Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

larsonator

ik ga maar eens kijken of John Wick echt zo bruut is :)

snicky

Citaat van: larsonator op januari 23, 2015, 19:04:12
ik ga maar eens kijken of John Wick echt zo bruut is :)

Lekkere actie film[emoji106]

zoldar

ben hem aan het binnehalen. morgen met een paar maten op de beamer kijken  :headbanging:
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

LittleNinja

Citaat van: wolfkampf op januari 23, 2015, 06:58:46
:withstupid: af en toe zie ik ook geen verschil tussen een mkv van 10gb of een bluray van 50 gb, maar als er wel verschil in zit is het direct ook heel duidelijk. Plus dat er bij de full bluray hd audio inzit  :pompom:

HD audio geef ik je meteen gelijk in. Over het algemeen zijn de bestanden die mij passeren tussen 2,5 GB (animatie) tot 3,2 en 7 GB, zonder HD audio. Ik doe het ook omdat ik dan in de toekomst meer "winst" behaal wanneer ik de originele BD koop. Mezelf een beetje voor de gek houden zeg maar. :D

LittleNinja

Ik vond John Wick niet heel bijzonder. Maar met een stel maten, een hapje en een biertje zal hij het vast goed doen. ;)

modde239

Citaat van: LittleNinja op januari 23, 2015, 19:21:31
Ik vond John Wick niet heel bijzonder. Maar met een stel maten, een hapje en een biertje zal hij het vast goed doen. ;)

Vond hem erg tegenvallen.....

wolfkampf

Citaat van: LittleNinja op januari 23, 2015, 19:21:31
:withstupid:
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

VTEC_genieter

@LittleNinja,
Wordt bij jou wel uber supergezellig hè als je met de hele dojo naar een Donnie Yen film gaat kijken [emoji95][emoji6][emoji12]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

Hey VTEC,

Het zou best nog wel eens kunnen gebeuren als hij in de bioscoop komt. Maar ik verwacht niet dat ze hem gaan draaien, dus zal het wel een gezellig onderonsje kunnen worden in de thuisbioscoop, met een deel van de "kwoon" (Dojo is de term voor de Japanse vechtsport school, kwoon is de Chinese variant al heb je het dan over het gebouw)..

LittleNinja

Gisteren met mijn beste maat gekeken naar Edge of Tomorrow en John Wick. De eerste bevatte zelfs nog wat aangename humor. Best mee vermaakt.

Spoiler

Al heb ik best een aantal vragen over de film.. Met als belangrijkste; waarom springt hij niet terug naar de dag vòòr de veldslag nadat hij overlijd bij de vernietiging van de Omega?! En hoe is hij dan ineens verslagen in plaats van dat ze het allemaal weer opnieuw moeten doen??

Nielsje

Gisteren The Hundred-Foot Journey en zojuist Redirected, topfilm, lekker rauw  :worship:
Epson TW9400 - Adeo Rugby Plus Tensio Grey 2 - Marantz SR5015 - R_volution Player One 8k - Teufel Theater 500 - Teufel 20 Mk2 - Teufel Reflekt

broodro0ster

Dit weekend Tron: Legacy in 3D bekeken met 2 vrienden. Had em al 2x bekeken, maar nog niet in 3D en in m'n eigen HT.

Het volume was open gedraaid naar -5dB en dat knalde erg lekker :D Ik blijf het een zalige soundtrack vinden!
3D was passend bij deze film. Ik vond hem al knap in 2D, maar 3D voegt zeker nog iets extra toe. Op een bepaald moment dook m'n maat zelfs met z'n hoofd weg omdat er een Identity Disk naar ons hoofd kwam gevlogen  ;D

Gisteren John Wick op m'n eentje gezien. Leuke actie popcorn film.

Spoiler
De clubscene vond ik heerlijk! Overdreven hard knallen met bijpassende muziek  :headbanging:
HT: Dolby Atmos 7.2.2 | NAD T758 V3 (Full Dirac), KEF R700, KEF R600c, 4x KEF R300, BA A25 atmos, 2x SVS PB-2000
Sony HW55es isf, Kingpin VFS-240, Shield TV
Living: LG 77G2, Boston Acoustics A25, Denon X-2000, Shield TV

VTEC_genieter

Tron Legacy moet je in 3D kijken inderdaad! Super film en met de soundtrack van Daft Punk!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

Raymond187

Fury gekeken.

Vond het een prima film  :thumbs-up:

holco

My Showcase

Eversolo T8 / Audio-GD R8HE mk3 DAC / Audio-GD HE-1 mk3 preamp / Daudio ASP  / Hypex Nilai-500 mono's voor het laag / Purifi voor het mid en hoog / Daudio C1 (diy to the Max) speakers / Rythmik F18 subwoofer / Sommer Cable Elephant SPM440 (woofers) / Duelund DCA12 (mid / hoog) / Preffair X430 XLR kabels / Stager Silver Solids XLR kabel /Sommer Cable Albedo Mk.II  XLR kabels / Pink Faun i2s kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

djaxx

Prince of persia : sands of time

Erg goed bevallen! En echt heel goed geluid met vooral veel bruut laag.
Aanrader

Rob Eric Blank

Citaat van: VTEC_genieter op januari 26, 2015, 19:38:19
Tron Legacy moet je in 3D kijken inderdaad! Super film en met de soundtrack van Daft Punk!
Die Soundtrack is echt meesterlijk!

Ronald75

Flight met Denzel Washington. Goeie film!  :popcorn:

Rob Eric Blank

Gister 12 years of Slave gekeken. Een aangrijpende film, waar je niet echt vrolijk van wordt.

larsonator

Vanavond maar eens Amsterdamned kijken op bluray :)
Jawel, bij onze oosterburen is deze.hollandse klassieker uitgebracht in glorieuze Hd kwaliteit  :pompom:

Denon Focal

Gisteravond John Wick gekeken.
Keanu Reeves heb ik wel wat mee, film is qua verhaal matig maar de actie lekker. Ook niet veel CGI wat ook wel weer eens verfrissend is.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

VTEC_genieter

Ik vond z'n martial art film Man of Tai Chi best goed[emoji4]

reza

Citaat van: LittleNinja op januari 23, 2015, 06:06:51
Ik bedoelde hoe je American Sniper zou gaan kijken. Net als enkele anderen kon ik hem ook nog niet vinden in een wat groter bestand, waarmee ik weer naar een bepaalde kwaliteit zoek (of in ieder geval het idee van kwaliteit omdat ik soms van mening ben dat het niet altijd beter is..).

Het was een dvd screener, volgens mij 3 gb. Goed te kijken maar niet op een beamer!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

larsonator

snicky

Citaat van: larsonator op januari 30, 2015, 19:13:25
Nightcrawler :P

Net gezien! Bizarre film eigelijk maar wel vermakelijk [emoji1]