Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Martin_M

City of the Lost Children net weer gezien (ziek in bed).

Hoewel de decors geweldig zijn, prachtig gefilmd, bijzondere cast (hoe krijgen ze die koppen bij elkaar) blijft het verhaal een beetje achter vind ik. Doet toch wat kinder-sprookjes-achtig aan.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Brother Bear is aan de beurt, even luisteren of Phil nog een potje kan zingen ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

bmateijsen

Citaat van: Blue-Eyes op september 22, 2004, 19:29:30
Brother Bear is aan de beurt, even luisteren of Phil nog een potje kan zingen ;)

Mierenzoet deze keer.... heb het even gehad met Collins..

blue-eyes

Vervolgens zijn live DVD opgezet, was toch een stuk beter. Alleen vind ik de geluidskwaliteit van Serious Hits niet erg denderend. Maar erg leuk om te zien, ook om te horen. Het is wel absoluut genieten!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

NeonKnight

Gisteren de Starwars Trilogy box gekeken (alles behalve de extra's).

Geweldig!
Het was al weer een tijd geleden dat ik de films (in inferieure kwaliteit) had gezien, maar dit was echt een belevenis! Prachtig zijn die films opgepoetst (vooral de laatste 2). Ik begin toch wel erg benieuwd te worden naar the revenge of the Sith.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Point7

Undead en Highwaymen

Undead (zombie horror/sci-fi/komedie) viel een klein beetje tegen. Niet slecht, maar het sci-fi aspect vond ik niet zo goed passen in een zombie film. Een kleine 6/10 (o.w.v. de vele liters bloed in de film)  ;)

Highwaymen (thriller) was dan weer een meevaller. Origineel is het allemaal niet. Heeft bv. veel weg van Joy Ride (wat ik dan wel een pluspunt vind). Bevat genoeg actie/spanning om te boeien. De film duurt echter niet lang. Na een kleine 79 minuten is de film al gedaan. een 7,5/10
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

BOUBOU

Vanavond gaat bij mij "Taking Lives" het levenslicht zien.......

Ben in hoge verwachting  :)
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Toewan

Net klaar met AniMatrix... Vaaaaag :P
Maar wel mooi die verschillende tekenstijlen door elkaar.

Rogier1988

Spiderman 2, al in bios gezien, maar was wel nog een x kijken waard ;D

straks I robot

Grindtegel

Afgelopen dagen gezien:

op dvd: Van Helsing, The Empire Strikes Back, Zombi 2

op hd: The Bourne Identity

in de bios: Colleteral, Cellular, Resident Evil:Apocalypse, Sky Captain and the world of Tomorrow, Alien vs Predator
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

BOUBOU

Citaat van: Grindtegel op september 25, 2004, 14:54:47
Afgelopen dagen gezien:

op dvd: Van Helsing, The Empire Strikes Back, Zombi 2

op hd: The Bourne Identity

in de bios: Colleteral, Cellular, Resident Evil:Apocalypse, Sky Captain and the world of Tomorrow, Alien vs Predator

Alles gezien........behalve je bed zo te zien  :P  ;D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

VlisChris

Als 1 van mijn vrienden langskomt gewoon een film. Als ik niemand over de vloer heb de extra´s van Star Wars 8)

Point7

Zojuist gekeken naar:

Crimson Rivers 2
en
Taking Lives
CU
Jurgen

VlisChris

PietB

Gisteravond gekeken naar Anger Management met o.a. Jack Nicholson

Erg leuke film, aanrader !

Harry HT

Pitch Black

Het daglicht is ondraaglijk en de duisternis is moordend   :)
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Roland

Vanavond geen film, maar naar Saybia in de Tivoli (Utrecht)  8)

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

kermit

Highway men gezien vanavond. Leuke ouderwetse triller.
Kermit

MrPink

Star Wars 1 en 2 (episode 4 en 5). :)

Groetjes,
Oscar

Point7

Citaat van: MrPink op oktober  2, 2004, 02:53:06
Star Wars 1 en 2 (episode 4 en 5). :)

Ik heb gisteren ook naar Star Wars IV gekeken, daarna nog 2 episodes van Star Trek TNG Season 3 en dan nog 2 episodes van C.S.I. Season 1  ;)
CU
Jurgen

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Roland

VlisChris

Iets lekker knallends vanavond denk ik :)
Gewoon zin in.
Maar eerst mijn pc opnieuw installeren :-\

MrPink

Star Wars 3 (episode VI) en extra's. :)

Groetjes,
Oscar