Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

J0ell

Citaat van: Raymond187 op augustus 18, 2015, 09:17:42
Op welke kwaliteit doel je op?

Qua beeld is het top. Van dbz vind ik de japanse stemmen als enige anime slecht  :-X het verhaal is wel leuk. En er komt een nieuwe vijand  :thumbs-up:

Qua hoe het geanimeerd is, zie veel verschillende afbeeldingen en meningen langskomen op internet.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Raymond187

Ik vind het wel mooi. Ik ben niet zo'n persoon vroegahh was alles beter vooral, omdat het niet zo is :)

high-q

Citaat van: Raymond187 op augustus 17, 2015, 22:20:59
Eerst 5 afl. van de Japanse versie van DBZ super.

Ook maar even kijken  8)

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

J0ell

Citaat van: Raymond187 op augustus 18, 2015, 09:24:25
Ik vind het wel mooi. Ik ben niet zo'n persoon vroegahh was alles beter vooral, omdat het niet zo is :)

Thanks, binnenkort weer een lang weekend vrij dus dan gaan we even lekker onderuitgezakt op de bank liggen  :popcorn:

Raymond187

Ik heb maar 6 afl. zijn er nog niet veel. Het is ook pas net begonnen.

eddy135

Citaat van: Snutchz op augustus 17, 2015, 21:49:14
Binnenkort van start  ;)

S01E01 - 05
Geweldig! Veel plezier...

Citaat van: VTEC_genieter op augustus 17, 2015, 19:46:23
Moet ik eerst alle Mad Max films doornemen om die film te begrijpen?
Heb je die dan niet gezien?
Ga je schamen... ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

master30

Citaat van: RonG op augustus 17, 2015, 18:52:05
Gisteren Mad Max Fury Road gezien, man man, wat een knotsgekke film. Audiovisueel erg gaaf, lekker voer voor de subs iig :D

Van mij een 9/10, lekkere popcorn film.

ik vond hem ook goed, van de 2 uur die de film duurde, deed de subwoofer dacht ik minstens 1,30 uur flink zijn best. :headbanging:
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

wolfkampf

Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

john2910

Citaat van: wolfkampf op augustus 18, 2015, 18:47:24
Is Mad Max de moeite waard in 3d?

Ik weet het nog niet.

moet hem nog kijken in 3d van het weekend :)

RonG

Citaat van: wolfkampf op augustus 18, 2015, 18:47:24
Is Mad Max de moeite waard in 3d?

In 3D heb ik hem ook nog niet gezien, heb hem nu wel in 3D en ff het begin gekeken. Zag er toch erg mooi uit.
Tijdens de 2D versie had ik wel van sommige stukken zoiets van, dit moet men eigenlijk in 3D zien :).

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Snutchz

J0ell

Gisteren de eerste van Fear the Walking Dead gekeken  :colgate: Moest er even inkomen omdat het natuurlijk de beginning of betreft. Maar beviel me prima voor een pilot.

Witalik

Citaat van: Raymond187 op augustus 18, 2015, 09:17:42
Op welke kwaliteit doel je op?

Qua beeld is het top. Van dbz vind ik de japanse stemmen als enige anime slecht  :-X het verhaal is wel leuk. En er komt een nieuwe vijand  :thumbs-up:

Originele stemmen zijn echt bizar slecht haha lijken net kinderen, zit met smart te wachten op de engelse dubs :-)
Sony X80L - Marantz SR-7011 - Bowers en Wilkins 603-S1 / HTM6S2AE / 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels

"Showcase"

Snutchz

J0ell

12 jaar oud filmpje weer:

Master and Commander: The Far Side of the World

Jumping Jack

Dinsdag deze gezien (Netflix):

Erg leuk als je houdt van de (bijwijlen platte) comedy van Rogen en co. In deze film spelen ze zichzelf en zetten ze elkaar goed te zeiken. Vooral Danny McBride is weer geweldig (check ook Eastbound & Down).
Nog een aanrader van die mannen is Pineapple Express.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Snutchz

LittleNinja

Citaat van: J0ell op augustus 25, 2015, 15:39:35
Gisteren de eerste van Fear the Walking Dead gekeken  :colgate: Moest er even inkomen omdat het natuurlijk de beginning of betreft. Maar beviel me prima voor een pilot.

Ik zit te wachten tot ze eindelijk seizoen 5 op Netflix hebben..

jeffaudio

i.v.m bezoek die graag de HT aanschouwen , word het American sniper in atmos
Stereo setup: Mcintosh,Vincent,, popcorn,Lapp, van den Hul, Epson
HT Setup 11.1 Atmos/DTS X  Marantz, denon,Klipsch Quadral,Popcorn,  ,Oehlbach , optoma
Slaapkamer Setup  Denon , Teufel 5.1.2,quadral ,Mitsubishi beamer

larsonator

Citaat van: jeffaudio op augustus 28, 2015, 08:44:37
i.v.m bezoek die graag de HT aanschouwen , word het American sniper in atmos
Zou ik voor een goede, demo-waardige  Atmos film als 'John Wick' gaan ;)

jeffaudio

ja klopt , die hebben we de eerste keer bekeken  O0
maar ze willen een vervolg , sniper is wel een goede film  en valt niet tegen in Atmos.
Stereo setup: Mcintosh,Vincent,, popcorn,Lapp, van den Hul, Epson
HT Setup 11.1 Atmos/DTS X  Marantz, denon,Klipsch Quadral,Popcorn,  ,Oehlbach , optoma
Slaapkamer Setup  Denon , Teufel 5.1.2,quadral ,Mitsubishi beamer

MechanicalAnimal

Citaat van: LittleNinja op augustus 27, 2015, 22:54:45
Ik zit te wachten tot ze eindelijk seizoen 5 op Netflix hebben..

kun je nog lang wwachten helaas......dat gaat zeker 2016 worden

in sept 2015 komt de bluray pas uit
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Snutchz

S01E10 - 13