Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Roland

Net Mean Girls gekeken. Erg leuk moet ik zeggen met een paar fantastische stukjes, o.a. de leraar sexuele voorlichting:

"You wanna take off your clothes and touch each other ... but if you do touch each other, you will get chlamydia ....... and die!"

;D

stanley

Gister Troy gekeken.

En vanavond word het Daredevil met nog een film die de gast uit mag kiezen ;D.

M.v.gr.
Stanley

Martin_M

Gone Fishin'
Lekkere humor waar je niet bij hoeft na te denken......
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Grindtegel

Aladdin, fantastische film met geweldig beeld en geluid!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Toewan

Citaat van: Grindtegel op oktober 20, 2004, 23:22:44
Aladdin, fantastische film met geweldig beeld en geluid!
De nieuwe dubbeldvd ?

Vanavond heb ik naar Rosenborg - PSV gekeken, met een knappe uitoverwinning van PSV..  O0

bmateijsen

Ik had nog een huurdvd liggen.. Against the ropes met een verjongde Meg Ryan ;)

Grindtegel

@Toewan, inderdaad, de R1 Platinum Edition
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

VlisChris

shark tale vanavond in de bios.
Ben benieuwd. Heb ergens een beetje het gevoel naar een pure clone van Finding Nemo te gaan kijken. Maar we wachten rustig af :)

Grindtegel

Net gezien: Taegukgi, Koreaanse oorlogsfilm.

Superdelux goed, voor liefhebbers van Saving Private Ryan en We were Warriors is dit verplichte kost, niet kijken doe je jezelf dus dik tekort mee.

Ik vond de film een stuk beter dan ...Warriors en iets minder dan ...Ryan. Had niet gedacht dat dat zou gebeuren

Beeld en geluid zijn ook zeer goed.

Een dikke 9 voor zowel film als dvd

MrPink

4 episodes van Millennium Seizoen 1.

Groetjes,
Oscar

Scarp

Gister Mean Girls gekeken. Best geinig.

Grindtegel

dvd-fan

;D vanavond eerst game 7 van st Louis tegen houston en dan vanaf morgen de worldseries baseball.
Gelukkig werk ik in het onderwijs en hebben we herfstvakantie. Kan ik gewoon s'nachts live kijken.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

LocoJ

Eergisteren voor het eerst m´n moeder mijn HT(tje) ingesleept... :-X Had Enemy of the state net binnen. Ik denk dat ze wel 30 keer gevraagt heeft of het zachter kon...  ;D >:D

Maar goed,...dat was voor mij weer wat minder dus dat doen we ook niet zo snel nog een keer...  ::)
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

Rappie

Ik ga vanavond Open water eens bekijken denk ik ....

Citaat van: LocoJ op oktober 22, 2004, 10:22:58
Eergisteren voor het eerst m´n moeder mijn HT(tje) ingesleept... :-X Had Enemy of the state net binnen. Ik denk dat ze wel 30 keer gevraagt heeft of het zachter kon... ;D >:D

Gaat hier precies hetzelfde, gelukkig geeft mijn moeder helemaal niks om films en kan ze dus ook maar 10 min kijken ofzo ... nu ik erover nadenk heeft zelfs me pa nog nooit een film afgekeken in m'n HTtje...
Eigenaar van Paulthé

noise

Gisteren Naakt over de schutting gezien.
Vanavond staat Crouching Tiger Didden Dragon op het programma.

Roland

Gister geen film, maar wel Slayer in Ahoy' ... was best geniaal  8)

Scarp

MrPink

Narc. Pfff...heavy hoor...

Groetjes,
Oscar

Oracle

Zojuist klaar met Dawn of the Dead...

Gave film, maar weet nog niet wat ik moet denken van de beeld-kwaliteit...

Contrast was op zich veel te hoog (maar dat kan een artistieke keuze zijn), maar de transfer zelf was wel heel erg low-bitrate, zo leek het wel! Beeld was op overzichtplaatjes behoorlijk wazig, en dat vind ik niet mooi. Dat heb ik al eens beter gezien...  :-\

Geluid was wel goed, overigens. Mooi gebruik van de surrounds...

Groet,
Mark

Toewan

Net klaar met Army of Darkness (Evil Dead 3), blijft gewoon een lachen film. Trouwens wel een verschil in beeldkwaliteit wanneer je de film kijkt en de originele deleted scenes. De film ziet er echt veel beter uit.

This is my BOOMSTICK, hail to the king baby.

Roland

Vanmiddag The Day After Tomorrow en Runaway Jury gekeken.
De eerste was behoorlijk waardeloos, maar wel aardige sfx.
De tweede was toch wel de moeite waard :)

Grindtegel

Gisteren House of Flying Daggers gezien. Erg mooie film in de stijl van Crouching Tiger Hidden Dragon, met een fantastische DTS track en middelmatig beeld.

Biite

Harman Kardon AVR505, Harman Kardon DVD506, Infinity Primus HCS, VDH The Clearline, VDH MB-Scart, Rel Acoustics SubConnect, VDH Videolink 75, Atacama The Nexus 6 en 10, Marantz RC5000, Panasonic TX-32PX30

PaulB.

Zometeen "13 going on 30". Lijkt me best leuk.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!