Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

luuk123456

Vanavond met vrienden 'Lights out' gekeken. Daarbij werd af en toe wat cola gemorst! Wat een 'walgelijke' horror film,  ik kan daar écht niet tegen (7.0). Daarvoor hebben we 'King Arthur Legend Of The Sword' gekeken.  Erg leuke film, 7.5

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

Maikel_audionerd

Citaat van: luuk123456 op augustus  7, 2017, 23:24:09
Vanavond met vrienden 'Lights out' gekeken. Daarbij werd af en toe wat cola gemorst! Wat een 'walgelijke' horror film,  ik kan daar écht niet tegen (7.0). Daarvoor hebben we 'King Arthur Legend Of The Sword' gekeken.  Erg leuke film, 7.5

Hahahahaha ja dat walgelijke aspect vonden wij juist te gek. Leuk dat je t in ieder geval geprobeerd hebt. Wat vonden jullie vrienden ervan?
Wat betreft King Arthur; wat vond je van de acteerprestaties van de hoofdrol door Hunnam? En speelt Jude Law een redelijk aanwezige rol of is hij maar drie keer te zien? Hij is n.l. een van m'n favo acteurs en zou de reden zijn om deze film eens te proberen :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

luuk123456

Ik ga het zeker wéér proberen hoor maikel.  Het heeft ook wel wat.  M'n vrienden lagen dubbel,  niet ( alleen) om mij,  maar ook door de film. Veel schrik momenten.  De twee klipsch subs en het volume op -10 decibel,  droegen daar hun steentje aan bij [emoji30]
Ik kan je zeggen dat Dhr. Law veel te zien is in de film en niet snel even in het begin voorbij fietst als zijnde een 'lokkertje'.
Ik schreef bewust dat ik het een leuke film vond,  wat inhoudt dat ik hem niet perse goed vond.  Het is geen film die ik lang zal onthouden, net zo min als de acteerprestaties,  maar een erg leuke film om met vrienden een avondje mee door te komen, is het mijn inziens dan weer wél.

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights

Maikel_audionerd

Dat klinkt goed Luuk, misschien kunnen we volgende keer bij mij of jou zelfs een horror kijken hahaha. Zal eens overleggen met vriendinnetje of ze King Arthur wat vind... ;)

-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --

Raymen

net de smurfs de veloren stad gekeken

helemaal geweldig voor de kids en voor volwassenen.

de leukste film die ik de laatste tijd heb gekeken, heerlijke humor
mooi in 3d, gewoon een zeer leuke film

8/10
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Raymond187

Lights out heb ik wel staan op de NAS, maar nog niet gekeken. Dacht dat deze erg slecht was...Dus wel de moeite waard?

Alien Covenant gisteren gekeken, en viel me tegen helaas. Ik vond hem wel leuk, maar zeker niet beter dan Prometeus. Krijgt van mij een 6/10

Citaat van: Maikel_audionerd op augustus  8, 2017, 09:10:05
Dat klinkt goed Luuk, misschien kunnen we volgende keer bij mij of jou zelfs een horror kijken hahaha. Zal eens overleggen met vriendinnetje of ze King Arthur wat vind... ;)

Oi oi en ik dan  :pompom:

Maikel_audionerd

Citaat van: Raymond187 op augustus  8, 2017, 19:37:17
Lights out heb ik wel staan op de NAS, maar nog niet gekeken. Dacht dat deze erg slecht was...Dus wel de moeite waard?

Alien Covenant gisteren gekeken, en viel me tegen helaas. Ik vond hem wel leuk, maar zeker niet beter dan Prometeus. Krijgt van mij een 6/10
Oi oi en ik dan  :pompom:
Soow die lights out vonden wij wel erg gaaf. Zou m wel ff proberen Ray.
Jij ook natuurlijk. Maar eens even kijken tegen die tijd [emoji1360]

Edit: We hebben vanavond op jouw advies Hellraiser II; Hellbound gekeken. We vonden m net zo goed als deel 1 en dat ben ik normaal niet gewend. Dit was onze officiële afsluiting. Vanaf deze week ga ik beginnen met het afbouwen van het huidige scherm zodat ik daarna de nieuwe opbouw ok de muur kan gaan monteren. Spannend!!

Raymond187

Citaat van: Maikel_audionerd op augustus  8, 2017, 20:15:27
Soow die lights out vonden wij wel erg gaaf. Zou m wel ff proberen Ray.
Jij ook natuurlijk. Maar eens even kijken tegen die tijd [emoji1360]

Edit: We hebben vanavond op jouw advies Hellraiser II; Hellbound gekeken. We vonden m net zo goed als deel 1 en dat ben ik normaal niet gewend. Dit was onze officiële afsluiting. Vanaf deze week ga ik beginnen met het afbouwen van het huidige scherm zodat ik daarna de nieuwe opbouw ok de muur kan gaan monteren. Spannend!!

Suc6 met verbouwen.

Zei ik togggggggggggg Hellbound is  :worship: :worship:

Deel IV vind ik zelf ook erg goed. Bloodline.

