Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

alexander2

Citaat van: zoldar op juli  8, 2014, 00:34:44
noah
prima film met spektakel en een russel crowe die niet op de automatische piloot speelt. gastrol voor de ents uit lotr. mooie lokaties.

secret life of walter mitty
vermakelijke film  van ben stiller. de reden om te kijken is echter het prachtig in beeld gebrachte ijsland. wauw. je wil zo het beeld instappen.

Noah vond ik een verrassende film.

VlisChris

Vanavond naar Lego the Movie gekeken.
geweldige humor. Heb me goed vermaakt :D
Zelfs de extras hebben de nodige humor :P

jvanhambelgium

Citaat van: Christiaan S op juli  8, 2014, 01:15:07
Vanavond naar Lego the Movie gekeken.
geweldige humor. Heb me goed vermaakt :D
Zelfs de extras hebben de nodige humor :P
Yep! Hier ook. Catchy deuntjes 😈 ook.
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

Joske007

Had die Lego film eigenlijk alleen voor de dochter opgezet. Maar heb deze samen met haar en veel plezier uit gekeken 😀
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

daanvanduif

Film bevat inderdaad humor die voor volwassenen leuk is, en blijft toch leuk voor kleine kinderen, erg leuk !
Citaat van: Joske007 op juli  8, 2014, 10:06:49
Had die Lego film eigenlijk alleen voor de dochter opgezet. Maar heb deze samen met haar en veel plezier uit gekeken 😀
Corazón

modde239

Gisteren Noah gekeken vond het een erg matige film had er meer van verwacht.....5,5/10

VlisChris

Leukste vond ik nog dat de sfeer die je als kind wist te hebben als je met lego speelde zo geniaal vertaald is naar volwassenenhumor. Vind dat erg knap gedaan. Deel II zal ook wel leuk worden ;)

maximus79

Citaat van: modde239 op juli  8, 2014, 17:13:28
Gisteren Noah gekeken vond het een erg matige film had er meer van verwacht.....5,5/10

Idem, wel een goede A/V presentatie!
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Joske007

Citaat van: Christiaan S op juli  8, 2014, 17:21:33
Leukste vond ik nog dat de sfeer die je als kind wist te hebben als je met lego speelde zo geniaal vertaald is naar volwassenenhumor. Vind dat erg knap gedaan. Deel II zal ook wel leuk worden ;)
Ik wist niet dat er reeds sprake was van een deel 2, als het in dezelfde stijl is wordt het alvast weer leuk  ;D

modde239

Alweer een nieuwe serie begonnen genaamd Extant....weet nog niet wat ik ervan moet vinden ben wel benieuwd waar het verhaal naartoe gaat....ga het in ieder geval een poosje volgen of het mij kan gaan pakken.....

Joske007

Afgelopen dagen me even voor de Matrix trilogy gezet, ja wat moet je anders met dit pokkeweer  ;)
De Wachowski Brothers, waren anno 1997 met hun Matrix toch geniaal en trendsetters in special effects, waarvan je nu nog steeds in nieuwe films hun staaltjes herkent  :headbanging:

Zymotic

Noah - Had er iets meer van verwacht 6,5/10

alexander2

A long way down.  :pompom: :pompom: :pompom:

http://www.imdb.com/title/tt0458413/

De 6,4 kan ik niet plaatsen het is een ijzersterke film met een droomcast.
Wat mij betreft een dikke 9.

squeek

Heb drie weken verlof  :pompom: en was vanmorgen een kast aan het uitmesten en zag dat ik band of brothers en the pacific heb liggen, beide geleend ooit lang geleden  :tounge: zijn deze series wat? Ben best wel fan van saving private ryan, thin red line en die type films. Misschien wat voor de late avonden te vullen?!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

alexander2

Citaat van: squeek op juli 14, 2014, 20:33:04
Heb drie weken verlof  :pompom: en was vanmorgen een kast aan het uitmesten en zag dat ik band of brothers en the pacific heb liggen, beide geleend ooit lang geleden  :tounge: zijn deze series wat? Ben best wel fan van saving private ryan, thin red line en die type films. Misschien wat voor de late avonden te vullen?!

The Pacific vond ik indrukwekkend BOB langdradig.

Ik zou deze films ook overwegen als je iets meer kwaliteit wil.

Unsere Mutter Unsere Vater
My way
http://www.youtube.com/watch?v=GSSx0ICfEVY

Martijnst1990

Citaat van: squeek op juli 14, 2014, 20:33:04
Saving Private Ryan vindt je goed, maar BoB en Thr Pacific niet gezien, schaam je :P

Voor mij is het:

1. BoB
2. The Pacific
3. Unsere Mutter Unsere Vater

My way ken ik  niet, maar ziet er wel indrukwekkend uit.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

alexander2

Citaat van: Martijn90 op juli 14, 2014, 22:53:37
Saving Private Ryan vindt je goed, maar BoB en Thr Pacific niet gezien, schaam je :P

Voor mij is het:

1. BoB
2. The Pacific

My way is hetzelfde kaliber als Saving Private Ryan misschien wel beter maar dat is mijn persoonlijke mening.
Het probleem met Steven Spielbergs' Tv BOB is dat het enorm wordt uitgekauwd a la Joop van den Ende.
Na 5 stukken denk je......ok heb het nu wel gezien.
The Pacific heeft meer snelheid en is heel goed gefilmd.

modde239

Seizoen 2 van Ray Donovan is begonnen..... :headbanging:  :popcorn:

katwax

Citaat van: modde239 op juli 15, 2014, 00:50:30
Seizoen 2 van Ray Donovan is begonnen..... :headbanging:  :popcorn:

Ik hoop dat het beter is dan S1, vond S1 namelijk net goed genoeg.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

alexander2

Bad words.
Geweldige film dikke 10.

squeek

Citaat van: Martijn90 op juli 14, 2014, 22:53:37

Voor mij is het:

1. BoB
2. The Pacific

wie we hier hebben  ;)

Ja ze liggen hier al jaren geleend in de kast  :closedeyes: maar goed, heb zonet vier afleveringen BoB gekeken. Eerste aflevering vond ik maar erg saai. Wel epic eindshot van alle vliegtuigen die richting normandië vliegen. Griezelig feitelijk. Maar dan is elke aflevering wel dik ok. Morgenavond nog een deel of vier kijken.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Zymotic

Out of furnice gekeken. Boeiende aktie/drama 7/10

luuk123456

Citaat van: Zymotic op juli 15, 2014, 15:12:31
Out of furnice gekeken. Boeiende aktie/drama 7/10

ja, dat vond ik nou ook! heftige film
goed geacteerd...
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

alexander2

The other woman niet echt geweldig.
Deze dame was prominent in beeld.

RubenV.

Citaat van: alexander2 op juli 16, 2014, 17:31:01
The other woman niet echt geweldig.
Deze dame was prominent in beeld.

Dat maakt het kijken dan weer wat draaglijker  :P

Afgelopen maandag Sabotage gekeken, Arnold vond ik hier beter dan in de Escape Plan en The Last Stand.

Voor vanavond staat Noah op het programma.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie