Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VTEC_genieter

Citaat van: skank1 op februari  5, 2014, 15:59:30
Z'n oneliners blijven gewoon keigoed zoals we zeggen lol

C'moooan c'moaan I'm heaa KILL ME KILL MEEE !!
:)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

skank1

Citaat van: VTEC_genieter op februari  5, 2014, 19:34:09
C'moooan c'moaan I'm heaa KILL ME KILL MEEE !!
:)

Of "Stick around" na het ploffen van z'n machete in de andere zn buik (kerel hangt op tegen een balk gespiest)
lol
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

LittleNinja

De Iron Man films vind ik toch ook zeker lekker weg kijken.

modde239

Net The Counselor gekeken heeft sterke trekken van Tarantino qua dialogen vond het wel een goede film...7,5/10

Lord Elrond

Zo juist de HT installatie weer uit geschakeld na een mooie film gekeken te hebben :) :)

Kingdom of Heaven Extended  :headbanging:
Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

LittleNinja

Vanavond was het tijd voor End of Watch en Dirty War.

De eerste film wordt door veel mensen al na enkele ogenblikken uitgekwakt vanwege de shakycam. Das jammer want het is best een aardige film. Een 6,5/7 wat mij betreft.

Dirty War is een ogen openende docu over de Amerikaanse acties in het midden oosten. Eigenlijk heeft het niets met islam haat te maken maar heeft het daar plaatsgevonden. Het had echter ieder deel van de wereld kunnen zijn. Je begrijpt de haat die er leeft na het kijken van deze documentaire. Ik vind het lastig om een docu te beoordelen maar ik ga voor een 7.

Raymond187

Thor.The.Dark.World.2013.1080p.BluRay.AVC.DTS-HD.MA.7.1-PublicHD.iso

Denk vanavond of morgen  :popcorn:

Loondijke

Citaat van: Raymond187 op februari  7, 2014, 08:38:02
Thor.The.Dark.World.2013.1080p.BluRay.AVC.DTS-HD.MA.7.1-PublicHD.iso

Denk vanavond of morgen  :popcorn:

Bedankt voor de tip :).
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

LittleNinja

Wie mij trouwens positief opviel tijdens deze film was Anna Kendrick. Prachtige meid. Ik vind haar veel leuker dan die boerin uit The Hunger Games... :devil:

Citaat van: LittleNinja op februari  7, 2014, 00:48:15
Vanavond was het tijd voor End of Watch en Dirty War.

De eerste film wordt door veel mensen al na enkele ogenblikken uitgekwakt vanwege de shakycam. Das jammer want het is best een aardige film. Een 6,5/7 wat mij betreft.

Dirty War is een ogen openende docu over de Amerikaanse acties in het midden oosten. Eigenlijk heeft het niets met islam haat te maken maar heeft het daar plaatsgevonden. Het had echter ieder deel van de wereld kunnen zijn. Je begrijpt de haat die er leeft na het kijken van deze documentaire. Ik vind het lastig om een docu te beoordelen maar ik ga voor een 7.

Ht-toedeboon

Citaat van: LittleNinja op februari  5, 2014, 12:03:47
Ik heb dat meer bij Captain America.. Dat vind ik geen hoogvlieger.

Capt America by far.......
Al heb ik mij ook maximaal gestoord aan 'The Dark Knight Rises' waarvan ik weet dat de meeste mensen hem juist zeer goed vinden.
In tegenstelling tot deel 1  :wub: heb ik dit vervolg ook gewoon na 1,5 uur afgezet.
Intense receiver met dubbele, bovenliggende eindtrapppen en extra dikke eindstekker zonder demper, en dat alles op 4 x 8" lichtmetalen Scanspeaks

alexander2

Citaat van: LittleNinja op februari  7, 2014, 11:39:14
Wie mij trouwens positief opviel tijdens deze film was Anna Kendrick. Prachtige meid. Ik vind haar veel leuker dan die boerin uit The Hunger Games... :devil:

Bedoel je deze dame?

http://www.youtube.com/watch?v=4_UlX6RJa2w

squeek

Der untergang. Zonet gekeken, de blu ray lag al twee jaar in de kast maar nooit gezien. Best van onder de indruk, niet enkel van de acteerprestaties, maar van de gebeurtenissen zelf.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

LittleNinja

Ja precies. Maar dat wist je natuurlijk al. ;)
En dezelfde van die (two girls and a) "cup song". :D

Citaat van: alexander2 op februari  7, 2014, 21:15:56
Bedoel je deze dame?

http://www.youtube.com/watch?v=4_UlX6RJa2w

LittleNinja

Zojuist het einde beleefd van "Ender's Game".

