Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

squeek

Citaat van: RubenV. op maart  3, 2014, 16:38:20
Ook met zijn fysieke verschijning, erg knap gedaan. Al denk ik wel dat het nooit gezond kan zijn om zo te varieren in gewicht.

Te bedenken dat hij zes maanden na the machinist batman begins heeft gefilmd. Moet je zijn boven lichaam zien in die film  :worship:
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Crownfire

Zojuist 12 years a slave gekeken. Vond het een zeer goede film. Vooral de realistische emoties en reacties zijn errrug goed. Trieste zaken vonden er vroeger plaats. Dat laat deze film maar weer eens goed zien.  :clapping:

Rob Eric Blank

Citaat van: RubenV. op maart  3, 2014, 15:30:56
The Prestige mag je ook niet vergeten in dat rijtje. Ik heb American Hustle hier ook al klaar staan, maar ik moet helaas nog even wachten totdat mijn versterker weer gefixed is. Mijn HT staat al 11 dagen stof te happen  :nopompom:
Helemaal mee eens. Hij heeft echt wel wat neer gezet. Ook de fysieke dingen die hij heeft gedaan. machinist en american hustle (laatste moet ik ook nog zien).

MechanicalAnimal

Citaat van: squeek op maart  3, 2014, 20:07:26
Te bedenken dat hij zes maanden na the machinist batman begins heeft gefilmd. Moet je zijn boven lichaam zien in die film  :worship:

yep respect hoor.......

vergeet alleen niet dat daar dietisten bij komen en begeleide training waar jan met de pet alleen maar van kan dromen he, maar niettemin indrukwekkend.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Zymotic

Uiteindelijk moet je het toch zelf doen  ;)

modde239

Net gekeken naar Dallas Buyers Club erg goede film met een top acterende Matthew McConaughey....een aanrader....8/10

Zymotic

Citaat van: Rob Eric Blank op maart  4, 2014, 09:40:25
Helemaal mee eens. Hij heeft echt wel wat neer gezet. Ook de fysieke dingen die hij heeft gedaan. machinist en american hustle (laatste moet ik ook nog zien).

Gister American Hustle gekeken , daar is hij flink voor aangekomenen  :o. Goede film!

vieze freddie

gisteren Gravity op BD gezien met mijn schoonbroer, goed gelachen
gelukkig was hier al wat negatieve commentaar te lezen en had ik mijn verwachting al bijgesteld
al bij al geen slechte film, heel simpel eigenlijk en indien je niet gehinderd wordt door enig technisch inzicht misschien zelfs geloofwaardig
spijtig dat juist de meest dramatische scene zo absurd ongeloofwaardig is
Spoiler
scene waar clooney zichzelf loshaakt omdat de aantrekkingskracht te groot is om ::)
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Zaagstra

Citaat van: alexander2 op maart  3, 2014, 17:54:18
ik vind hem in True dectevtive uitgemergeld overkomen.

Hoort ook bij de figuur. In zijn latere hippie-versie is dat al een stuk minder. Overigens las ik dat hij in seizoen 2 niet meer meedoet, dat gaat nog een hele klus worden een goede vervanger te vinden.

Oh ja, wat ga ik kijken? ;-) Banshee aflevering 8 alweer denk ik - het blijft leuk ondanks dat de logica en consistentie steeds verder te zoeken zijn - en Game of Thrones S01E02 en verder (we moeten bij zijn voor seizoen 4!)

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

alexander2

Citaat van: Zaagstra op maart  5, 2014, 12:38:03
Hoort ook bij de figuur. In zijn latere hippie-versie is dat al een stuk minder. Overigens las ik dat hij in seizoen 2 niet meer meedoet, dat gaat nog een hele klus worden een goede vervanger te vinden.

Oh ja, wat ga ik kijken? ;-) Banshee aflevering 8 alweer denk ik - het blijft leuk ondanks dat de logica en consistentie steeds verder te zoeken zijn - en Game of Thrones S01E02 en verder (we moeten bij zijn voor seizoen 4!)

