Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Zymotic

Heb je hem 2D of 3D gekeken? Ik vind 3D bij deze film dus echt wat toevoegen.

VlisChris

MVG

Escape plan, met Stallone en Arnold  :D ouderwets leuke spanning en actie. Een dikke 7!

Verder bezig met de serie the killing, de Deense versie, erg goed!

Zymotic

The Heat, 13 in een dozijn aktie comedy maar prima weg te kijken.

alexander2

Homefront leuke film.
Out of the Furnace wat een drama om naar te kijken daar ging mijn zaterdagavond bijna naar de knoppen gelukkig was Hannibal er weer. :clapping:

MechanicalAnimal

Citaat van: MechanicalAnimal op februari 26, 2014, 10:10:20
Gisteravond...telt dat ook?   :D

Het einde, laatste 3 episodes, van The Walking Dead S2  :popcorn:

Wat een topserie! Ik kruip er echt helemaal in, geweldig. Dik genieten ook op me 55ST60.

Gauw S3 bestellen  :pompom:

S3 is besteld  :popcorn:

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

snicky

Citaat van: MechanicalAnimal op februari 26, 2014, 10:10:20
Gisteravond...telt dat ook?   :D

Het einde, laatste 3 episodes, van The Walking Dead S2  :popcorn:

Wat een topserie! Ik kruip er echt helemaal in, geweldig. Dik genieten ook op me 55ST60.

Gauw S3 bestellen  :pompom:

Hele dikke serie! Net klaar met S3 nu S4 kijken👌 (1e 11 afl.)

LittleNinja

Ik ben niet zo'n seriekijker... Dacht ik.

Om wat tijd te doden had ik een weekje of twee geleden eens The Walking Dead opgezet. Wel ok dacht ik, al waren er wel wat zaken die mij tegenstrijdig opvielen. Gaandeweg heb ik via Netflix seizoen 1 & 2 voorbij laten komen en vond ik het toch wel leuk om de serie te volgen. Inmiddels heb ik afgelopen week ook seizoen 3 gekeken. Toen deze afgelopen was ontdekte ik dat het slechts t/m S3 op Netflix beschikbaar is. Maar wat veel erger is, is het besef dat ik toch wel verslaafd ben aan de serie aangezien ik behoorlijk teleurgesteld en "verloren" was dat ik niet verder kon kijken! Haha! Toch maar downloaden de beschikbare delen van seizoen 4..

MechanicalAnimal

Citaat van: snicky op maart  2, 2014, 09:56:10
Hele dikke serie! Net klaar met S3 nu S4 kijken👌 (1e 11 afl.)

Beter!!!!!

Citaat van: LittleNinja op maart  2, 2014, 12:00:06
Ik ben niet zo'n seriekijker... Dacht ik.

Om wat tijd te doden had ik een weekje of twee geleden eens The Walking Dead opgezet. Wel ok dacht ik, al waren er wel wat zaken die mij tegenstrijdig opvielen. Gaandeweg heb ik via Netflix seizoen 1 & 2 voorbij laten komen en vond ik het toch wel leuk om de serie te volgen. Inmiddels heb ik afgelopen week ook seizoen 3 gekeken. Toen deze afgelopen was ontdekte ik dat het slechts t/m S3 op Netflix beschikbaar is. Maar wat veel erger is, is het besef dat ik toch wel verslaafd ben aan de serie aangezien ik behoorlijk teleurgesteld en "verloren" was dat ik niet verder kon kijken! Haha! Toch maar downloaden de beschikbare delen van seizoen 4..

Goed zo!

ik kijk zulke series (True Blood, The Walking Dead etc) vaak door 4 afleveringen ofzo achter elkaar te kijken.

Martinus

Citaat van: Zymotic op februari 28, 2014, 23:25:04
Heb je hem 2D of 3D gekeken? Ik vind 3D bij deze film dus echt wat toevoegen.

gister ook gekeken, mooie film, 3d met de traan vond ik fantastisch. Wat ik her en der lees, cliché verhaal, ach ja... ik vond hem lekker wegkijken en mooie beelden geven.
Was mn eerste 3d home movie, op mn nieuwe TV.
............

