programma.

Rikske

Citaat van: eduard op maart 26, 2005, 14:32:11
Vanavond na de voetbal staat een lofr extended marathon op het programma.

zeeeeeeeer lange nacht dus  ;)  ;D enjoy

BOUBOU

Voor mij wordt het vanavond "The Last Samurai"  :)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

PietB

The Incredibles heb ik nog niet gezien, moet vanavond maar gebeuren !!

christian19

The incredibles, net gekocht ,vanavond kijken.