Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

BOUBOU

Gisteren "Secret window"  :)

Gr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Harry HT

Gisteren Dogville  O0

(zou een mooi schoolfilm zijn voor b.v. Havo 3 leerlingen)
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Point7

CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

VlisChris

Met Insomniac naar Kill Bill gekeken.
Vrolijk om gelachen ;D

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

MrPink

Gisteren Enter the Dragon SE.

Groetjes,
Oscar

Toewan

Ben net klaar met The fast and the furious (superbit). Vermakelijke film (veel beter dan deel 2 btw) en dat geluid... whoaaa. :D

bmateijsen

Wild Things II..... op zich grappig, maar kan niet toppen aan deel 1. En waarom moesten er die Baywatch-achtige shots in??

MarcoV

Crimson Rivers 2...bijna net zo goed als deel 1, en gebeurt niet zo vaak bij een tweede deel  ;)

Marco

Toewan

Citaat van: bmateijsen op oktober  9, 2004, 09:35:18
Wild Things II..... op zich grappig, maar kan niet toppen aan deel 1. En waarom moesten er die Baywatch-achtige shots in??
Is vaak met sequels, dat ze niet beter zijn dan het eerste deel. Net als bij Cruel Intentions.. Deel 2 is niks vergeleken met deel 1.

Roland

Net Dodgeball gekeken met Vince Vaughn, Christine Taylor  :-* en Ben Stiller. Prachtig  ;D

VlisChris

Misschien zo nog even The Fast and the Furious opzetten. Iets knallends in ieder geval ;)
Lekker als je bovenburen niet boven je slapen ;) Maar in het pand er schuinboven ;)

Toewan

Citaat van: Christiaan Sauer op oktober 10, 2004, 01:30:41
Misschien zo nog even The Fast and the Furious opzetten. Iets knallends in ieder geval ;)
Lekker als je bovenburen niet boven je slapen ;) Maar in het pand er schuinboven ;)
Echt een leuke film met mooie geluidseffecten. Welke versie heb je als ik vragen mag ?

Ik heb vandaag een hele rits dingen al gekeken op m'n beamer, allereerst de teleurstellende wedstrijd van het NL's elftal, daarna Antitrust (vermakelijke film). Nu net is de kwalificatie van F1 afgelopen, oftewel om de tijd tot de race door te komen ga ik denk ik nog maar een filmpje kijken. :) Back to the future ofzo..

VlisChris

LOL
Zo denk ik er ook over.
Ik had eerst de originele versie. De DD versie dus. Maar toen kwam er een DTS Variant. Dus die ga ik zometeen kijken. Mooi wat stukjes film kijken, mooi even de tijd om te douchen, mooi even de tijd om rustig wat koffie te drinken, en dan weer weg om F1 te kijken.
Maar eerst TFATF DTS dus ;)

FrankB

Gisteravond dus Avalon gezien, zoals in het M&G topic al duidelijk was geworden. Een vreemde film, die absoluut boeit wat mij betreft en de paralellen met de Matrix zijn treffend. Het is wel duidelijk bij welke film de Wachowski borthers geshopped hebben :D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

kermit

Gisteravond Jaws deel 1 gezien. Beeldkwaliteit is echt super voor een film van 30  jaar   oud.  :o  Heb het gelijk besteld .

Kermit

BOUBOU

Citaat van: FrenkB op oktober 10, 2004, 09:28:51
Gisteravond dus Avalon gezien, zoals in het M&G topic al duidelijk was geworden. Een vreemde film, die absoluut boeit wat mij betreft en de paralellen met de Matrix zijn treffend. Het is wel duidelijk bij welke film de Wachowski borthers geshopped hebben :D
Toevallig  :o

Ik heb gister avond ook Avalon gezien  ::)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Roland

Roland

En net Zoolander gekeken. Ben Stiller, Owen Wilsen en Will Ferrell en ook nog Christine Taylor  :-*

Erg goed vermaak  ;D

Oracle

The Pianist gezien (wel goed en indrukwekkend, maar toch niet helemaal wat ik ervan verwacht had... Wel ontzettend goed de ghetto's tijdens WO2 in beeld gebracht, en wat mensen allemaal deden om de duitsers te weerstaan..) en gisteren The day after tomorrow. Leuke film, maar er had meer ingezeten wat mij betreft. Wel leuke effecten en geluid, maar iets meer oog voor detail was leuk geweest. Aan de andere kant: een lekkere popcorn film is ook leuk!

Groet,
Mark

stanley

Net The Day After Tomorrow gekeken vond em wel goed had idd meer in gemogen maar het was een lekkere sit back and relax film.

M.v.gr
Stanley

bmateijsen

Fighting Fish gekeken... en tja.. wat zal ik ervan zeggen, cliche-matig verhaal, slecht geacteerd van chantal janzen, Ron Smoorenburg, maar op zich een redelijke rol voor Kim Ho Kim. De martial arts zijn zeker oke, gezien het feit dat men geen Wire-Fu heeft gebruikt. Echter... Chantal en Ron hadden gewoon geen tekst mogen krijgen, dat komt er nooit goed uit en Kim  Ho Kim had beter gewoon Nederlands kunnen praten, want dat hoor je dwars door zijn Engels.

Wat wel goed was aan deze DVD is de soundtrack. Surroundmixing is prachtig dynamisch, met veel grote trommels en prachtige chinese strijkinstrumenten.. Beeldkwaliteit is mager...

Groet Bjorn

Point7

Ik heb dit weekend naar volgende films gekeken:

Hidalgo: matige avonturenfilm vond ik

Scooby Doo 2: Deel 1 vond ik wel goed en grappig. Deel 2 is veel zwakker op alle gebieden (verhaal, humor, special effects).

Dead End: Thriller/horror met een B-film gehalte, maar toch niet slecht. Ik had een slasher movie verwacht, maar het bleek een totaal ander genre te zijn met een verassend einde.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2