Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VTEC_genieter

@LittleNinja,
Er wordt gezegd dat de laatste film van meneer Yen een echt goede film is sinds Ip Man[emoji6]
Ben erg benieuwd!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

VTEC,

Vooralsnog kijk ik uit naar later dit jaar: Ip Man 3!

Al begin ik een beetje te twijfelen aan deze film omdat ze de naam weer laten afwijken als ik IMDB geloven mag. (Al klopt die naam eigenlijk beter.) Daarnaast zie ik niets over de cast (of Donnie Yen weer de hoofdrol zal vertolken bijvoorbeeld).

Op Facebook vind je bij Ip Man 3 wel Donnie Yen, dus waarschijnlijk komt het wel goed. ;)

http://www.imdb.com/title/tt2888046/?ref_=nv_sr_3

Citaat van: VTEC_genieter op januari  6, 2015, 09:55:48
@LittleNinja,
Er wordt gezegd dat de laatste film van meneer Yen een echt goede film is sinds Ip Man[emoji6]
Ben erg benieuwd!

larsonator

Citaat van: LittleNinja op januari  6, 2015, 10:25:19
VTEC,

Vooralsnog kijk ik uit naar later dit jaar: Ip Man 3!

Al begin ik een beetje te twijfelen aan deze film omdat ze de naam weer laten afwijken als ik IMDB geloven mag. (Al klopt die naam eigenlijk beter.) Daarnaast zie ik niets over de cast (of Donnie Yen weer de hoofdrol zal vertolken bijvoorbeeld).

Op Facebook vind je bij Ip Man 3 wel Donnie Yen, dus waarschijnlijk komt het wel goed. ;)

http://www.imdb.com/title/tt2888046/?ref_=nv_sr_3
nog een deel :)
Ik heb al een box met 3 delen Ip-man:
http://www.bol.com/nl/p/ip-man-trilogy/1002004012427365/

snicky

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

LittleNinja

Ik heb ook alle drie de films, echter vind ik dit geen trilogie... Ip Man Zero vind ik duidelijk minder dan de andere films, hij sluit niet aan op de andere films en ook mis ik Donnie Yen als Ip Man. Ondanks Donnie Yen van origine geen Wing Chun man is, zet hij hem toch behoorlijk neer.

Citaat van: larsonator op januari  6, 2015, 10:33:26
nog een deel :)
Ik heb al een box met 3 delen Ip-man:
http://www.bol.com/nl/p/ip-man-trilogy/1002004012427365/

Raymen

Hmmmm gone girl. K#tfilm.  Nee dat zeker niet

Wel een gigantisch k#teind pff wat een tegenvaller zeg

Nieuwe van donnie yen is wel top. Dit is weer lekjer oudewets knokken

En wat is zijn tegenstander goed zeg

Mvrg
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

LittleNinja

Ik ben begonnen aan de serie Marco Polo. Volgens mij wel de moeite waard.

@VTEC, jij zal hem ook leuk vinden.

snicky

Ook begonnen aan Marco Polo en aan The Last Ship. Tot nu toe vind ik het laatste leuker.

TornadoGo

The Last Ship heb ik ook laatste gekeken, daarna seizoen 1 van Vikings. Allebei erg vermakelijk!

Verder The Hobbit deel 1 en 2 gekeken, niet zo leuk als LotR maar zeker te doen. Ben erg benieuwd naar de laatste film, hoop dat hij binnenkort uitkomt.

Op dit moment via Ziggo interactieve TV een serie over WOII aan het kijken. De serie is volgens mij vrij compleet, al komen er wel regelmatig dezelfde beelden voorbij om het verhaal kracht bij te zetten. Zo een serie zet ons hedendaagse leven wel lekker in perspectief.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

VTEC_genieter

Vandaag heb ik gekeken:

The Maze Runner,
Mwaaaaa........weet niet hoe ik het moet vertellen.....kijken jullie zelf maar [emoji6]

Kung Fu Jungle,
Beide hoofdrolspelers zijn weer met elkaar aan het knokken!
Hoezo beide?
Want beide martial art acteurs hebben laatst ook in de film "Ice Man" gespeeld.
Meer ga ik niet vertellen, want LittleNinja is ook een fan van martial art![emoji67][emoji95]

@LittleNinja,
Misschien koop ik later de bluray van seizoen 1 van Marco Polo [emoji6]
Want ik heb nog veel afleveringen te gaan van The Walking Dead [emoji1]
En er komt nog een nieuw serie op TV: Gotham.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

LittleNinja

Je kunt hem op Netflix kijken.. ;)

The Walking Dead was ik ook aan het volgen. Ik ben gestopt na seizoen 3 omdat hij in NL nog niet beschikbaar was.

