Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

skank1

Kan niet wachten op thor

Ik wacht wel op de br release
Sterker nog... zelfs op de 3d bluray release !
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Denon Focal

Ender's Game.

Een van mijn all time favoriete SF boeken/series. In mijn ogen vrijwel onverfilmbaar qua diepgang, deze film bewijst in ieder geval niet het tegendeel.
Film is goed gemaakt en vermakelijk maar doet geen recht aan het boek van OSC.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

treky22

Zojuist het volgende gekeken:

- Once Upon A Time seizoen 2, aflevering 12

- Breaking Bad seizoen 1, aflevering 1. Ben benieuwd naar de rest  :headbanging:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

LittleNinja

Vanavond met de kids Thor gekeken. Nee, de eerste. Zodat ik binnenkort het schijfje er in kan duwen en het verhaal weer kan oppakken. Het is toch nog steeds een redelijk lekker geladen film. 8)

VTEC_genieter

Heb gekeken: Vagina Dentata (2007, horror/comedy)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Citaat van: LittleNinja op februari  4, 2014, 21:30:11
Vanavond met de kids Thor gekeken. Nee, de eerste. Zodat ik binnenkort het schijfje er in kan duwen en het verhaal weer kan oppakken. Het is toch nog steeds een redelijk lekker geladen film. 8)

Vonden ze het niet eng? Of zijn ze al wat ouder? Het blijft een goede film! ;D

snicky

Gister ook dan Ender's Game gekeken. Had me totaal niet verdiept in waar de film over zou overgaan.

Een erg leuke en vermakelijke film. Erg leuk ook voor de verandering om eens een stel kids in de hoofdrollen te hebben.

Heb een 46" tv op een afstand van 3m. Maar dit soort films zou ik toch wel op een grotere tv willen zien, zeker richting de 55"

Enige nadeel daarvan is dat een spelletje spelen op de xbox geen doen meer is...

maximus79

Citaat van: snicky op februari  5, 2014, 09:35:18
Gister ook dan Ender's Game gekeken. Had me totaal niet verdiept in waar de film over zou overgaan.

Een erg leuke en vermakelijke film. Erg leuk ook voor de verandering om eens een stel kids in de hoofdrollen te hebben.

Heb een 46" tv op een afstand van 3m. Maar dit soort films zou ik toch wel op een grotere tv willen zien, zeker richting de 55"

Enige nadeel daarvan is dat een spelletje spelen op de xbox geen doen meer is...

Hoezo? Ik speel op 100+ inch op 3,8m afstand.  ;D
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

snicky

Citaat van: maximus79 op februari  5, 2014, 09:38:15
Hoezo? Ik speel op 100+ inch op 3,8m afstand.  ;D

Haha ik heb zware moeite om call of duty of een gears of war te spelen.

Maar misschien is het gewenning? Werd er af en toe misselijk van, vooral minecraft😂

LittleNinja

Ook Iceman voorbij laten rollen. Best aardig. Wel goed gedaan hoe je je sympathiseert met The Iceman.

Rob Eric Blank

Citaat van: LuPo op februari  5, 2014, 08:48:10
Ik vind Thor echt misschien wel 1 van de slechtste superhero films. Viel mij zo tegen.....geluidseffecten allemaal dik in orde, dus zo kon ik er wel van genieten.

Wel leuk om te zien hoe het kan verschillen op het forum.

Vanavond denk ik Captain Philips

Of wat afleveringen Boardwalk Empire. Ben nu met deze serie bezig. Niet zo meeslepend als Breaking Bad en Homeland, maar kijkt wel goed weg. Sterke acteerprestaties en ziet er prachtig uit. Alleen wat langzamer dan we gewend zijn.

LittleNinja

Ze zijn net 9 geworden. Ze keken al Transformers toen ze 4 waren. Ze zijn wel wat gewend geraakt. ;)
Harry Potter ook alles al gezien op 7 jaar ongeveer. Ze vinden niet snel dingen eng ( behalve de tandarts ).

Citaat van: LuPo op februari  5, 2014, 08:48:10

LittleNinja

Ik heb dat meer bij Captain America.. Dat vind ik geen hoogvlieger.

Citaat van: Rob Eric Blank op februari  5, 2014, 11:58:32
Ik vind Thor echt misschien wel 1 van de slechtste superhero films. Viel mij zo tegen.....geluidseffecten allemaal dik in orde, dus zo kon ik er wel van genieten.

Wel leuk om te zien hoe het kan verschillen op het forum.

katwax

Citaat van: LittleNinja op februari  5, 2014, 12:03:47

Yep. Captain America vond ik ook zwakker. Thor vond ik dan weer zeer leuk.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

MVG

Zo zie je maar dat smaak verschilt, Captain America vond ik dan juist een van de betere... :D

high-q

Citaat van: MVG op februari  5, 2014, 13:07:10
Zo zie je maar dat smaak verschilt, Captain America vond ik dan juist een van de betere... :D

Loki dacht daar ook anders over :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

MVG

modde239

De 1e 6 afl van de The Blacklist gekeken en vind het een goede serie een blijvertje.....7,5/10

darkman76

Citaat van: Rob Eric Blank op februari  5, 2014, 11:58:32
Ik vind Thor echt misschien wel 1 van de slechtste superhero films.

Nee dat is Daredevil...

Yamaha Rx-A2020, Monitor Audio Rx6, Rx Center, Rxw-12, Rx1, Xbox One, Ipad 3
HT \ Stereo : Yamaha Bd-A1020, QNAP TS-469 PRO met XBMC
Kabels : Audioquest en W&M.

Denon Focal

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

skank1

Predator 3d.

Wauw

Wat is dit toch absoluut een topfilm.
Ik heb hem in 3d gezien...
Wat het 3d gedeelte betreft, vind ik het maar matig.
Niet dat het storend is maar ik heb wel al veel beter gezien.
Daar dit toch een vrij oude film is, moet ik toch zeggen dat het zeer scherp in beeld gebracht is, waarvoor respect!
Zo'n oude film, zo knap op scherm te kunnen toveren. Wauw !
Ofwel komt dit doordat ik de film nooit echt in de cinema gezien heb, maar altijd op tv...

De film zelf straalt enoooooorm veel sfeer uit!
Spanning van begin tot eind ! Mede door de ongelooflijk goeie muziek!
En schwarzenegger... tja; op en top in de tijd!
Gewoon super! Z'n oneliners blijven gewoon keigoed zoals we zeggen lol

Topper
9/10
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

snicky

Citaat van: darkman76 op februari  5, 2014, 15:50:13
Nee dat is Daredevil...

So true, valt Electra ook onder marvel want? daar is ook een film over gemaakt.

Bewust nooit gekeken want zal net zo slap zijn als daredevil😁

Etiennevh

Gisteren White House Down gekeken. Heb me best aardig vermaakt, 7/10.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Nooff

Citaat van: LittleNinja op februari  5, 2014, 12:03:47
op al dat bombastische na zijn ze allebei vrij matig. Het hele Marvel genre wordt veel teveel uitgemolken. Ik kan me nog enigszins vermaken vanwege de special effects en de soundtrack maar verder heeft het maar weinig inhoud.

LuPo

Eigenlijk is alleen The Avengers echt goed uit de Marvel serie vind ik. Maar de rest is gewoon erg vermakelijk qua beeld- en audiokwaliteit. :D