Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Bas Akkerman

Citaat van: jahtari op augustus 16, 2021, 14:44:30
The dark knight zit toch ook vol met gaten?  :D
Touché, maar verpakt in zwart kevlar kijkt dat toch net wat lekkerder weg.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

maximus79

Plot slaat nergens op, maar moest wel heel vaak lachen.

Beeld: 8.5
Geluid: 9
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

GH

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 16, 2021, 12:08:05
Beckett

John David Washington heeft een neusje voor slechte films met plotgaten. Ook een gave!

Veel slechter kan je ze in mijn optiek niet maken.... wat een dom verhaal en dan ook nog slecht uitgevoerd.

buckler

Citaat van: GH op augustus 17, 2021, 12:04:40
Veel slechter kan je ze in mijn optiek niet maken.... wat een dom verhaal en dan ook nog slecht uitgevoerd.

Ha dat dacht ik nou ook...  ;D
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart ST100 en ST130G4  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Kaleidescape , Keces CineMike , Isotek , Crowson actuators (2X)

Bas Akkerman

On a more positive note.

The White Lotus, fijne serie, fantastische muziek
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

LittleNinja

Creed opgezet... had hem al eens gezien, maar wilde mijn zoon een beetje meetrekken in de film. Dat is gelukt. :D

Snel een keer Creed II er achteraan gooien.

Shadowfox

Rise of snake eyes

Im getting to old for this

Een 6

VTEC_genieter

2 Dagen geleden op martial arts zender RTL7 gezien:

The Karate Kid (remake, met de zoon van W.Smith en met master Jacky Chan)

Leuke schattige film!
Goed gefilmd op de ooghoogte van de kinderen.
Emoties goed te zien!
Knap gedaan [emoji122][emoji122]

Cijfer: 8
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

jahtari

Net "Almost famous" gekeken. Director's cut. Wat moet je anders met deze zomer?  :D

Fijne lange film.

https://www.moviemeter.nl/film/143

Laatste tijd wat oudere films gezien en het viel me op hoeveel neuzen etc. in de jaren daarna verder zijn "gerepareerd".
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

LittleNinja

Citaat van: VTEC_genieter op augustus 19, 2021, 19:14:01
2 Dagen geleden op martial arts zender RTL7 gezien:

The Karate Kid (remake, met de zoon van W.Smith en met master Jacky Chan)

Leuke schattige film!
Goed gefilmd op de ooghoogte van de kinderen.
Emoties goed te zien!
Knap gedaan [emoji122][emoji122]

Cijfer: 8

Ja is gewoon een soort klassieke vermakelijke film.

paulkokkie

Fast9 zitten kijken, wat een k..film, met je auto de ruimte in, hou toch op met je onzin.
De makers weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen, de eerste 2, 3 films waren nog wel leuk.

Deze krijgt van mij een 4 voor de moeite.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

reza

Gisteravond : Stillwater, met Matt Damon.
Ik had er veel van verwacht maar..
De dik twee uur durende film is me een partij langzaaaam..
Dat is niet altijd erg maar dit werd niet echt gecompenseerd met wat je er voor terug kreeg.
Ik geef hem een 5.9 meer kan ik er niet van maken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

buckler

The Green Knight gezien... 4k hdr, DD+

Tja????
Prachtig gefilmt en van hoog niveau, schitterend beeld en geweldig geluid (iets wat ik niet van DD+ had verwacht).
Maar de film vond ik 'koekkoek'  :crazy:
Rare film die mij in ieder geval niet kon bekoren, ja sommige stukken maar het geheel vond ik een beetje 'te'
Zal wel een soort 'art' dingetje zijn waar je bij de Oscars goed mee wegkomt
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart ST100 en ST130G4  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Kaleidescape , Keces CineMike , Isotek , Crowson actuators (2X)

maximus79

Citaat van: buckler op augustus 22, 2021, 16:36:32
The Green Knight gezien... 4k hdr, DD+

Tja????
Prachtig gefilmt en van hoog niveau, schitterend beeld en geweldig geluid (iets wat ik niet van DD+ had verwacht).
Maar de film vond ik 'koekkoek'  :crazy:
Rare film die mij in ieder geval niet kon bekoren, ja sommige stukken maar het geheel vond ik een beetje 'te'
Zal wel een soort 'art' dingetje zijn waar je bij de Oscars goed mee wegkomt
Had hem ook gezien. Vond het begin heel sterk en interessant, maar helaas kon dat niveau niet vast gehouden worden.
CGI was soms erg storend slecht.

