Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

René4u

Ik heb the passion of christ wel gezien en ik vond het een heftige, indrukwekkende film.
Zeker omdat ik met het geloof opgegroeid ben (woon in een kleine gemeente waar het geloof nog steeds erg leeft).

Zeker een aanrader en food for thought.

on-topic:

Omdat het vrijdag is en mijn vriedin er vanavond niet is: The Matrix.  ;D
De cursus rietdekken is afgelast...Riet is ziek.

VlisChris

Misschien vanavond weer een keertje Black Hawk Down R3 Superbit kijken.
Het geluid van die film is echt heel erg 8)

robbie12345

Mallrats - there is no easter bunny -
Natural Born Killers

5 vrienden - 5 kratten bier >:D
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Roland

Net Harold & Kumar Go to White Castle gekeken. Zo droog en nutteloos dat 'ie geweldig is  ;D

CiteerPlot Outline: Buttoned up Harold and laidback Kumar are stoners who want to get food at a White Castle Burgers joint, which becomes a perilous journey full of strange obstacles.
Als je dit leest, kan het al niet meer fout  ;D

tipex

Gisteren met een mannetje of 8 the butterfly effect (hd versie) gekeken, was de tweede keer dat ik hem zag maar blijft een ontzettend goede en vooral orginele film, toppertje

wil

Gisteren The Godfather I gekeken, vanavond part II  8)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Roland

Arno P

Vanavond...eindelijk Irobot  ;)

Edit: Klaar met kijken: In een woord GEWELDIG !  ;)

sauron

Citaat van: Arno P op januari 15, 2005, 18:20:03
Vanavond...eindelijk Irobot  ;)

zeer gave film (met als spektakelstuk de "sandwich"  ;D )

ik kijk eens shrek 2 vanavond !!       :D
you never know how strong you are, until being strong is your only choice

FrankB

Gisteravond lemony blabla gekeken, wat een waardeloze film. Ik zeg het niet snel en niet graag, maar echt zonde van m'n 9 euro entree. Jim Carey acteerde wel erg goed, maar het kon de film niet redden. Onbegrijpelijk dat dit een enorme hit is in de US  :-\
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Marc R

Heb gisteravond weer eens Terminator 3: Rise of the machines gekeken. Ik had zin in een simpele actiefilm, dus deze voldeed prima :) . Vooral de scène met die hijskraan blijft mooi.

VlisChris

Ik zit een beetje te twijfelen tussen SPR en POTC :-\
Eén van de twee ga ik maar eens opzetten, en ik zie wel met welke ik eindig ;D

Roland

Nog maar een keer Team America: World Police gekeken  ;D ;D

mradem

21 Grams gezien. Aparte film die best geinig in elkaar is gezet.

Rappie

Vandaag/vanavond LOTR EE marathon gehouden in mijn HTtje met wat vrienden :)  Altijd gezellig ....
Eigenaar van Paulthé

BOUBOU

Citaat van: Roland op januari 13, 2005, 00:16:46
Ocean's Twelve gekeken in de bioscoop. Niet onaardig, maar blijft wel ver achter bij deel 1 (Ocean's Eleven dus) :)

In de bios waar vrienden van mij deze film gingen bekijken, waren er zelfs mensen die voor de pauze de zaal al uit begonnen te lopen  :o

Zelf heb ik gister avond Spiderman 2 gekeken.....

Dit is echt weer een uitzondering op de regel.  :D
Eindelijk weer eens een film waarvan deel 2 met kop en schouders boven het eerste deel uitsteekt

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Roland

Citaat van: BOUBOU op januari 17, 2005, 10:19:53
In de bios waar vrienden van mij deze film gingen bekijken, waren er zelfs mensen die voor de pauze de zaal al uit begonnen te lopen :o
Tja, in het gedeelte voor de pauze gebeurde ook niet al te veel (boeiends) ... maar om dan de bioscoop uit te lopen ... ::)

Harry HT

Dreamkeeper

Leuke film/ mini serie.

Een oude indiaan is een verhalenverteller en gaat samen met z'n kleinzoon op pad. N.a.v. de gebeurtenissen in het heden verteld opa verhalen over z'n voorouders welke prachtig (wel fantasievol) worden uitgebeeld.
IMDB
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

tipex

Nee twee imax documentaires gekeken te weten chronos (saaaaaaaaaaaaaai) en dolphins, wel geinig :)

Roland

Zojuist The Terminal gekeken ... erg vermakelijk  8) ... en met Catherina Zeta-Jones  ::)

VlisChris

Citaat van: Roland op januari 17, 2005, 22:45:27
Zojuist The Terminal gekeken ... erg vermakelijk 8) ... en met Catherina Zeta-Jones ::)

Idemdito 8) 8) 8)

Arno P

VlisChris

ge_wel_dig.

Hij is echt heel erg gaaf. In de bioscoop had ik echt een paar keer dat ik dacht te stikken van het lachen.
This is apple.
Biiigggg Apple ;D ;D

Gewoon de manier van vertellen hoe iemand maaaaaaanden achter elkaar op een terminal woont en leeft, en daarbij nog niets tekort komt ook.
Gortdroge humor, sterk acteerwerk, een mooie vrouw, en goede muziek, al is John Williams altijd zo John WIlliams ;)

Arno P

bedankt...sta nu in mijn wenslijstje  ;)

Marc R

Ik ben nu ook wel benieuwd naar The Terminal, na al deze positieve reacties op deze film. Binnenkort maar eens huren dan :).

Overigens heb ik zelf gisteravond A Man Apart gekeken. Middelmatige actiefilm over de drugswereld/oorlog tussen de politie en bendes bij de grens van de VS en Mexico. Vond hem niet echt origineel, beetje dertien in een dozijn film.