Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

kermit

Citaat van: Spikebyt op januari 29, 2005, 16:30:22
@kermit: Ik heb hem WEL in de bios gezien en ik vond hem BRILJANT
Dat plot is toch wel HEEL speciaal
Of heb je net de clou gemist (toen je bijna in slaap viel ?)  :P

Ik sliep al  ;D

VlisChris

Citaat van: Spikebyt op januari 29, 2005, 16:33:08
Volgens mij wel, Film in de bios gezien en vond hem boven gemiddeld
En bovendien is Halle Berry ook niet te versmaden (maar dat terzijde) :P

Wij verschillen hier duidelijk van mening ;D

PattiMan

Citaat van: Scarp op januari 30, 2005, 09:31:31
Gister Catwoman gekeken... tja... de push up is het beste special effect van de film (eigenlijk net als de Tombraider films).

Eergister ook Dodgeball gekeken. Was op zich wel aardig.

Ik wist niet dat Berry een push up nodig had. Ze wordt toch door twee aardige jongens vergezeld.  ;D

VlisChris

Lord of the Rings Fellowship of the Ring Extended
Lord of the Rings The Two Towers Extended
Lord of the Rings Return of the King Extended.
Vandaag om 1300 met de voorbereidingen begonnen (met een vriend even naar de super etc :P) en nu net 10 minuten klaar :o :o ;D ;D 8)

Scarp

Citaat van: PattiMan op januari 30, 2005, 14:22:40
Ik wist niet dat Berry een push up nodig had. Ze wordt toch door twee aardige jongens vergezeld. ;D
Hmm... kijk Swordfish maar eens. Het valt dan nog wel tegen hoor. Een beetje ondersteuning heeft ze wel nodig.

Robbo

Citaat van: Scarp op januari 31, 2005, 07:24:28
Hmm... kijk Swordfish maar eens. Het valt dan nog wel tegen hoor. Een beetje ondersteuning heeft ze wel nodig.

Echte tieten hangen ook altijd een beetje Scarp ;)

PattiMan

Citaat van: Robbo op januari 31, 2005, 08:28:24
Echte tieten hangen ook altijd een beetje Scarp ;)

Ik geloof dat we nu een beetje offtopic gaan.  8)

bmateijsen

Gisteren 'People I know' gezien.... briljante performance van Al Pacino, maar het script, daar had men wel een beetje aan mogen sleutelen... het hangt een beetje los aan elkaar..

kermit

Vandaag the grudge ontvangen. Staat erbij dat het geremasterd is in High definition. Ben benieuwd. Wordt griezelen vanavond.Brrrrrrr  >:D

Kermit

Sjors

Vanavond 'Amos and Andrew' met Nicolas Cage en Samuel L Jackson, gekeken op DVD  :) het blijft een erg leuke film, het geluid is gewoon digital stereo, maar bij zo'n film maakt dat niet uit.

Groet, Sjors

VlisChris

Meet the Fockers gezien.
Nee, wat een DRAMA die film. Hoe slecht. Hoe dramatisch. Geen leuk verhaal. ontzettend flauw, bijzonder voorspelbaar, kinderachtig, en al met al (aangezien het de sneak was) een 1.5 van de 10.....

Gaeje

Citaat van: Scarp op januari 31, 2005, 07:24:28
ik vind die er helemaal niet zo slecht uitzien, eigenlijk.
die scène is wel een heel flauw excuus om iemand in zo'n blootje te zetten. heb nog nooit zo'n nutteloos stuk in een film gezien.

PattiMan

Citaat van: Gaetan op februari  1, 2005, 13:33:21
ik vind die er helemaal niet zo slecht uitzien, eigenlijk.
die scène is wel een heel flauw excuus om iemand in zo'n blootje te zetten. heb nog nooit zo'n nutteloos stuk in een film gezien.

Jij bent van het type 'mooi bloot is bedekt bloot'?  ;D

't Was niet alleen nutteloos maar ook nog eens erg duur. Ze vroeg namelijk een
behoorlijk bedrag voor die scene. (Maar ik weet niet meer hoeveel.....)

Raphie

Citaat van: Gaetan op februari  1, 2005, 13:33:21
heb nog nooit zo'n nutteloos stuk in een film gezien.

Hmmm vond haar nu niet echt nutteloos  ;D ;D mag ze van mij wel wat vaker doen hoor :o
JBL PRX Power!

Roland

Net In Good Company gekeken met o.a. Dennis Quaid.
Best aardige film op zich.

Rappie

Vanmiddag Ladder 49 gekeken, wat ik gisteren ook al had gedaan met een vriend erbij, maar die vond de typisch amerikaanse ontploffingen te overdreven dus snel een andere film opgezet, vanmiddag besloot ik de film een 2e kans te geven, en moet zeggen best een goeie brandweerfilm.

Vanavond ga ik Taxi 2004 kijken :)
Eigenaar van Paulthé

Robbert

Arno P

Vanavond Frailty

Edit: Klaar met kijken. Erg lang begin stuk en tegen het einde een verrassende wending...helaas maar 1 keer uit mijn stoel geschoten van de schrik.... :o

Goed geluid overigens

dvdripper

jaja

ik denk dat ik toch maar even een lekkere 116 min ga genieten van SCARFACE
heb hem vanmiddag namelijk gewoon gekocht(dat gebeurd niet zo veel)

Maar  ik moest hem gewoon hebben.

groeten van dvdripper

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

NeonKnight

Daarnet twisted gekeken. Wat een ... film, zeg!
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

PattiMan

Citaat van: NeonKnight op februari  1, 2005, 22:19:30
Daarnet twisted gekeken. Wat een ... film, zeg!

Jij had vast niet al na 5 minuten in de gaten wie de dader was  ;D

JürgenW

Gisteravond I, Robot gekeken. Wat een kartonnenboard-werkelijkheid in alles! Geef me dan maar Independance day.

Zaterdagavond van 19.00 tot 1.00 uur naar La Meglio Gioventu gekeken; even inkomen en een beetje te zoet aan het eind, maar daartussen ... Anders had ik 't ook niet volgehouden.
(Maar ik zie dat Christian alle 3 delen van LOTR extended versie achter elkaar heeft gezien. Christian, was dat nou een bijzondere ervaring ? - ik neem aan dat je ze al eens los van elkaar had gezien.)

joostring

Citaat van: joosting op januari 30, 2005, 08:54:31
gister avond celluar gekeken en kin bassinger is heel lekker
vanavond staat king artur op het programma
maar een avondje bioscoop is altijd oke

Roland

Del member

Heb alle 5 van de 7 uitgekomen seizoenen van Voyager op de kop weten te tikken, zit nu in het midden van seizoen 3.

Elke dag twee afleveringen zo gaat het wel vlot.