Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Gisteren met een maat van me naar "Lone Survivor" gekeken. Ik had hem al eerder gezien maar hij niet. Tja, beklemmende maar gave film. Ongetwijfeld aangedikt door die Amerikanen, maar ok.

Crissis

Citaat van: LittleNinja op januari 19, 2014, 13:12:27
Gisteren met een maat van me naar "Lone Survivor" gekeken. Ik had hem al eerder gezien maar hij niet. Tja, beklemmende maar gave film. Ongetwijfeld aangedikt door die Amerikanen, maar ok.

Welke versie heb je gezien?
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

LittleNinja

Geen idee... Een 4.7 GB 720p bestandje.

Citaat van: Crissis op januari 19, 2014, 13:57:59
Welke versie heb je gezien?

JCL

Gisteren ook eindelijk Rush gekeken. Viel me op dat het minder racen was dan ik had verwacht. Ook ging het meer over Hunt en minder over Lauda. De film had veel meer diepgang dan ik had verwacht en de personages werden mooi uitgewerkt. Alles bij elkaar echt een mooie film waarbij beeld en vooral geluid dik voor elkaar zijn!

modde239

The Philosophers (After The Dark) gezien gave film...met een erg goed geluid mijn subs moesten flink aan de bak...7,5/10

VTEC_genieter

Gisteren 4 films achter mekaar gekeken:

Special ID (2013, Hong Kong, knokfilm met Donnie Yen),
Ik had meer verwacht, zeker van de vechtkunsten van meneer Yen. Er speelt in deze film ook een mooie Chinese dame die goed kan vechten :) Verder is het eigenlijk een standaard Hong Kongse knokfilm met herkenbare maffia en hun straatvechters. Weinig wapens, geen special effects, maar nog steeds met auto's en achtervolgingen en nog altijd met achteraf-ingesproken stemmen van de betreffende acteurs.
Maar als fan van Donnie Yen, zou jij al naar deze film willen kijken ;)

Prince Avalanche (2013, drama, komedie),
De film gaat over 2 wegwerkers die dagelijks in een bos, los van de stad, strepen op de weg moeten aanbrengen waar ze ook in de natuur samen moeten doorbrengen. Ze hebben door hun saaie werk geen/weinig contact met hun geliefdes. Hun lange leuke conversaties/dialogen (men-talk), mede door hun goede acteerwerk maken de film interessant en warm.
Eigenlijk net zoals de film Brokeback Mountain zijn er hier weer 2 mannen, wel hetero's :)
Ben blij dat ik deze film durfde op te zetten :) ik dacht dat het vreselijk saai was.

Don Jon (2013, drama/komedie),
Wat een rukfilm...... ;)
Dan bedoel ik: vond het heel leuk/cool gemaakt! Jongemannen haha!
Misschien heeft deze film ook een hoog WAF-factor.....
Tussen de leuke scenes was er een bijna echt-scene van de lekkere babe Scarlet en de "rukker" Joseph!
En Julianne Moore heeft ook wat speciaals ;)
Petje af voor deze 3 acteurs!

A Resurrection (2013, thriller/horror),
Film gaat over een jongen die mogelijk psychisch gestoord is, die z'n broer verloren heeft, omgekomen bij een ongeluk en hij denkt psychisch dat z'n broer na het ongeluk nog leeft en rondloopt om zelf wraak te nemen. Beetje spanning en nog steeds een mooie Mischa Barton (bekend van de jongeren serie The OC).
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

skank1

Art of flight
8/10
Wat een beelden man!
Echt geschift !
Was nochtans maar een mkv, maar wat een detail in beeld !
Idem dito geluid, die zelfs nog maar dd 5.1 was

Iemand de 3d versie al gezien?

Je krijgt zoooooooo goesting om te snowboarden
Zal ook wel niet meer voor mij weggelegd zijn maar soit.

Echt prachtig!
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

darkman76

Dit Weekend :

The Dessert Rats (1953)
Lekker ouderwets zwart wit, met Richard Burton. Toch een van mijn favoriete acteurs.
7/10

Act Of Valor (2012)
Beetje Call of Duty maar dan zonder te spelen. Wel iets anders dan de standaard hollywood oorlogs film.
7/10

Safe House (2012)
Denzel blijft een top acteur, zeker als ie de (semi) bad guy speelt, opvallend goed ook eigenlijk Ryan Reynolds. lekker actie film maar beetje voorspelbaar.
8/10.
Yamaha Rx-A2020, Monitor Audio Rx6, Rx Center, Rxw-12, Rx1, Xbox One, Ipad 3
HT \ Stereo : Yamaha Bd-A1020, QNAP TS-469 PRO met XBMC
Kabels : Audioquest en W&M.