Nu ben ik niet zo'n lezer en daardoor ook niet verwend met een, volgens zeggen, nog mooier verhaal.. Maar de film vond ik erg vermakelijk. Leuke bewegingen in het verhaal die ik niet meteen aan zag komen. En een hele stevige soundtrack met een bijpassend sprankelend plaatje. 7,5/10

Steven Coymans

Citaat van: modde239 op februari  6, 2014, 02:35:57
Net The Counselor gekeken heeft sterke trekken van Tarantino qua dialogen vond het wel een goede film...7,5/10

Gisterenavond gekeken. Vond er eerlijk gezegd niet zo veel aan. Veel dialogen, weinig actie. Het laatste deel is dan gelukkig nog net spannend genoeg zodat ik niet in slaap ben gevallen. Ik had in ieder geval er meer van verwacht gezien de cast.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

darkman76

Weer een klassieker, Blade Runner...
Yamaha Rx-A2020, Monitor Audio Rx6, Rx Center, Rxw-12, Rx1, Xbox One, Ipad 3
HT \ Stereo : Yamaha Bd-A1020, QNAP TS-469 PRO met XBMC
Kabels : Audioquest en W&M.

Exxar

Gisteren gekeken naar Abraham Lincoln: vampire hunter.
Het eerste uur viel nog mee, daarna gewoon langdradig en saai.

LittleNinja

Vanavond hoop ik Captain Philips op het projectiescherm te laten smijten. Hangt er een beetje vanaf of het meissie er trek in heeft.

Onne

Vanavond "Limitless" en "Last Vegas" gekeken, beide erg vermakelijke films!

LittleNinja

Captain Philips is weer terug gegaan de koelkast in. Het werd Gravity. Aardige film. Mooi gemaakt, goed geluid. Best beklemmend zo nu en dan. Leuk om een keer gezien te hebben, maar daar blijft het bij. 6,5/10

modde239

Net Gravity in 3D gezien erg goede spannende film met geweldige beelden.....8/10

AnubisNefer

Gravity

Wat een heerlijke directing of photography!

Het zero gravity camerawerk zorgde voor fantastische sequences waarbij ik letterlijk ervan genoot!

De regisseur blijft dan ook trouw aan zijn camerawerk stijl door deze de hele film door te zetten. Ik zal hen niet nog een keer kijken, maar het blijft een parel!

8/10
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

squeek

Kan niet wachten tot de 3D blu ray eind deze maand verschijnt! Vond hem in de bioscoop geweldig
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

alexander2

Citaat van: AnubisNefer op februari  9, 2014, 11:00:04
Gravity

Wat een heerlijke directing of photography!

Het zero gravity camerawerk zorgde voor fantastische sequences waarbij ik letterlijk ervan genoot!

De regisseur blijft dan ook trouw aan zijn camerawerk stijl door deze de hele film door te zetten. Ik zal hen niet nog een keer kijken, maar het blijft een parel!

8/10

Voor mij de film die heel veel shitmeuktroep uit dat heilige Holkywood heeft doen vergeten.
Ik begin die zogenaamde block busters vervelend te vinden , man of steel bijv. Wat een shitfilm.
Nu komt er een film met zeer goede geloofwaardige cgi welke slaagt!
Ik had mijn bedenkingen bij ...Bullovk maar die waren geheel onterecht.
Riskante keuze en ik kan mij ook niet herinneren dat een vrouw de hoofdrol speelt in een big budget Sf action movie.
Gelet het eindresultaat en de terecht lovende kritieken maakt het duidelijk dat er niet altijd voor een meneer testosteron gekozen hoeft te worden en elke tien minuten een stad wordt weggevaagd, wie had dat ooit kunnen denken?

modde239

Citaat van: alexander2 op februari  9, 2014, 13:56:55
Riskante keuze en ik kan mij ook niet herinneren dat een vrouw de hoofdrol speelt in een big budget Sf action movie.

Sigourney Weaver uit de Alien reeks vergeten.....