De rest vind ik geen ruk aan.

Maikel_audionerd

Citaat van: Raymond187 op augustus  8, 2017, 20:24:59
Suc6 met verbouwen.

Zei ik togggggggggggg Hellbound is  :worship: :worship:

Deel IV vind ik zelf ook erg goed. Bloodline.

De rest vind ik geen ruk aan.
Thanks [emoji1377]
Hahaha ja ik luister nog wel eens zo af en toe. Check, die deel 4 wordt dan een mooie openingsfilm in de HT equilibrium mkII :p

luuk123456

@raymond187
Of hij nu zo goed is durf ik niet te zeggen Ray.  Ik ben geen horror kenner/liefhebber,  maar om de 5 minuten 'n centimeter of 30 van je stoel springen is toch een belevenis op zich! 
Een film écht goed vinden gebeurd me niet heel vaak,  toch kan ik me gelukkig ook met mindere of zelfs tamelijk slechte films af en toe goed amuseren.
We hebben ons met z'n vieren erg goed met deze film vermaakt in ieder geval. ..

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

RonG

Chips gezien, erg leuk als ookThe Wall welke ik ook wel kon waarderen. Beide een 7 van mij :)

André_84

King arthur gezien, mooie beelden en mooi geluid, niet een erg sterk verhaal wat mij betreft. Gaat iets te snel om het goed te kunnen volgen/begrijpen (maar dat kan ook aan mij liggen...)

6.8 van mij.
Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

Gijs82

Citaat van: Raymen op augustus  8, 2017, 17:10:25
net de smurfs de veloren stad gekeken

helemaal geweldig voor de kids en voor volwassenen.

de leukste film die ik de laatste tijd heb gekeken, heerlijke humor
mooi in 3d, gewoon een zeer leuke film

8/10

Vanmiddag gekeken samen met de kids, geslaagde film middag. Erg leuke film.
Krijgt van mij ook een 8!
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

Bas Akkerman

De serie Shooter. Goed te pruimen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

GPO

Kong gezien. Vrij matig. Special effects wel goed en geluid ook maar voor de rest.... vond de Peter Jackson versie vele malen beter.

Cijfer: 5/10

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

buckler

Ik heb er een aantal gezien:

King Arthur vond ik erg vermakelijk... echt goed kan ik hem niet noemen maar Guy Ritchie weet wel altijd een apart sfeertje neer te zetten: 7.5
Alien Covenant vond ik matig, alles aan die film viel mij tegen. Of ik verwachte er te veel van dat kan natuurlijk ook: 6
Guardians of the galaxy 2 vond ik leuk, top beeld kwaliteit en af en toe ook heel humoristisch: 7.5

Ook deel 1 van Guardians of the galaxy weer eens bekeken (een 8) en Django Unchained van Tarrantino weer eens opgehad en dat blijft een van mijn favo films 'all time' (9.5).
Oh, en ook The Great Wall nog een keer bekeken en ik vond hem de eerste keer dat ik hem zag wat tegenvallen maar nu best goed... 'wat is dat dan'? Ik weet apart maar het zal wel mijn gemoed toestand zijn geweest ;-)
En wat een pracht beeld geeft die film trouwens, referentie materiaal als je het mij vraagt (samen met 'The Revenant' 'Lone Survivor' 'Avatar' 'Pacific Rim' 'Amazing Spiderman 2' en 'Oblivion' in mijn lijstje).

Tja je moet wat doen als het regent...
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart ST100 en ST130G4  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Kaleidescape , Keces CineMike , Isotek , Crowson actuators (2X)

Bas Akkerman

Grappig, van je lijstje vind ik GOTG2 dan echt juist dé referentie wat betreft beeld. Nou moet ik zeggen dat ik The Great Wall niet heb gezien.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

buckler

Zeker ook zeer goed inderdaad, al moet ik eerlijk zeggen dat ik deel 1 nog beter vond qua beeld.
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart ST100 en ST130G4  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Kaleidescape , Keces CineMike , Isotek , Crowson actuators (2X)

Bas Akkerman

Het was vooral in de bioscoop dat ik dacht 'dit is referentiemateriaal'. Misschien dat het in direct vergelijk en zeker op mijn eigen bescheiden projector minder verschilt.

Witalik

Van de week King Arthur gekeken, vond hem erg cheap en b-film aanvoelen helaas 6/10
Sony X80L - Marantz SR-7011 - Bowers en Wilkins 603-S1 / HTM6S2AE / 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels

"Showcase"

J0ell

Met de vrouw The Edge of Seventeen (2016) gekeken.
Moet zeggen dat deze me verraste, 7.5/10

You gotta love Woody Harrelson :pompom:
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

MechanicalAnimal

Citaat van: J0ell op augustus 18, 2017, 12:24:02
You gotta love Woody Harrelson :pompom:

yup.......vind hem ook erg goed......had ik niet verwacht als je de eerste afleveringen van Cheers terugziet  :D
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis