Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Vanavond Indiana Jones and the Temple of Doom gekeken.
Vermakelijke film 8)

FivePack

Gisteren Man on Fire gekeken met Denzel Washington!!! Superfilm, echt een aanrader. O0
Rotel RSP-1068 | Rotel RMB-1075 | Rotel RT-1080 | Rotel RCD-1072 | Panasonic DVD-S97| Vifa Premium 33 , 22 centre , Monitor 30 | 2 * UCD400AD monoblock | Kabelzooi...  | Panasonic 42PE55 | Cayin A-88 EH-KT88 buizen | Epson TW-3500

Martin_M

Secret Window.
Hoewel een heel ander verhaal op net zo'n manier leuk als 'Stir of Echoes' (vind ik dan). Suspense, af en toe een schrikeffect en zeer goed acteerwerk.

Ik zat er in ieder geval helemaal in.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Sander Nooy

Gister U-571 binnen gekregen ... dat wordt vanavond dus es kijken.

Ben benieuwd ... film schijnt erg goed te zijn. En het geluid helemaal.
Er staat (lijkt mij) niet voor niets op dat de Film een Oscar heeft gewonnen voor beste Filmgeluid.
Samsung PS50B850 - Emotiva EMC-1 - 3x Marantz MA500 - 3x Marantz MA700 - Fronts: Vifa Vivace '94 - Rears: Vifa Filligran - Center: Vifa Surround-2

bmateijsen

Citaat van: Martin_M op september  9, 2004, 09:34:32
Secret Window.
Hoewel een heel ander verhaal op net zo'n manier leuk als 'Stir of Echoes' (vind ik dan). Suspense, af en toe een schrikeffect en zeer goed acteerwerk.

Ik zat er in ieder geval helemaal in.

Martin

Was vooral verrast door het spel van Johnny Depp en John Turturro.... zie ook: http://www.dvdzine.nl/reviews/reviews.php?id=1118

Groet Bjorn

P.S. overigens heb ik The Surprise Party gekeken tot 45 minuten en daarna afgezet... te saai voor woorden, te doorzichtig qua plot, jammer jammer...

BOUBOU

Gister avond Kill Bil 2 gekeken.

Een beetje saaie film moet ik eerlijk zeggen.
Het enige spannende was het ............................................................

sensuur op verzoek van Mr. Pink   ;)  ;D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

MrPink

Bedankt voor de spoiler ::)

Groetjes,
Oscar

Movievault

Zondag Paycheck gezien.
Vond het geen slechte film ,maar ook geen topper.
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

BOUBOU

Citaat van: MrPink op september  9, 2004, 12:27:09
Bedankt voor de spoiler ::)

Groetjes,
Oscar

for you any time  >:D  ;)
Ik haal hem graag weer weg, maar daar heb jij weinig aan  :-[
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

bmateijsen

Citaat van: BOUBOU op september  9, 2004, 12:46:45

for you any time  >:D  ;)
Ik haal hem graag weer weg, maar daar heb jij weinig aan  :-[

Haal als nog maar weg dan....

Roland

Martin_M

Bert Visscher; Don chaôt (en de foute archtect).
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Raymen

De eerste 12 afleveringen van 24 seizoen 3 gezien....

Shit............. deze serie wordt alleen maar beter...

Mvrg,
RAYmen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

VlisChris

Heb de eerste 2 uur van LOTR - ROTK gekeken. Geweldige film natuurlijk. Met een superlekkere surroundtrack weer. Jammer genoeg moeten stilzetten omdat het te laat werd om lekker te kunnen knallen. Morgen het laatste uur maar afkijken dan 8)

NeonKnight

Gisteravond secret window en eternal sunshine of the spotless mind gekeken.

Het verhaal van secret window is weer zo'n typisch "ik zie het van 100 meter ver aankomen" Stephen King verhaal, maar ik moet zeggen wel erg goed geakteerd door Johnny Depp - die de film in zijn eentje de moeite waard maakt (is maar goed ook, aangezien hij 80% van de film alleen in beeld is  ;D).

Eternal sunshine of the spotless mind is een heel aardige film, moet ik zeggen - ik zal hem waarschijnlijk nog wel een keer gaan kijken. Intelligent verhaal, goed geakteerd, het enige dat me persoonlijk ergerde is dat Kate Winslet wel erg onsympathiek is wat de rest (de crux) van het verhaal voor mij wat lastig te verteren maakt. Maar misschien ligt dat aan mij.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Roland

Zojuist Die Hard 2 gekeken. Blijft toch vermakelijk, alhoewel deel 1 en 3 beter zijn in mijn optiek.

VlisChris

Misschien even het laatste uur van ROTK afkijken, en vanavond nog geen idee. Komt iemand kijken, dus zie wel wat de keus gaat worden :)

Roland

Zojuist een onbekende heistfilm uit 2003 gekeken: Fool Proof. Erg leuk :)

BOUBOU

Gister avond nog maar eens even LOTR ROTK gekeken + de extra's van Underworld  :D

MvGr. BOUBOU

VlisChris

Gister:
ROTK opgezet (laatste stukje)
Scarface gekeken
Laatste stukje ROTK afgekeken. Sublieme film gewoon. Prachtig.

Vanavond naar de premier van The Terminal 8) Lijkt me geweldige film.

Raymen

Net klaar met de laatste 12 afleveringen van 24 seizoen 3..

Shit man hoe zou seizoen 4 dit ooit moeten verbetern..

Dit is tot nu toe de beste serie die wij ooit hebben gezien..

10/10

MVrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

bmateijsen

Citaat van: NeonKnight op september 11, 2004, 10:55:47
Gisteravond secret window en eternal sunshine of the spotless mind gekeken.

Het verhaal van secret window is weer zo'n typisch "ik zie het van 100 meter ver aankomen" Stephen King verhaal, maar ik moet zeggen wel erg goed geakteerd door Johnny Depp - die de film in zijn eentje de moeite waard maakt (is maar goed ook, aangezien hij 80% van de film alleen in beeld is  ;D).

Vergeet ook John turtorro niet....... Maar lees mijn review op www.dvdzine.nl, ik denk dat we het met elkaar eens zullen zijn..

Ik heb vandaag genoten van het visuele spektakel in Hero !!! Wow... f*cking Wow.... ik ben er nog onderste boven van...
Toch kritische noot... visueel spektakel verdoezelt de essentie... het verhaal is wel wat magertjes...

Groet Bjorn

BOUBOU

Citaat van: bmateijsen op september 12, 2004, 20:58:50

Vergeet ook John turtorro niet....... Maar lees mijn review op www.dvdzine.nl, ik denk dat we het met elkaar eens zullen zijn..

Ik heb vandaag genoten van het visuele spektakel in Hero !!! Wow... f*cking Wow.... ik ben er nog onderste boven van...
Toch kritische noot... visueel spektakel verdoezelt de essentie... het verhaal is wel wat magertjes...

Groet Bjorn

Het echte verhaal achter deze keizer is daarintegen verre van magertjes.
Als ik mijn chinese vriendin mag geloven is de keizer zowaar de oprichter van het huidige China.
Voor zijn heerschapij bestond het chinese rijk nog uit 5 afzonderlijke koninkrijken  :o
Ik vondt het ook zeer mooie film....in het begin een beetje sceptisch vanwege de onmogelijke bewegingen van de acteurs   O0, maar dat is later helemaal veranderd

MvGr. BOUBOU

NeonKnight

@Bjorn: is waar inderdaad, Turtorro is ook erg sterk.
@Bjorn/ Boubou: Hero was inderdaad erg mooi. Visueel beter dan verhaaltechnisch. In tegenstelling tot chrouching tiger, hidden dragon - die op mijn zenuwen werkte door de onmogelijke moves - is het hier niet storend dat er wel heel erg veel gebeurt wat niet echt/ echt niet mogelijk is. Prachtig gefilmd.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers