Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

larsonator

En dat heeft wat te maken met ''wat je vanavond kijkt in je HT?''  :baaa:

Citaat van: LittleNinja op mei  2, 2015, 10:00:14
Het bijzondere aan de avond was dat hij mij en mijn vrouw het podium op haalde en voor honderden mensen mochten wij samen romantisch dansen terwijl hij aan het zingen was. Erg gaaf om eens mee te maken. Heel mooi moment. 8)
:inlove: info waar niemand op zit te wachten (in dit topic)  :inlove:

djaxx

Heb je daarna dan nog een film bekeken? Anders zit je idd in het verkeerde topic...

LittleNinja

Citaat van: larsonator op mei  2, 2015, 10:16:04
En dat heeft wat te maken met ''wat je vanavond kijkt in je HT?''  :baaa:
:inlove: info waar niemand op zit te wachten (in dit topic)  :inlove:

0,0....

VTEC_genieter

Ik denk dat LittleNinja met z'n post het mooie theatermoment van gisteren in z'n eigen HT (TV/scherm) wil terugzien. We kunnen hem denk ik niet helpen, maar het is zijn wens. Daarom post hij zijn wens/bericht hier.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

larsonator

Citaat van: VTEC_genieter op mei  2, 2015, 21:56:36
Ik denk dat LittleNinja met z'n post het mooie theatermoment van gisteren in z'n eigen HT (TV/scherm) wil terugzien. We kunnen hem denk ik niet helpen, maar het is zijn wens. Daarom post hij zijn wens/bericht hier.
:tongue2: licky licky  :tongue2:
ze geven hier geen kudo's hoor...

LittleNinja

Citaat van: larsonator op mei  2, 2015, 22:00:36
:tongue2: licky licky  :tongue2:
ze geven hier geen kudo's hoor...

Zodra iemand het goed bedoeld is het meteen een likker?

Maar het off topic zit je dwars dus ik zal mezelf bijsturen..

Vanavond Son of a Gun.

larsonator

Citaat van: LittleNinja op mei  2, 2015, 22:43:15
Zodra iemand het goed bedoeld is het meteen een likker?
Nee man, gewoon een beetje sarcastisch provoceren ;)
Maar ik doe met je mee... Vanavond op het program: American Sniper  :popcorn:

flakkees

Citaat van: larsonator op mei  2, 2015, 23:20:57
Nee man, gewoon een beetje sarcastisch provoceren ;)
Maar ik doe met je mee... Vanavond op het program: American Sniper  :popcorn:

ik kan hem je alvast van harte af raden  :nopompom:
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

larsonator

Citaat van: flakkees op april  8, 2015, 05:26:09
gisteren CLOWN gezien
op wat acteerwerk na toch wel een aanrader met een redelijk goed verhaal .
een film die je op pauze zet als je naar de wc moet   ik geef deze b+ film een 8
ik ben bang dat onze filmsmaak iets wat verschilt....  :tounge:

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

LittleNinja

Net naar "In the name of the king" gekeken... Wat een doorzettingsvermogen heb je nodig om dat af te kijken! Treurig slechte film. Ik zag dat er zelfs een deel 2 en 3 is. Ik vraag me af wie daar een "go" op gegeven heeft..

En ondanks dat ik het leuk vind om naar films met Jason Statham te kijken, kan hij echt maar één rol spelen..

AnubisNefer

American Sniper

Wat een tegenvaller....  Het kon me geen moment boeien. 1 scene is wel blijven hangen,  maar dat ga ik niet spoilen.

6/10
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Raymond187

Gisteren weer The wolverine 2 gekeken. Ik vind dit een erg vermakelijke film. Muchos beter dan deel 1 wat mij betreft.

Kjelt

Gisteren "Black Sea" gezien. Ik ben een echte duikboot filmfan en het verhaal op papier klonk goed: op zoek naar een nazi goud schat in een gezonken onderzeer uit WW2.
Helaas low budget ( weinig besteed aan SFX) en de acteurs overtuigen totaal niet.
Ook de aanleidingen tot spanningen tussen de crewleden is te losjes en ongegrond.
Afknapper. Omdat ik duikbootfilms altijd kan waarderen en er weinig nieuws uit komt toch een 5 

Loondijke

Citaat van: LittleNinja op mei  4, 2015, 08:51:17
Net naar "In the name of the king" gekeken... Wat een doorzettingsvermogen heb je nodig om dat af te kijken! Treurig slechte film. Ik zag dat er zelfs een deel 2 en 3 is. Ik vraag me af wie daar een "go" op gegeven heeft..

En ondanks dat ik het leuk vind om naar films met Jason Statham te kijken, kan hij echt maar één rol spelen..

Aan de ene kant heb ik er respect voor dat je de film hebt uitgekeken  :clapping: :worship:. Maar aan de andere kant; waarom ga je een film met een 3,6 rating op IMDB überhaupt afkijken als het gewoon bagger is? Heb je dan echt alle andere films met een betere rating al gezien? (niet dat rating voor mij bepalend is, maar je snapt wat ik bedoel hoop ik).
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

LittleNinja

Citaat van: Loondijke op mei  4, 2015, 14:12:42
Aan de ene kant heb ik er respect voor dat je de film hebt uitgekeken  :clapping: :worship:. Maar aan de andere kant; waarom ga je een film met een 3,6 rating op IMDB überhaupt afkijken als het gewoon bagger is? Heb je dan echt alle andere films met een betere rating al gezien? (niet dat rating voor mij bepalend is, maar je snapt wat ik bedoel hoop ik).

Ik had de rating niet bekeken voordat ik hem startte. Daarnaast heb ik bijna alle films met Jason Statham gezien, dus ik was ook benieuwd naar deze film.

Paul H.

Jupiter ascending.

Wat een matige film. Hoofdrol spelers in deze film slechte keus. Acties niet spannend. Jammer...
Pioneer sc-lx72/ Pioneer 5.0 S-81 serie/ XTZ 99W12.18 ICE/ LG 50" plasma/ Kodi/ Hue/ Harmony smart control.

Raymond187

Hier ook Jupiter gezien.
Eens met bovenstaande.  Matig.  Jammer  :unhappy:

snicky

Gisteren ook Jupiter gekeken, 50min. Behoorlijk slap.

wolfkampf

Hier ook jupiter 3d , 15 min toen heb ik hem afgezet.   :nopompom:
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

modde239

Nieuwe serie op Netflix Sense8....van de makers van The Matrix.....ziet er goed uit...... :popcorn:

Bas Akkerman

Cool, die ga ik eens proberen. Na The Missing en Daredevil krijg ik steeds meer vertrouwen in de kwaliteit van hun series.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

larsonator

Citaat van: modde239 op mei 12, 2015, 01:42:56
Nieuwe serie op Netflix Sense8....van de makers van The Matrix.....ziet er goed uit...... :popcorn:

Ziet er bruut uit. Netflix is goed bezig :)

Loondijke

Still Alice

Erg heftige film, zeker als je het zelf mee hebt moeten maken (ik zelf nog niet gelukkig *klopt af*). Toch wel met een brok in m'n keel zitten kijken! Erg sterk.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

djaxx

Citaat van: Bas Akkerman op mei 12, 2015, 07:34:05
Cool, die ga ik eens proberen. Na The Missing en Daredevil krijg ik steeds meer vertrouwen in de kwaliteit van hun series.

Ben blijkbaar de enige die daredevil maar erg matig vind.