Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

dvdripper

Citaat van: Roland op februari  2, 2005, 23:37:14
Vanavond Napoleon Dynamite gekeken ... apart  ;D

hahaha vet droge humor
ik moest wel lache om die kros fiets jump

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

bmateijsen

Gisteravond Event Horizon gezien... Was zo'n film die ik ooit een keer op video gezien had, maar kreeg nu in mijn donkere HT, met het geluid op een redelijk volume echt af en toe de kippenvel op mijn armen... Toch vond ik met name het eind erg slecht, maar ja... wat wil je..

Groet Bjorn

blackball147

ik vermoed dat ik hier een enorme domme vraag ga stellen, maar goed:

ik zie hier verschillende films passeren die nog lang niet uit zijn, of net bij ons in de bioscoop.

nu weet ik ook wel dat je sneller kunt bestellen in amerika, maar toch als ik dat eens nakijk, zitten er toch nog altijd films tussen die, zover ik weet nog niet uit zijn.

aangezien er ook niet wordt gespecifieerd, ga ik er van uit dat alles in de eigen HT wordt bekeken.

vandaar mijn vraag: van waar komen deze meeste recente films? ( zitten we hier een beetje in de illegaliteit??  ;D ) of zijn er sites waar je werkelijk de laatste nieuwe releases direct kunt bestellen?

ik heb hier bv the incredibles zien passeren, terwijl op dvdboxoffice de officiele release ergens in maart is???

ben benieuwd.....

Roland

Citaat van: dvdripper op februari  3, 2005, 00:43:34
hahaha vet droge humor
ik moest wel lache om die kros fiets jump
;D
Of als Kip met dat oranje busje achteruit over zo'n schaaltje (van die 24/32-delige set) rijdt en die dan (uiteraard) breekt  ;D (dan scheldt en meteen maar wegrijdt ... en dit volgt dan na het stukje dat Rico het schaaltje aan die kerel geeft om hem proberen te breken ... prachtig  :))
Of als Uncle Rico de bal tegen de camera gooit (in de voortuin)  ;D

Fantastische stukjes zitten er iig in  :D

bmateijsen

Citaat van: blackball147 op februari  3, 2005, 10:22:35

ik zie hier verschillende films passeren die nog lang niet uit zijn, of net bij ons in de bioscoop.

nu weet ik ook wel dat je sneller kunt bestellen in amerika, maar toch als ik dat eens nakijk, zitten er toch nog altijd films tussen die, zover ik weet nog niet uit zijn.

aangezien er ook niet wordt gespecifieerd, ga ik er van uit dat alles in de eigen HT wordt bekeken.

vandaar mijn vraag: van waar komen deze meeste recente films? ( zitten we hier een beetje in de illegaliteit??  ;D ) of zijn er sites waar je werkelijk de laatste nieuwe releases direct kunt bestellen?

ik heb hier bv the incredibles zien passeren, terwijl op dvdboxoffice de officiele release ergens in maart is???

ben benieuwd.....

Dat zal wel een download zijn... tja.. wij als forum kunnen dat helaas niet controleren. Ik ben er persoonlijk geen fan van, zeker omdat je met kopieren ook gewoon zelf meewerkt aan het laten verdwijnen van films, cd's en uiteindelijk de makers gewoon benadeeld.

blackball147

bij welke sites heb jij een goeie ervaring qua bestellen, snelheid ed?

PattiMan

Citaat van: blackball147 op februari  3, 2005, 10:22:35

Domme vragen bestaan niet. Alleen domme antwoorden. :-)

Maar ik neem aan dat je weet dat er al een tijdje MP3-tjes over het internet dwarrelen.
Vaak zijn die gemaakt van originele CD's. Maar regelmatig ook van 'ruw materiaal' dat
nog op CD gezet moet worden. (Bootlegs heten ze volgens mij).

Zoiets gebeurt ook met films. Alleen wordt dan de originele bioskoop band als source
gebruikt. Screeners noemt men dat. En als dat op een DVD wordt gezet, krijg je een
DVD Screener. De kwaliteit ervan is redelijk goed. Maar niet goed genoeg om geprojecteerd
te kijken (i.m.o.).
Een andere bron voor zo'n DVD's zijn exemplaren doe worden gebruikt voor de Oscars.
De reviewers krijgen een DVD (die nog niet te koop is). En af en toe komen kopieen van die
DVD op internet.

bmateijsen

Citaat van: blackball147 op februari  3, 2005, 11:04:48
bij welke sites heb jij een goeie ervaring qua bestellen, snelheid ed?