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Marco66

Gisteravond The Greatest Showman gekeken samen.
Normaal geen fan van dit soort muziekfilms maar vonden deze beide erg goed kwa verhaal en kwa muziek!
Woonkamer: Rega Brio MK7, John Eekels Monitoren
Ht: Onkyo TX-RZ70, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Zidoo Z30 Pro 8K, Lumene Movie Palace 92 inch

CinéHome

Citaat van: Marco66 op augustus 26, 2021, 12:17:33
Normaal geen fan van dit soort muziekfilms maar vonden deze beide erg goed kwa verhaal en kwa muziek!
En ook (losjes waarschijnlijk) gebaseerd op het verhaal van de echte bedenker van het circus.
CinéHome Whatsapp +32(0)495475580 - [email protected]
"High to mid end hifi aan real world" prijzen
Home to A*BNB - A*Brand NewBox
Actieve speakers, subs en versterkers op maat. PrePro: Acurus, Trinnov en Storm Audio.
Officieel dealer van oa. Arcam, Bryston, M&K Sound, Monitor Audio, Audiovector, Elipson, Q-Acoustics, Atoll Electronique, Pro-Ject Audio, JBL, MoFi, EAT Audio, Earthquake subs & more, Atlas Cable, Supra, QED en WireWorld.

Sjaak_Banaan

Ik was binnen een minuut verkocht. Die intro klinkt al zo lekker. :)
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch KS-525-THX® Ultra2 • Klipsch THX-5000® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • 21" DIY sub 18Sound •  dual XTZ Cinema 3x12 • dual XTZ Cinema 1x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC NP5 • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

ppeter

Deze film ontdekt bij Stephan, die hij gebruikt als demomateriaal.
De intro is gewoon geweldig en van zeer goede kwaliteit, en een mooie test voor een goede combinatie/integratie van je speakers met de sub!
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * B&W 606 S3 - B&W HTM6 S3 - B&W 607 S3 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * ATV 4K 2022 * iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro * Apple Watch Ultra *

Raymond187

Serie NeXt gekeken. Wij vonden dat een leuke serie en jammer dat deze is afgelopen en gecancled :(
https://www.imdb.com/title/tt9315054/

Martijnst1990

Vriendin: zullen we vanavond weer eens samen een film in de bioscoop kijken?! Ik was zo enthousiast dat zij mocht kiezen welke :D Is 21 Bridges (Amazon Prime) geworden. Vonden het beiden best een prima film die goed weg keek 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

reza

Oke..

Gisteren thuis: the green knight :blink: zoals eerder vermeld hier WTF is dit voor een film :D ik had echt hele hoge verwachtingen maar helaas. Het geluid en de beelden zijn :thumbs-up: maar de film, geen idee wat er de bedoeling is. Dus onder de streep een 5

Gisterochtend in de bioscoop de nieuwste Boss baby, ook niet mijn ding maar mijn kleine meid vond hem leuk. 6 van mij.

I Care A Lot. zeer sterke orginele film. 6.9 van mij

Mystic river weer eens opgezet. 7.8 :thumbs-up:

At Close Range ook weer eens bekeken. 7.1

Morgen met de Misses "date night" en dan gaan we
Joe Bell kijken, lijkt me wel een indrukwekkende film.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

cfgr@home

Lots & lots of AV stuff all over the house but mostly cramped into my mancave... :-)

modde239

Net gekeken naar een erg goede 'kleine film' op Prime Video genaamd ALIEN CODE (2018). :popcorn:

https://youtu.be/GOgQLeThJMA

Shadowfox

The old ways

Op rotten tomatoes tot nu toe een 100% score!!!!
Ik had 5 bakken popcorn klaar staan en een paar liter cola en ik was er klaar voor. Let the fun begin  :popcorn: :popcorn: :popcorn:

90min later.......

:yawnee:

My god....Waar was ik net getuige van? Slecht acteerwerk (AGAIN) Spanning? Jah op mn lach spieren. Anywho je mag em skippen want ik wens niemand die 90min verlies toe.

cfgr@home

Wat inspiratie:
"MOVIE WISHLIST 2021

IO
3022
A scanner darkly
Archive
Attraction 2
Black Adam
Black Widow
blood machines
Breach
captive state
Chaos Walking
CHRONICAL: 2067
coma
cosmos
Doom: annihilation
DREAMLAND
Dropa
Dune
EMBATTLED
Free Guy
I'm Legend 2
Infinity Chamber
Intersect
invasion
IO
Jiu Jitsu
Jungle Cruise
Kingsglaive final fantasy IV
Loki
lucy in the sky
Maximum Overdrive
Memories
Morbius
mortal
Nevron
Occupation
Outside The Wire
Parallax
Peter Rabbit 2
proximity
RaYA AND THE LAST DRAGON
Red Sparrow
RESIDENT ALIEN
RUN
Singularity
Skynline3s
Songbird
Survival Games
The Blackout
The Darkest Minds
The Doorman
The King's Man
The Mandela Effect
The Midnight Sky
The New Mutants
THE OLD WAYS
the silence
The Stand
the Suicide Squad 2
The Witches
Time Crimes
Under the skin
Volition
We Can Be Heroes
What If
Without Remorse
Zack Snyder's Justice League"
Lots & lots of AV stuff all over the house but mostly cramped into my mancave... :-)