Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

PaulB.

Voor vanavond "de zaak alzheimer".......ben benieuwd.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

blue-eyes

Finding Nemo
Star Wars 4,5 en 6
Troy

gekeken afgelopen weekend
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Martin_M

Gisteravond 'Michel Vailiant'. Wel vermakelijk om een keer gezien te hebben.

Voor vanavond 'BlueBerry'. Wat ik van de trailers al zag lijkt me dit een bijzondere western met mooie (moderne) opnames. Ben echt benieuwd. Ik ken het verhaal nog van de strips.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Roland

Net Ghostrider - The Final Ride gekeken.

Wie Ghostrider niet kent, dit is hem  ;D (met 3 supervette fietsen  ;))

Deze kerel maakt er een sport van zo snel mogelijk van a naar b te rijden of gewoon de politie te bashen.
Zijn rijstijl is dan ook tamelijk idioot te noemen, maar motorrijden ... dat kan 'ie  ;D

Een stukje van 78 km met niet enorm veel verkeer in 14:55, gemiddeld 278 km/h  ::)

Of wheelie's maken met 340 km/h  ;D

Goed vermaak, maar natuurlijk levensgevaarlijk (even de heilige boon uithangen  >:D)

Martin_M

Citaat van: Blue-Eyes op oktober 11, 2004, 21:40:03
Quest for fire gekeken vanavond
Haha, dus Carina kijkt nu steeds verschrikt achterom als ze met de was bezig is ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

MarcoV

Vanavond Haunted Mansion gekeken.

Marco

PS @Roland: Ghostrider, een held ;D leuke demo filmpjes op zijn website  ;)

Arno P

"Fishing with John"....errug leuk... ;)

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

stanley

Net
A man apart wat me opviel dat er veel ruis in de film zat maar was wel een vermakelijke film.

M.v.gr.
Stanley

MrPink

Citaat van: Blue-Eyes op oktober 11, 2004, 21:40:03
Quest for fire gekeken vanavond
Geweldige dialogen. ;)

Opmerking van Martin is ook erg leuk. ;D

Groetjes,
Oscar

Toewan

Citaat van: Roland op oktober 11, 2004, 21:57:52
Net Ghostrider - The Final Ride gekeken.

Deze kerel maakt er een sport van zo snel mogelijk van a naar b te rijden of gewoon de politie te bashen.
Zijn rijstijl is dan ook tamelijk idioot te noemen, maar motorrijden ... dat kan 'ie  ;D
Binnenkort komt Ghostrider goes crazy in Europe uit, dan rijdt hij ook een stuk door Nederland heen. Van Amsterdam naar Rotterdam, rit van 77 km in iets meer dan 20 minuten. Ben benieuwd wat dat gaat worden.

bmateijsen

Citaat van: PaulB. op oktober 11, 2004, 17:17:23
Voor vanavond "de zaak alzheimer".......ben benieuwd.

MvrGr. Paul

Dit vond ik echt een goede film.... zie ook de recensie

PaulB.

Citaat van: bmateijsen op oktober 12, 2004, 07:59:59

Dit vond ik echt een goede film.... zie ook de recensie
Hi,

klopt helemaal, was erg goed ja :)

MvrGr. paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

blue-eyes

Citaat van: Martin_M op oktober 11, 2004, 22:05:13

Haha, dus Carina kijkt nu steeds verschrikt achterom als ze met de was bezig is ;D

Miranda zal wel weer zeggen dat dat een typische Martin opmerking is ;D . Overigens heeft Carina de film niet gekeken. Ze heeft wel ooit eens gezien, geen idee of ze dat nog weet ;)

VlisChris

CiteerEen stukje van 78 km met niet enorm veel verkeer in 14:55, gemiddeld 278 km/h

Heeft die mislukte hufter zich een tijdje geleden gelukkig niet doodgereden?
Of is dat een soortgenoot van hem? Misschien wel ultraspectaculair hoor, maar zulke mensen moeten zich gewoon om een boom vouwen. Daar vragen ze gewoon om.
Gister Day After Tomorrow gekeken. In bios erg leuke vermakelijke film. Gister op dvd (zat ook totaal niet op te letten hoor) matig.

MarcoV

Resonancer

Citaat van: Christiaan Sauer op oktober 12, 2004, 17:49:31

Gister Day After Tomorrow gekeken. In bios erg leuke vermakelijke film. Gister op dvd (zat ook totaal niet op te letten hoor) matig.
Vondt m qua verhaal echt heeeeel slecht, maar t ziet r wel heel mooi uit. Echt n schande om met zoveel geld zo'n slechte film te maken.
603 s1 front
601 s1 rear.
CC6 s1 Center.
Sub Magnat Alpha 25A Visaton Convention Sub. DVD/CD Philips dvd 963 sa Harman Kardon - Avr 230. Marantz PM80 MKII Philips PW nog wat..breedbeeld.

stanley

Gister Tears of the Sun.
Vandaag Black Hawk Down.
Bijde gebaseerd op waargebeurde verhalen mijn voorkeur ging uit naar naar Black Hawk Down.

M.v.gr.
Stanley

Toewan

Eerst Nederland - Finland gekeken, gelukkig een betere wedstrijd dan zaterdag en daarna The Fifth Element. Ik heb die film ooit in de bioscoop gezien alleen ik kon me niks meer van de film herinneren. En ik snap niet hoe dit kan want stiekem is het toch best wel een goede film !

VlisChris

Gisteravond Hidalgo gekeken.
Blijft een leuke film :D

Roland

Net A Cinderella Story gekeken. Een redelijk standaard 'feel good' movie met Hilary Duff. Misschien moet ze eens iets anders proberen, hoewel ze wel zeer geschikt is voor deze rollen  :-*

Rappie

Citaat van: Roland op oktober 14, 2004, 21:56:17
Net A Cinderella Story gekeken. Een redelijk standaard 'feel good' movie met Hilary Duff. Misschien moet ze eens iets anders proberen, hoewel ze wel zeer geschikt is voor deze rollen  :-*

die heb ik gistereren bekeken, inderdaad standaard hillary duff, maar ze mag er wel wezen ...

net even the butterfly effect zitten kijken. Ook een leuk doordachte film met flashbacks en toekomstvisies. Las dat het een thriller was maar vond het wel meevallen, meer een goed verhaal....
Eigenaar van Paulthé

Spacebass

Hmmm van Helsing  O0 One for the collection  ;)

Point7

CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2