Ik bestel eigenlijk maar bij 3 partijen:

- www.dvdboxoffice.com
- www.play.com
- www.dvdoutlet.nl

Groet bjorn

Scarp

@blackball: volgens mij worden hier ook regelmatig films gepost die men in de bioscoop heeft gekeken en dat wordt er niet altijd bij genoemd.

blackball147

Citaat van: Scarp op februari  3, 2005, 11:26:02
@blackball: volgens mij worden hier ook regelmatig films gepost die men in de bioscoop heeft gekeken en dat wordt er niet altijd bij genoemd.

zoiets vermoedde ik ook al, maar het blijft soms verwarrend  :D, ik als volledige R2 freak die enkel hier koop vooral omwille van de ondertitels ( niet omdat ik geen engels kan, maar medebewoners hebben het toch zo graag....)

dvdripper

Citaat van: Roland op februari  3, 2005, 10:50:34
;D
Of als Kip met dat oranje busje achteruit over zo'n schaaltje (van die 24/32-delige set) rijdt en die dan (uiteraard) breekt  ;D (dan scheldt en meteen maar wegrijdt ... en dit volgt dan na het stukje dat Rico het schaaltje aan die kerel geeft om hem proberen te breken ... prachtig  :))
Of als Uncle Rico de bal tegen de camera gooit (in de voortuin)  ;D

Fantastische stukjes zitten er iig in  :D

ik ging ook helemaal stuk in die film ;D
DANGIT DANGIT geniale film
pakt hij gewoon die biefstuk van zijn neef en gooit hem vet hard van die fiets hahahaha
of dat die neef via het internet in 1x met die donkere meid thuis komt , hij was meteen de ganstar.

groet ripper

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

dvdripper

Citaat van: bmateijsen op februari  3, 2005, 11:02:13
Dat zal wel een download zijn... tja.. wij als forum kunnen dat helaas niet controleren. Ik ben er persoonlijk geen fan van, zeker omdat je met kopieren ook gewoon zelf meewerkt aan het laten verdwijnen van films, cd's en uiteindelijk de makers gewoon benadeeld.

mijn naam zegt al een beetje genoeg
ik doel er zeker niet op om die gasten zwaar te naaien.
maar zij naaien ons wel met die dwaze dure prijzen voor een film of een game.
zo lang zij dat zo hoog houden blijf ik ze wel binnen halen.
of het moet er echt 1 zijn waar ik veel waarde aan hecht bijv scarface of gladiator,the godfather dat zijn mijn favorieten die heb ik dan ook origineel.

p.s als ik een film rip .... neem ik de kwalitijd wel op de koop toe verwacht niet het besten maarja het houd je van de straat.

ik hoop dat niemand mij het kwalijk gaat nemen

mvg dvdripper

Martin_M

Alien vs. Predator.
Als Alienfan die ook de beide Predator films heeft heb ik wel zitten genieten hoor.

Ik had het einde nog erger verwacht na wat reakties hier op het forum maar ik vond het nog wel meevallen.
Erg leuk is het dat het menu de ene keer een Predator- en een andere keer een Alien-look heeft.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

christian19

Net ''Get carter'' gezien, met stallone.

Niet zo heel veel aan,komt pas
in de laatste 10 a 15 min. 'actie' in.

Roland

Citaat van: dvdripper op februari  3, 2005, 19:49:21
ik ging ook helemaal stuk in die film ;D
DANGIT DANGIT geniale film
pakt hij gewoon die biefstuk van zijn neef en gooit hem vet hard van die fiets hahahaha
of dat die neef via het internet in 1x met die donkere meid thuis komt , hij was meteen de ganstar.

groet ripper

Kip is de held  :)
"It's getting pretty serious now ... we're chatting 2 hours every day" (ofzo)  ;D

"I have a chat session at 4 o'clock"  ;D

Geniaal  ;D

Oh ja, net even The Grudge gekeken met Sarah Michelle Gellar. Het is niet echt mijn genre, maar ik vond hem best aardig .. lang leve de jappen  :P

dvdripper

de film was zeker wel spooky maar niet beter dan the ring vondt ik.
wacht maar the ring two komt ook uit check www.imdb.com

mvg dvd ripper

Rikske

juist "Creating The Lord of the Rings Symphony" by Howard Shore bekeken, de extra dvd van de 3e boxset
zeer leuk vond ik persoonlijk   .... but i'm a fAn  ;D

graafke

bulletproof monk net gekeken....een beetje overdone.....

Martin_M

The grudge.

Best een goede film door alle schrifeffecten maar wij vonden 'm toch minder eng dan we gedacht hadden na het lezen van de verschillende reviews en bevindingen hier op het forum.

Soundtrack vond ik erg goed. De creepy geluiden zitten erg mooi synchroon, zoals het beeld doet vermoeden, om je heen.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Sjors

Vanavond de film 'Basic' gekeken  :)

Raphie

Net Butterfly Effect gezen, voor mij een van de betere films van de laatste tijd
JBL PRX Power!

Roland

Vanavond achtereenvolgens K-PAX en Not Another Teen Movie gekeken :)

Sjors

christian19

VlisChris

CiteerBest een goede film door alle schrifeffecten maar wij vonden 'm toch minder eng dan we gedacht hadden na het lezen van de verschillende reviews en bevindingen hier op het forum.
Baggerfilm  >:D ;D

HIj werd aan het einde zo voorspelbaar  ::) Je ziet de hele cyclus zich weer herhalen. Dit komt, oow, dan gaat dat ook wel gebeuren, en oow wacht, dat was er ook, ok, dan komt dat zeker weten  ::) ::)
EN al met al veel te eng voor mij  ;D Echt een ontzettende hekel aan dat soort films ;)