RubenV.

Erg goede film met een dito cast (Christian Bale, Casey Affleck, Woody Harrelson, Willem Dafoe en Forest Whitaker)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

Welke film Ruben?
(Ik kan je foto niet zien)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RubenV.

Excuses, out of furnice. Ik zal meteen mijn bericht even aanpassen.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

alexander2

Citaat van: RubenV. op maart  2, 2014, 16:09:17
Excuses, out of furnice. Ik zal meteen mijn bericht even aanpassen.

Vreselijke film. :D
Smaken verschillen dat is wel duidelijk.

RubenV.

Mijn topic
Bluray collectie

MechanicalAnimal

Dan ben ik ook wel benieuwd.

Ik vindt die Christian Bale altijd wel goed. Niet alleen van Batman maar American Psycho en The Machinist (die laatste is echt een hele dikke aanrader).

WickedGame

Gisteren eindelijk tijd gehad voor Rush!

En moet zeggen, geweldig geluid, geweldige beelden en de sfeer in de film is fantastisch! Genoten, en zelfs mijn vriendin vond hem top!

VTEC_genieter

Nogmaals de tip: Check de film Grand Prix (DVD) of even D/L ;)
Het is een hele oude film, nog met kleur, maar met ook fantastische motor- en racegeluiden!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

Is de film dan ook nog te pruimen of is alleen het geluid lekker? :D

Citaat van: VTEC_genieter op maart  3, 2014, 12:52:06
Het is een hele oude film, nog met kleur, maar met ook fantastische motor- en racegeluiden!

Rob Eric Blank

Citaat van: MechanicalAnimal op maart  3, 2014, 08:03:42
Dan ben ik ook wel benieuwd.

Ik vindt die Christian Bale altijd wel goed. Niet alleen van Batman maar American Psycho en The Machinist (die laatste is echt een hele dikke aanrader).
The Fighter....paar mooie films op de lijst staan.

Rob Eric Blank

Citaat van: VTEC_genieter op maart  3, 2014, 12:52:06
Le Mans....is beter dan Grand Prix.

Grand Prix mooie beelden, verhaal erg matig. Ze hadden wel wat mogen knippen de film is mij net te lang.
Le Mans is naar mijn smaak nog wel een stukje beter.

RubenV.

Citaat van: Rob Eric Blank op maart  3, 2014, 13:55:55
The Fighter....paar mooie films op de lijst staan.

The Prestige mag je ook niet vergeten in dat rijtje. Ik heb American Hustle hier ook al klaar staan, maar ik moet helaas nog even wachten totdat mijn versterker weer gefixed is. Mijn HT staat al 11 dagen stof te happen  :nopompom:
Mijn topic
Bluray collectie

MechanicalAnimal

The Fighter (thanks voor de tip) kende ik nog niet.....The Prestige wel....ook daar acteert hij erg goed in, maar schaarde ik voor mezelf even in het rijtje van Batman.

de gekwelde man die hij in The Machinist neerzette vindt ik in Bale zijn repertoire op eenzame hoogte staan.

RubenV.

Citaat van: MechanicalAnimal op maart  3, 2014, 15:39:23

de gekwelde man die hij in The Machinist neerzette vindt ik in Bale zijn repertoire op eenzame hoogte staan.

Ook met zijn fysieke verschijning, erg knap gedaan. Al denk ik wel dat het nooit gezond kan zijn om zo te varieren in gewicht.
Mijn topic
Bluray collectie

alexander2

Citaat van: RubenV. op maart  3, 2014, 16:38:20
Ook met zijn fysieke verschijning, erg knap gedaan. Al denk ik wel dat het nooit gezond kan zijn om zo te varieren in gewicht.

Bale vind ik lichamelijk zeer goed bijgekomen maar Matthew cconaughey heeft nog een lange herstelperiode nodig.
ik vind hem in True dectevtive uitgemergeld overkomen.