Rob Eric Blank

Laatste seizoen Boardwalk Empire. Een wat andere benadering dat de voorgaande seizoenen, omdat nu ook een blik wordt gegeven van de jeugd van Nucky Thompson. Voor de rest wel aardig. Haalt alleen niet het niveau van de eerste twee seizoenen.

larsonator

Citaat van: Rob Eric Blank op januari  7, 2015, 12:08:34
Laatste seizoen Boardwalk Empire. Een wat andere benadering dat de voorgaande seizoenen, omdat nu ook een blik wordt gegeven van de jeugd van Nucky Thompson. Voor de rest wel aardig. Haalt alleen niet het niveau van de eerste twee seizoenen.
mijn favoriete serie. Vooral seizoen 3 vond ik bijzonder goed

Loondijke

Dinsdagavond Non-Stop gekeken. Best een leuke film en één van de betere in een vliegtuig in mijn ogen. Was ook mijn eerste film in mijn HT dus dat is sowieso fenomenaal op een 90" scherm  :clapping:.

Gisteren The Dark Knight bekeken. Voor de derde keer ondertussen denk ik. Maar wat een beleving is dit met een projector, goede ruimte en lekker geluid :). Alleen de openingsscène is al ademloos!
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Martijnst1990

Citaat van: Raymen op januari  6, 2015, 17:10:47
Hmmmm gone girl. K#tfilm.  Nee dat zeker niet

Wel een gigantisch k#teind pff wat een tegenvaller zeg

Nieuwe van donnie yen is wel top. Dit is weer lekjer oudewets knokken

En wat is zijn tegenstander goed zeg

Mvrg
Raymen
+1

Vond het best een prima film, alleen dat einde..
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VTEC_genieter

@Loondijke,
Ook dankzij Hans Zimmer is Batman fantastisch in je HT[emoji4]

VTEC_genieter

@Martijn90,
Hong Kongse actiefilms zijn vaak geweldadig, vol geknok met veel bloed. Met beelden af en toe versneld waardoor het lijkt dat alle kicks en punches 2x zo snel worden uitgevoerd. Met nasynchronisatie in het geluid: kicks/punches worden versterkt boem/pats!!
[emoji1]

Nielsje

The Raid 2 is ook zo'n film, oosterse actiefilm en soms wat erg hard/gore.
Epson TW9400 - Adeo Rugby Plus Tensio Grey 2 - Marantz SR5015 - R_volution Player One 8k - Teufel Theater 500 - Teufel 20 Mk2 - Teufel Reflekt

Etiennevh

Captain Phillips. Goede film, precies het verhaal waar ik zin in had :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

larsonator

Citaat van: Nielsje op januari  8, 2015, 21:26:04
Dan zou ik zeker 'I saw the devil' eens kijken!
Zeer brute koreaanse film.

Rob Eric Blank

Citaat van: Nielsje op januari  8, 2015, 21:26:04
Vond zowel 1 als 2 wel grappig. Weinig tot geen verhaal en dan 1,5 uur knokken.

VTEC_genieter

Thanks! Dan ga ik die films zo draaien![emoji2]

TornadoGo

Gisteren achter elkaar:

Expandables 3
Leuk om al die 80's en 90's actiehelden in één film te zien. Plat verhaal, leuke actiescenes. Het beeld vond ik ok, het geluid vond ik niet zo goed.

- Edge of Tomorrow
Een spektakel, zowel visueel als qua geluid. Daarnaast ook een prima film.

Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

snicky

Vandaag Oculus gekeken. Prima te doen.