Walter Zed

2 OF 3 gezien van True detective vind het helemaal niets.

Chinx

Gisteren met vriendinlief de film Frozen gekeken. zeker vermakelijk.
Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

skank1

The counselor, een 7 love the car wash :)

12 years a slave, aangrijpende film ja, maar beste film van het jaar? Euh nee absoluut niet, hoe komen ze erbij met de oscars? Wtf man.
7/10
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Skyfox

Gisteren op tv gekeken naar Bad Teacher. Het eerste kwartier erg vermakelijk, daarna werd ie steeds minder leuk. Halverwege afgehaakt.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

MechanicalAnimal

Gisteravond Pacific Rim opgezet.

mjaaaa......de robots en monsters zijn op zich wel dik gemaakt, maar allemachtig wat een draak van een verhaal en kansloze scenes zeg, draaaaaamaaaaaaaa.

Film wordt gered door de special effects anders had ik 'm uitgezet.

Idris Elba (hoofdrolspeler in de serie Luther) zie je bij tijd en wijle echt goed acteren. Beetje hetzelfde als wat Benedict Cumberbatch (Sherlock) doet in Star Trek Into Darkness.

6.5/10
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Maro

Vandaag de 3D Blu-Ray Gravity gekocht en dus straks in 3D op de beamer. Ben benieuwd.

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

VTEC_genieter

Alle verlichting uitzetten en de volume wat hoger zetten bij deze film ;)
Alvast veel kijkplezier!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

Eerst College Tour gekeken. Verrassende uitzending die ook gewoon erg leuk was om te zien. De opmerking over Pieter Storms vond ik vrij briljant. Net als de opmerking "och, je wordt vermoord of niet" :P Over bagatelliseren gesproken :-X

Daarna een docu over de Baptist Westboro Church gekeken. Laten we het er op houden dat ik blij ben dat iedereen zijn mening mag uiten. Ongeacht of je het er mee eens bent of niet. Bizar programma.

Syphon

Gisteren 12 years a slave, viel beetje tegen. 6.5/10
Eergisteren 300 deel 2, tering wat een bazen film. 8/10

RubenV.

Fast & Furious, zo snel de eerste blu ray die ik kon bedenken met ook een stereo track (aangezien ik nog even veroordeelt ben tot stereo ipv surround). Dan merk je toch wel dat, zeker bij een film als deze die het toch vooral moet hebben van de spektakelfactor,  je behoorlijk wat mist zonder surround.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

Was een zeer interessante film vol met jongelui met Japanse auto's en tuning. Dat waren nog eens mooie tijden ;)  Als jongen/rookie wilde je ook zo'n auto met lachgas en neon verlichting, met rap muziek om je heen en hot chicks.

Wie nu al een lange tijd autotuning als hobby heeft of Japanse auto's en auto-onderdelen importeert en verkoopt, die kent de jonge Paul Walker in dit eerste deel van The Fast & Furious nog goed. Je ziet hem grijnzen als ie de motorkap van z'n Eclipse open doet. Doet mij terugdenken naar mijn jonge jaren. Paul Walker was voor heel veel tuners over de wereld een idool. Zijn effect werd alleen maar sterker door de Fast & Furious films die erna kwamen. Maar erg jammer dat ie niet meer is..... RIP Paul :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

VlisChris

Zat gister (eergister?) op tv nog even de laatste 5 minuten van 2 Fast 2 Furious te kijken.
Waardeloze film. Maar Paul Walker had wel een serieus charisma dat in mijn ogen erg goed bij deze films paste. Inderdaad bijzonder spijtig dat die er niet meer is.

Former member 78

Gravity gezien.
Erg spannend soms, maar vond 'm te kort op een of andere manier.

En wat een laag zit er in!

VTEC_genieter

Inderdaad wat een laag!
Je kan het vergelijken met het gedempte geluid dat je krijgt als je het omgevingsgeluid afschermt met een paar oordopjes in je oren ;)
De hoge tonen hoor je niet, de lage tonen wel.
Zo'n laag hoor je ook bij Gravity inderdaad!

alexander2

vieze freddie

The avengers, een vijfje maar
Niet mijn ding, heel oppervlakkige film
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.