Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Robbo

Citaat van: patrick_vdb op maart  8, 2005, 07:49:20
De 4 seizoenen Soprano's heb ik er nu bijna doorheen gedraait, nog 3 afleveringen en ik kan gaan wachten tot seizoen 5. Om maar een beetje in de sfeer te blijven Goodfellas nog maar eens gekeken 8)

Nog maar 90 nachtjes slapen ;)

patrick_vdb

Citaat van: Robbo op maart  8, 2005, 07:55:02
Nog maar 90 nachtjes slapen ;)

Yep, en in die tussentijd zal 1t/m4 er nog wel een keer (of twee ;D ) doorheen gedraait worden....ik heb het verkeerde beroep gekozen ;D

mvrg

Patrick

BOUBOU

Citaat van: NeonKnight op maart  7, 2005, 22:26:50
Veel plezier, Boubou. Ik vond hem eerlijk gezegd niet zo geweldig. Toch een beetje raar - vissen met mensengezichten (en oren etc). Daarnaast vond ik het verhaal ook niet erg geïnspireerd...

Met in het achterhoofd "Finding Nemo" is het inderdaad een tegenvaller.
Mijn buurman had hem ook al gezien, en gaf al aan dat hij het een waardeloze film vond.
Ik heb mij door zijn reactie op het ergste voor bereid, waardoor de film mij eigenlijk nog best wel mee viel  :)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

René4u

Ik heb gisteravond LEON gekeken op mijn nieuwe projector en scherm.

Geeft toch een andere dimensie aan het filmkijken. Zelf mijn vriendin kwam naast me zitten om mee te kijken terwijl ze de film niet echt denderend vind.  ;D
De cursus rietdekken is afgelast...Riet is ziek.

BOUBOU

Ik ga zo dadelijk uit verveling "Dances with wolves" maar weer eens kijken  :)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

René4u

Dan moet je je wel heel erg vervelen.  :P

DaveClarke

Citaat van: Menno-ert op maart  7, 2005, 23:50:28
Goed, na een paar regels had ik al geen idee meer. Het is te lang geleden dat ik de film gekeken heb. Zal m binnenkort weer eens kijken, dan dat verhaal lezen en dan kunnen we m nog eens kijken en kan je uitleg geven tijdens de film ;)

Het is echt een film waar je ff voor moet gaan zitten, en in de juiste stemming zijn. Het verhaal vertelt niet alles, je moet de eindjes aan elkaar knopen maar dan is het een goede film :). Je bennt niet de enige die hem niet helemaal snapt, moest aan mn vriendin tijdens en na de film ook het 1 en ander uitleggen. Toen ze DD de tweede keer zag, snapte de hem helemaal. Mocht je na de film nog behoefte hebben aan uitleg: www.moviemeter.nl/
moviemeter is zoiezo een aanrader om filmrecensies te lezen

offtopic: Hoe zorg ik ervoor dat de link een naampje krijgt ipv de volledige link?

Kerstmanno

Citaat van: DaveClarke op maart  8, 2005, 12:20:14
Het is echt een film waar je ff voor moet gaan zitten, en in de juiste stemming zijn. Het verhaal vertelt niet alles, je moet de eindjes aan elkaar knopen maar dan is het een goede film :). Je bennt niet de enige die hem niet helemaal snapt, moest aan mn vriendin tijdens en na de film ook het 1 en ander uitleggen. Toen ze DD de tweede keer zag, snapte de hem helemaal. Mocht je na de film nog behoefte hebben aan uitleg: http://www.moviemeter.nl/?film=2029&pagina=1
moviemeter is zoiezo een aanrader om filmrecensies te lezen

offtopic: Hoe zorg ik ervoor dat de link een naampje krijgt ipv de volledige link?

Ok!

[ url = www.moviemeter.nl ] NAAM [ / url ]

DaveClarke

tnx het werkt. En geloof me, zelfs jy kan van die film genieten ;)

Kerstmanno

Tinus_

Citaat van: René4u op maart  8, 2005, 11:50:15
Dan moet je je wel heel erg vervelen.  :P

En veel tijd over hebben haha   ;D
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

BOUBOU

Sjors

Citaat van: René4u op maart  8, 2005, 11:08:49
Ik heb gisteravond LEON gekeken op mijn nieuwe projector en scherm.

Geeft toch een andere dimensie aan het filmkijken. Zelf mijn vriendin kwam naast me zitten om mee te kijken terwijl ze de film niet echt denderend vind.  ;D

Mag ik je vragen waar je 'Léon' gekocht hebt, en wat was je kwijt?

Groet, Sjors

Raymen

Ga zodadelijk
finding neverland kijken.....

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

westergas

Citaat van: raymen op maart  8, 2005, 20:06:21
Ga zodadelijk
finding neverland kijken.....

Mvrg,
Raymen

Tenzij je hem met je vrouw/vriendin aan het kijken bent geef ik je een half uur voordat je hem uit je speler knalt. Die DVD doet het een stuk beter als onderzetter, geloof me.
Anata wa soko ni imasu ka

Raymen

CiteerTenzij je hem met je vrouw/vriendin aan het kijken bent geef ik je een half uur voordat je hem uit je speler knalt. Die DVD doet het een stuk beter als onderzetter, geloof me.
'
Vrouw haakte 10 minuten geleden af, en ik ben er ook maar mee gestopt.

Daar houd ik dus ook niet van hoor....

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Harry HT

Vanavond naar Luna Papa gekeken, er bestaan maffe films en maffe films.  ;)

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

René4u

Citaat van: Sjors op maart  8, 2005, 15:42:10

Groet, Sjors

Hey Sjors,

Ik heb hem via cd wow.

http://www5.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=16049

Hoekstra

Terminator II

Ben ff de trilogy aan het kijken....
Zondag deel 1, vanmiddag deel II en morgen deel III

Kerstmanno

Vanavond

LIVE - LIVE - LIVE[/color]

AS MONACO - PSV

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

christian19

Citaat van: Sjors op maart  8, 2005, 15:42:10

Groet, Sjors
Citaat van: René4u op maart  9, 2005, 10:38:41
Hey Sjors,

Ik heb hem via cd wow.

Bij vanleest voor €14.99
Is wel geen special edd.

mvg,

christian19.

Sjors

Citaat van: christian19 op maart  9, 2005, 15:53:33
Bij vanleest voor €14.99
Is wel geen special edd.

mvg,

christian19.

Citaat van: René4u op maart  9, 2005, 10:38:41
Hey Sjors,

Ik heb hem via cd wow.

Aan jullie beiden, mijn hartelijke dank  :)

Groet, Sjors

christian19

Rikske

Vandaag binnen en straks erop  ;D  J.R.R. TOLKIEN : THE ORIGIN OF THE RING