J0ell

Captain Phillips gekeken gisteren, ja een beetje laat iknow maar wat een sublieme film.
Komt zeker hoog te staan de de films van de laatste tijd. Wat mij betreft 9/10.
Acteer werk was bijzonder goed, had het niet verwacht toen de film werd aangekondigd.

Zeker een aanrader voor degene die hem nog niet gezien hebben.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Martijnst1990

Net The Family gekeken, verrassend leuke film :)

Citaat van: joelvandebeek op januari 20, 2014, 16:18:11
Captain Phillips gekeken gisteren, ja een beetje laat iknow maar wat een sublieme film.
Komt zeker hoog te staan de de films van de laatste tijd. Wat mij betreft 9/10.
Acteer werk was bijzonder goed, had het niet verwacht toen de film werd aangekondigd.

Zeker een aanrader voor degene die hem nog niet gezien hebben.
Vond ik ook erg goed!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

snicky

Zojuist The Hunger Games binnen gehaald 1080p Dolby D. Straks kijken.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

stevefilmfreak54

Hunger Games ook binnen gehaald maar Captain Philips zitten kijken, prima verhaal goeie film

VlisChris

Prisoners.

Een van de intensere films die ik de laatste JAREN gezien heb. Halverwege de aftiteling begonnen mijn maatje en ik weer wat praatjes te krijgen. Cijfer? Tegen een 9 wat mij betreft. Puur door de heftigheid en intensiteit van wat er gebeurd...

VTEC_genieter

2 Films gekeken:

Carrie (2013),
Geen horror, maar vind het eigenlijk een zielig verhaal. Een meisje en een groep pestkoppen. En niet zomaar een meisje...

Dark Feed (2013, horror),
10 euro was deze bluray bij de Mediamarkt. De cover zag er ook eng uit. Toen de film begonnen was, merkte ik meteen dat er iets aan de hand was, of ik moet eigenlijk zeggen anders dan normaal: Het geluid was alsof het met een camcorder is opgenomen. Slechte belichting: de sfeer was wel donker, maar sommige belangrijke details zoals de ogen van de acteurs, die waren vaak niet te zien door keihard licht boven hun hoofd.....en acteurs die hun tekst nog vers in hun hoofd hadden.
Eigenlijk moet ik niet zeiken bij deze film. Het heeft maar 10 euro gekost.
Spoiler
En het verhaal gaat toevallig ook over een groep mensen die in een oud verlaten ziekenhuis een low-budget horrorfilm willen maken. Ze worden één voor één afgeslacht.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Crownfire

Gister deel 2 van the hunger games gezien. Wat een vette film. Missen wel stukken uit het boek, maar doet geen afbreuk aan de film. En wat is Jennifer lawrence toch hot  ;)

Snutchz

part III ..fantastische serie is 't toch ook  :cheesy:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

skank1

Citaat van: Crownfire op januari 22, 2014, 20:04:53
Gister deel 2 van the hunger games gezien. Wat een vette film. Missen wel stukken uit het boek, maar doet geen afbreuk aan de film. En wat is Jennifer lawrence toch hot  ;)

Vond hem allesbehalve! Een 6 hier!
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

snicky

Crownfire

Citaat van: skank1 op januari 22, 2014, 22:00:59
Vond hem allesbehalve! Een 6 hier!

Waarom vond je hem niet goed? Miste je wat info? Ik ben wellicht wat bevooroordeeld doordat ik de boeken ken :)

Rob Eric Blank

Gister Dragon Wasps gekeken. In het kader van iedere maand 1 ontzettend slechte film opzetten. Ja deze was ook zo slecht.....ik heb ze wel eens tenenkrommender gezien. Prima om 84 minuten lachen om slecht acteerwerk en CGI uit een commedore 64.

skank1

:threadclosed:
Citaat van: Crownfire op januari 22, 2014, 23:10:44
Waarom vond je hem niet goed? Miste je wat info? Ik ben wellicht wat bevooroordeeld doordat ik de boeken ken :)

Kwam echt heel traag op gang

snicky

modde239

The Hunger Games: Catching Fire.....goed vervolg heb mij goed vermaakt en nu snel naar deel 3....8/10

VlisChris

THG3 Vond ik ook serieus beter dan deel 1. Gewoon meer verhaal.

Zojuist klaar met Captain Phillips. Derde keer dat ik hem zie (door wat toeval twee keer in de bios) maar gewoonweg prachtige film. Met ijzersterk acteerwerk. Gaaf dat onze Somalische hoofdrolspeler een nominatie te pakken heeft voor beste mannelijke bijrol overigens 8)