Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Rody

Gisternacht 'Requiem for a dream' gekeken.
Erg bizarre film, maar wel gaaf gefilmd.
Gaat over een paar mensen die ten onder gaan aan hun drugsverslaving.
Wel een aanrader om een keer gezien te hebben.

exexla

MrPink

BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Roeland

Zo meteen ga ik Shrek 2 kijken.
En dan geen illegale versie ;D ;D

Groetjes

Roeland

MrPink

GPO

afgelopen weekend 'de hulk' gezien. leuke film met vooral een aantal bizarre (looney tunes-achtige) momenten...

GPO

Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

JürgenW

De afgelopen avonden hebben we gekeken naar de afleveringen 5, 6 en 7 van Foyle's War. Vanavond naar 8 dus.
Dan is het weer wachten op de volgende afleveringen. Maar ik weet niet of er nog meer gemaakt zijn.

VlisChris

Net terug van de sneak preview Vlissingen.
Helaas geen Alien vs Predator zoals ik had gehoopt en had verwacht, maar wel Cellular. Ook een erg gave aanrader. Gaat over een vrouw die ontvoerd wordt en een mobiele telefoon.
Meer vertel ik niet, maar het is echt een leuke film. 7.5 vd 10
Damn, volgende week weer maar naar de sneak ;) Twee keer geweest, twee keer hele gave films gezien :D :D

Grindtegel

Heb zojuist gekeken naar Glory (in HD !).

Fantastische film met een hele mooie rol van Matthew Broderick en Morgan Freeman.

Speciale vermelding voor de supergoede muziek van James Horner, echt heel heel erg mooi!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

MrPink

Gisteren Star Wars IV. :)

Groetjes,
Oscar

bmateijsen

gisteravond Scooby Doo 2 gezien... Ik kan daar altijd wel om lachen   ;)

VlisChris

Vanavond waarschijnlijk Amelie. Het is een beetje afhankelijk van of ik nog veel te doen heb straks :)

Sjors

Citaat van: MrPink op mei  2, 2002, 16:26:33
Gisteren uiteindelijk The Usual Suspects sp ed R1 gezien (blijft een geweldige film) en The Big Lebowski.
Vanavond Star Trek 1 en Leon.

Groetjes,
Oscar

Oscar,

Waar heb je Leon gekocht? ik ben er al een tijdje naar opzoek, maar nergens te vinden  :-\ 

Groet, Sjors

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

MrPink

Citaat van: Sjors op oktober 27, 2004, 20:47:20
Oscar,

Waar heb je Leon gekocht? ik ben er al een tijdje naar opzoek, maar nergens te vinden :-\

Groet, Sjors
Hij is gewoon te krijgen via bijv. Amazon of Play, afhankelijk van de Regio.

Groetjes,
Oscar

Rappie

vanavond mijn HT vol met mensen om een keer een marathon te houden ...

austin powers trilogie of american pie trilogie wordt het, laat ik de mensen beslissen ...
Eigenaar van Paulthé

B.J.

blueberry 2004

Wat een geweldige film!!! Beetje rare effecten maar geweldig!

LocoJ

Citaat van: Rappie op oktober 29, 2004, 15:00:58
vanavond mijn HT vol met mensen om een keer een marathon te houden ...

austin powers trilogie of american pie trilogie wordt het, laat ik de mensen beslissen ...

Oke dan!!! Wordt lachen geblazen vanavond.... Have fun!!  :D
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

VlisChris

Wellicht vanavond eindelijk de kans om Amelie eens op te zette. Lijkt me een erg goede film.

LocoJ

Citaat van: Christiaan Sauer op oktober 29, 2004, 16:04:15
Wellicht vanavond eindelijk de kans om Amelie eens op te zette. Lijkt me een erg goede film.

Nog steeds niet gekeken? Stond twee dagen geleden al op het programma toch  ;D
Is wel een aparte film! Have fun!
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

Erik van Voorst (in memoriam)

Vanavond op mijn nieuwe projector met nieuwe scaler...... 2 films door mij slechts 1 maal gezien........

Ik begin met Fifth Element Superbitter en daarna Eyes Wide Shut  8)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

VlisChris

Citaat van: LocoJ op oktober 29, 2004, 16:22:28

Nog steeds niet gekeken? Stond twee dagen geleden al op het programma toch ;D
Is wel een aparte film! Have fun!

Klopt :)
En de kans is toch eigenlijk vrij klein dat ik er vanavond aan toekom. Komende week tentamenweek, en vandaag minder kunnen doen dan ik had gewild.

noise

Vanavond gaat deze jongen Once were warriors zien.
Moet nogal ruig zijn, ben benieuwd.

garmtz

Citaat van: Erik van Voorst op oktober 29, 2004, 18:33:51
Vanavond op mijn nieuwe projector met nieuwe scaler...... 2 films door mij slechts 1 maal gezien........

Ik begin met Fifth Element Superbitter en daarna Eyes Wide Shut  8)

Dat wordt genieten...  8)